Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

?Ruokavalion muutos

Vierailija
16.03.2015 |

Onko linjoilla ketään joka on saanut läskit lähtemään pelkällä ruokavalion muutoksella?

Mulla on se tapa, että syön kerran päivässä koko päivän edestä ruokaa ja sitten illalla sorrun napostelemaan.

Salille en näin yksinhuoltajana pääse oikein koskaan, mutta vaunulenkkejä saan tehtyä. Ajattelin myös lopettaa coca-colan litkimisen, sitä menee 1.5L päivässä... Eikä ole mitään lighttia....

Kertokaas vinkkejä!!

Eikä tarvitse tähän ketjuun tulla rutisemaan läskeistä ihmisistä, sitähän tässä ajetaan takaa jotta pääsisi normaaleihin mittoihin, läskit on lepposii, ne ei tee kepposii ;-)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöllinen ateria rytmi tekee jo ihmeitä! Kunhan jättää roskaruuat pois. Joka aterialle salaattia/raastetta/höyrytettyjä kasviksia. Cola vaikka cola zeroon ( siitä oppii tykkänään

Vierailija
2/7 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, komppaan. Säännöllinen ateriarytmi ja hillityt annoskoot - ei mitään varpusannoksia, mutta tähdäten siihen että sisäänanti olis pienempi kuin kulutus. Jos haluat kokonaan colasta eroon (light ei maistu tms) niin suosittelet kokeilemaan teetä. Ittellä ainkin on huono tapa haluta hörppiä jotain jatkuvalla syötällä ja vihreä tee korvasi itsellä limut. Vihreä on makuna hieman totuttelua vaativa, mutta noita tee-laatuja nyt löytyy vaikka mitä. 

Tsemppiä projektiin! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltanapostelun saa loppumaan, kun syö ravitsevan illallisen esim. Klo 17 ja klo20-
21 iltapalan (esim. Kuppi teetä/kahvia, ruisleipä levitteellä, juustolla,tomaatilla ja kevyellä täysliha leikkeleellä) ja VETTÄ muista juoda päivän aikana

Vierailija
4/7 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda cola kivennäisveteen. On hyvää ja tekee hyvää aineenvaihdunnalle

Vierailija
5/7 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.terve.fi/vauvaika/aiti-vauvajumppaan-ohjeita-ja-ideoita

Minkä ikäinen lapsesi on? Minulla auttoi paljon kun söin aina kun lapsikin, eli kolmen tunnin välein. Aamulla kaurapuuro, desi marjoja sekaan, kuppi kahvia ja lasillinen tuoremehua. Lounaaksi ihan perusruokaa, esim lasagnea ja salaattia. Lautasmallia kannattaa noudattaa eli aina puolet kasviksia! Välipalana esim hedelmä/vihersmoothie, raejuustoa hedelmillä/keitetty kananmuna ja karjalanpiirakka. Iltaruokana joku keitto tai ruokaisa salaatti ja iltapalaksi kaksi ruisleipää salaatilla, kalkkunaleikkeillä ja avokadolla tai kaurapuuroa.
Vettä juon kaksi litraa päivässä.
Oma iltanälkä on hävinnyt kun aamupäivästä syö tukevammin. Vauvan kanssa voi hyvin jumppailla ja meillä nyt 4v jumppailee jo itse mukana :D

Vierailija
6/7 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen laihduttanut pelkästään ruokavaliolla tähän mennessä 92 kilosta 76 kiloon. Vielä olisi parikymmentä kiloa tarkoitus laihtua. 

Riippuu ihan ihmisestä mikä sopii, että pystyy keventämään syömistään ilman että menee ahmimiseksi tai näläksi. Kokeilemalla sen löytää mikä on hyvä tapa juuri itselle. Omat juttuni olivat:

- välipalat pois, 3 ateriaa päivässä

- herkkupäivä vain kerran viikossa jolloin saan syödä tai juoda jotain "epäterveellistä" kuten karkkia tai viiniä

- aloin syödä tukevimman aterian illalla, koska silloin minulla on eniten nälkä

- lisäsin reilusti kasvisten syöntiä, minimi 200 g lounaalla ja päivällisellä

- juomana aina vesi tai kaloriton kevytjuoma, ei maitoa tai mehua (turhia kaloreita)

Vierailija
7/7 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on 1-vuotias. Pyrin jumppailemaan aina päiväuni aikaan, koska on todella hauskaa kun äiti on nelinkontin lattialla :D

Sitten on vielä tällainen lihavan ansa, salaatinkastike. Syön vähän salaattia, ja sitäkin vain siksi että saan täydellistä salaatinkastiketta päälle :D Voi kauhistus, tuleekohan tästä koskaan mitään... Ainakin yritän!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi