Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päätin lopettaa seksikertojen merkitsemisen kalenteriin

Vierailija
16.03.2015 |

Totesin, että se saa ongelman tuntumaan entistäkin suuremmalta.

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppukaneettina totean, että mun pitää nyt vain hyväksyä se fakta, että mies ei halua minua. Ap

Vierailija
2/78 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh... onko mitään tehtävissä? Onko kaikki kivet käännetty ja kissa nostettu pöydälle?  

Ei sillä, täällä puhuu toinen toivonsa menettänyt. Paitsi että olen itse ongelmani isoin este, kun asia on liian vaikea puhuttavaksi. :/ 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä kokeillut jo kaikkea paitsi sitä, että teeskentelen ettei mitään ongelmia ole. Ap

Vierailija
4/78 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Eipä paljon mustetta kuluis niihin merkintöihin edes vuoden aikana..

Vierailija
5/78 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mies sitten suhtaudu mitenkään kun puhut asiasta? Suuttuu, vai lakaisee ongelman maton alle? "Katotaan sitten ensi viikolla..."?

Vierailija
6/78 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittaa se välillä esittää kiinnostunutta hetken aikaa. Ap

Vierailija
7/78 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmh. *Ojentaa kaljan ja katselee auringonrantaa haikeana*

Vierailija
8/78 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 13:13"]Hmh. *Ojentaa kaljan ja katselee auringonrantaa haikeana*
[/quote] kiitos.
Ap

Vierailija
9/78 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne alkoi tuntua toivottomalta, kun aloin lukea erästä seksiopasta. Mitä järkeä elätellä mitään toiveita paremmasta, kun mies ei edes pidä minua viehättävänä? Ap

Vierailija
10/78 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 13:05"]Olen kyllä kokeillut jo kaikkea paitsi sitä, että teeskentelen ettei mitään ongelmia ole. Ap
[/quote]

Aivan sama juttu täällä. Paitsi, että nykyään ollaan niin kuin mitään ongelmaa ei olisikaan... Ja omassa päässäni mietin, että tätäkö tämä mun loppuelämä sitten on... Ei intohimoa... Pystyyn kuollut.

Vierailija
11/78 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 13:10"]Eikö mies sitten suhtaudu mitenkään kun puhut asiasta? Suuttuu, vai lakaisee ongelman maton alle? "Katotaan sitten ensi viikolla..."?
[/quote]

Meillä suututaan ja sen jälkeen asia pysyy maton alla. Asian esille ottaminen on syyllistämistä.
t. yksi, jolla sama tilanne

Vierailija
12/78 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 13:17"]

Tilanne alkoi tuntua toivottomalta, kun aloin lukea erästä seksiopasta. Mitä järkeä elätellä mitään toiveita paremmasta, kun mies ei edes pidä minua viehättävänä? Ap

[/quote]

Noh... Ensiaskel on pitää ensin itse itseään viehättävänä. Ei kannata rakentaa omaa hyvää oloa ja viehätyksentunnetta toisen ihmisen mielipiteiden varaan. On parempi motiivikin tehdä oman viehättävyytensä eteen hommia kun sen tekee ilosta itseään kohtaan eikä siksi, että kelpaisi jollekulle toiselle. Se on liian pitkä tie talsittavaksi.

Miksi miehesi ei pitäisi sinua viehättävänä, ja onko hän sanonut tai antanut ymmärtää niin (muuta kuin sillä, ettei seksi innosta)?

Vierailija
13/78 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 13:20"]

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 13:10"]Eikö mies sitten suhtaudu mitenkään kun puhut asiasta? Suuttuu, vai lakaisee ongelman maton alle? "Katotaan sitten ensi viikolla..."? [/quote] Meillä suututaan ja sen jälkeen asia pysyy maton alla. Asian esille ottaminen on syyllistämistä. t. yksi, jolla sama tilanne

[/quote]

Meillä asian puheeksiottaminen aiheuttaa vastareaktion "Syytätkö minua jostakin?", ja sitten menee oma rohkeus puhua asiasta. Kun tietää että asia on herkkä paikka, ja toisaalta... niin, kyllähän se vastaus pelottaa. Varmaan on helpompaa hyväksyä vallitseva tilanne sellaisenaan kuin kuulla, että on itse niin kammottavan näköinen että ajatuskin seksistä ällöttää. :(

Vierailija
14/78 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

14, puhut asiaa. On se sanonut joskus pitävänsä viehättävänä, kun olen painostanut sanomaan. Mutta on myös monesti kritisoinut sa sanonut että ei pidä. Ap

Vierailija
15/78 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 13:22"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 13:20"]

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 13:10"]Eikö mies sitten suhtaudu mitenkään kun puhut asiasta? Suuttuu, vai lakaisee ongelman maton alle? "Katotaan sitten ensi viikolla..."? [/quote] Meillä suututaan ja sen jälkeen asia pysyy maton alla. Asian esille ottaminen on syyllistämistä. t. yksi, jolla sama tilanne

[/quote]

Meillä asian puheeksiottaminen aiheuttaa vastareaktion "Syytätkö minua jostakin?", ja sitten menee oma rohkeus puhua asiasta. Kun tietää että asia on herkkä paikka, ja toisaalta... niin, kyllähän se vastaus pelottaa. Varmaan on helpompaa hyväksyä vallitseva tilanne sellaisenaan kuin kuulla, että on itse niin kammottavan näköinen että ajatuskin seksistä ällöttää. :(
[/quote]

Juuri näin. Luovutan aika nopeasti, kun joku vetää syyllistämiskortin esiin. En halua loukata :/ Ja tiedän omalta kohdaltani, etten ole fyysisesti luotaantyöntävä (en henkisestikään :), mutta en vain kelpaa...

Vierailija
16/78 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tosiaan se oppaan lukeminen sai näkemään tilanteen toivottomuuden. En jaksa enää edes ajatella yrittämistä. Niin olikohan sitten hyvä vai huono, että menin oppaan hankkimaan? 40 sivua sain luettua, kunnes aloin itkeä. Ap

Vierailija
17/78 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 13:23"]

14, puhut asiaa. On se sanonut joskus pitävänsä viehättävänä, kun olen painostanut sanomaan. Mutta on myös monesti kritisoinut sa sanonut että ei pidä. Ap

[/quote]

Millaisista asioista kritisoi? 
Minä haluaisin uskoa, että parisuhteessa otetaan ns. koko paketti, vikoineenkin. Ja toisaalta että ne viat olisivat pariskunnan yhteinen asia, eikä vain istuta kädet ja jalat ristissä ja odoteta, että toinen yhtäkkiä muuttuu miellyttäväksi. Esim. paino-ongelmat ovat mielestäni jokaisen samaa jääkaappia käyttävän projekti, eikä voi edellyttää, että puoliso laihduttaa laihduttamistaan, kun toinen odottaa tuloksia sipsipussi kourassa. Sama oikeastaan mihinkä tahansa ongelmaan: jos yhdessä ollaan, ongelmia ratkotaan yhdessä eikä ulkoisteta ongelmaa pelkästään toisen harteille ja "palkita" toinen sitten, kun tämä on mieluinen. Tai... itselleni tuntuisi aika musertavalta olla suhteessa ja ylipäätään vain olemassa siksi, että todistelisin jatkuvasti toiselle olevani riittävä. 

Vierailija
18/78 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 13:32"]

Mutta tosiaan se oppaan lukeminen sai näkemään tilanteen toivottomuuden. En jaksa enää edes ajatella yrittämistä. Niin olikohan sitten hyvä vai huono, että menin oppaan hankkimaan? 40 sivua sain luettua, kunnes aloin itkeä. Ap

[/quote]

Mitä, jos yrittäisit kuitenkin vielä kerran? :< Lätkäise vaikka tuo kirja sivulta neljäkymmentä miehen eteen ja sano ajatuksesi sellaisinaan. Ja että sinulle ei riitä, että saat tämän virren jälkeen kerran myötätunnosta ja sitten eletään taas kuivaa kautta. 
Olisiko miehen haluttomuuteen jokin muu syy kuin se, että ei pidä sinua viehättävänä? Onko teillä muuten hellyyttä, kosketuksia? 

Vierailija
19/78 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin miestä jo lukemaaan sitä kirjaa ja ihme kyllä lukikin saman tien. Mitään ei kyllä kommentoinut. Aika niukasti on mitään kosketuksia silloin kun minä en jaksa yrittää. Ap

Vierailija
20/78 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jatkan vielä merkintöjä. Sain viime yönä vieteltyä mieheni seksiin kanssani ja ihan hyvin se periaatteessa menikin, mutta ei siinä hommassa ollut kyllä intohimon muruakaan. Aika kuollutta on meillä muutenkin, ei puhuta, ei katsota, ei kosketeta. Yöllinen puuhastelu oli kaikkinensa ohi alle kymmenessä minuutissa ja jälkihalailua ei ollut yhtään. Koskakohan on seuraava kerta, vieläkö keväällä ehtisi vai kääntyykö kalenteri jo kesän puolelle...