Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko olla vakavassa suhteessa miehen kanssa

Vierailija
16.03.2015 |

jolla on ollut suuri määrä seksikumppaneita. Tarkoitan satoja. Voisitko seurustella sellaisen miehen kanssa?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Yläraja olisi varmaan 20 kumppania alle 30-vuotiailla. En ole kylläkään kysynyt kumppanini seksikumpanien määrää, mutta luulisin sen olevan alle 15. -N20

Vierailija
2/23 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos se olis ollut sen hulvaton etsikkoaika. Voihan sitä olla yhden illan juttuja aika monta helpostikin. Varsinkin, jos on tillistallis tullut mentyä. 

Voihan olla, että omakustanne...löytänyt oman tasapInon.

mo esti noi määrät on sitä hakua,montaa, kun ei osaa tai uskalla tai halua vakiintua.

ettäkyllä mä voisin seurustella. Ja mä en yleensäkään halua tietää mun kumppanien exkumppainen määrää. Se ei kuulu mulle. Eikä mun exiem määrä kuulu mun kumppanille.

me kunnioitetaan toisiamme tässä elämässä...eikä nuuskita mennyttä. Mun mielestä moni muu asia on törkeämpi kuin kumppanien määrä. Ja kumppanien määrä voi olla seurausta jostain tärkeämmästä asiasta.

Tietty mä mun kumppanin periaatteita tiedän ja se mun. Että voi luottaa. Nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. -N23

Vierailija
4/23 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä.

Vierailija
5/23 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kihloissa tuollaisen miehen kanssa. Aluksi häiritsi, kun omat kumppanit on laskettavissa yhdellä kädellä, mutta asiasta on puhuttu paljon, eikä se enää häiritse

Vierailija
6/23 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, en voisi.

Vierailija
7/23 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 11:33"]

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 11:30"]

Mun mies paljastui tällaiseksi vuosien aikana. Kyllä siinä tunteet hiipui kun alkoi miettiä kaikkea ja varsinkin tauteja mitä toi mukanaan. Turha toki enään kitistä....

[/quote]

Ohis, mutta olen pitänyt itsestäänselvyytenä että minä ja mies käydään sp-testeissä ennenkuin harrastetaan edes suojattua seksiä yhdessä. Olen tarkka ja tautikammoinen. Yksikin tautinen kumppani ennen minua riittää että mies on saanut taudin.

[/quote]

Silloin pitää erikseen hakea jostakin verikoetestit myös herpeksen testausta varten. Kondyloomankin saattaa nähdä verestä. Solumuutoksia aiheuttavaa hpv:tä ei taideta etsiä.

Vierailija
8/23 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla seksipuolella on ollut peukutusketju tästä, ja olikohan niin, että 2/3 asia häiritsee ja 1/3 ei häiritse. Vastaajat ovat sekä miehiä että naisia.

Vierailija
9/23 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että lähtisin sellaisen miehen matkaan. Meillä tuskin olisi muutakaan yhteistä jos mies on kerran pannut ympäriinsä ja itse muistan kaikkien kumppanien nimetkin ongelmitta.

Vierailija
10/23 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta sataa seksikumppania vaikuttaa jo jotenki joltain muultaki ku pelkästään "sen oikeen etsimiseltä" tai "nuoruuden hauskanpidolta" tms.
Olen ehkä vanhanaikainen mutta en alkaisi seurustelemaan tai mitään muutakaan sen puoleen sellaisen henkilön kanssa.

Vierailija
11/23 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, kunhan mies on terve ja uskollinen parisuhteessa. Minua ei kiinnosta menneet ja seksuaalisesti aktiivinen mies on kyllä plussaa.

Vierailija
12/23 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on ollut 30 seksikumppania ennen minua (en tiedä lasketaanko se paljoksi) ja hän on minun ainoa, ei haittaa. Olemme siis naimisissa, ennen minua hänellä oli vain siis panoja, ei vakavia suhteita lainkaan. Eikä siis minulla ollut yhtään mitään ennen häntä. Ei haittaa, olen sen verran mustis että jos hän olisi ollut rakastunut aiemmin ja esitellyt jonkun perheelleen niin antaisin sen varmaankin vaivata. N22

Vierailija
13/23 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupsista huomasin nyt että aloituksessa luki "tarkoitan satoja" eli miehelläni ei olekaan ollut ilmeisesti paljon :D ei sitten mitään. T: numero 21 (N22)

Vierailija
14/23 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 14:45"]

Hupsista huomasin nyt että aloituksessa luki "tarkoitan satoja" eli miehelläni ei olekaan ollut ilmeisesti paljon :D ei sitten mitään. T: numero 21 (N22)

[/quote]

On tuo 30 myös jo aika paljon. Minulle kävi niin, että en pystynyt jatkamaan seurustelua miehen kanssa, joka oli ensimmäiseni kaikin tavoin, kun hänellä oli ollut panoja ja tyttöystäviä.

Vierailija
15/23 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se häiritsisi paljonkin, koska en itse voisi kuvitella suhtautuvani seksiin niin kevyesti kuin mitä satojen seksikumppanien haaliminen vaatii. Tapauskohtaisesti näissä silti mennään ja jossain tilanteessa varmaan voisinkin hyväksyä.  Sinänsä en edes tiedä mieheni seksikumppaneiden määrää eikä kiinnostakaan. En kumminkaan oikein usko, että kovin valtaviin lukuihin pääsisi. 

Vierailija
16/23 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voisi.. tai voisin mutta en vakavasti.

Vierailija
17/23 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan.

Vierailija
18/23 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 11:20"]

en voisi.. tai voisin mutta en vakavasti.

[/quote]

Eli voisit olla yks niistä sadoista?

Vierailija
19/23 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu aika paljon kaikesta. Miten suhtautuu ihmisiin, millainen arvomaailma ja kuinka avoimesti suhtautuu minun menneisyyteeni.

Vierailija
20/23 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies paljastui tällaiseksi vuosien aikana. Kyllä siinä tunteet hiipui kun alkoi miettiä kaikkea ja varsinkin tauteja mitä toi mukanaan. Turha toki enään kitistä....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän