Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruutu ei toimi F-Secure Freedome VPN:n kautta?

Vierailija
10.12.2021 |

Temppareita yritin. Mainokset toki näyttää, mutta ei itse ohjelmaa. Neljä ekaa kymppikauden jaksoa on näkynyt, mutta nyt ei enää näy, kun viitosjaksoa yrittää. Kivaa kiusaamista taas.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla jäänyt ulkomaan sijainti päälle VPNssä? Itsellä kaikki toimii Freedomella kunhan Suomi sijaintina.

Vierailija
2/9 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

F-secure teki sinulle palveluksen kun esti tempparit. Tuollaisen ohjelman on pakko kutistaa katsojien aivoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla jäänyt ulkomaan sijainti päälle VPNssä? Itsellä kaikki toimii Freedomella kunhan Suomi sijaintina.

No ei todellakaan ole. Asun ulkomailla. Siksihän tämä softa on hankittu, että pääsee Suomen tv-tarjontaan.

Vierailija
4/9 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

F-secure teki sinulle palveluksen kun esti tempparit. Tuollaisen ohjelman on pakko kutistaa katsojien aivoja.

F-Securea ei kiinnosta paskan vertaa, mtä mä katon. Mutta jo Ruutuun ei pääse, niin softalisenssin uusinta jää. Harmi, ettei voi lopettaa kesken tilauskautta.

Kun ei ole eka kerta, kun käy näin.

Vierailija
5/9 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisen ilmoituksen saat? Mulla tulee välillä että lähetys ei ole käynnissä, mutta jonkin ajan kuluttua alkaa taas toimimaan. 

Vierailija
6/9 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisen ilmoituksen saat? Mulla tulee välillä että lähetys ei ole käynnissä, mutta jonkin ajan kuluttua alkaa taas toimimaan. 

Juuri toi sama. Neljä ekaa jaksoa toimi ok. Enää ei toimi nekään.

Vierailija
7/9 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo tulee aina välillä, mutta aina on alkanut toiminaan tunnin parin päästä viimeistään. 

Vierailija
8/9 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt alkoikin toimia. Onkohan siellä Ruudulla / F-Securella paljonkin töissä intialaisia koodareita.

Vierailija
9/9 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt alkoikin toimia. Onkohan siellä Ruudulla / F-Securella paljonkin töissä intialaisia koodareita.

Vain pomot on Intiassa Tuen työt on ulkoistettu sieltä edelleen jo vuosia sitten nocost maihin, Bangladeshiin ja Kambotzaan. Voi olla, että noissakin on vain scrummasterit ja itse tiimi löytyy Afrikasta.

Siinä palaa aikaa ennen kuin tiketti kiertää koko ketjun. Joka maassa kun on omat kansalliset juhlapyhät ja lomat eri aikaan, niin apupyyntö tökkää aina jonkun lomailijan hyväksyntää odottamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä