Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syntymävuodenajan vaikutus luonteeseen?

Vierailija
16.03.2015 |

Oletteko huomanneet että tulette paremmin toimeen/kemiat kohtaa helpommin tiettynä vuodenaikana syntyneiden ihmisten kanssa? Itse olen syntynyt keväällä ja nyt pannut merkille, että moni uusi (ja vanhempi) tuttavuus jonka kanssa kemiat on kohdanneet oikein kunnolla, on syntynyt myös keväällä. Sekä siis ihan saman sukupuolen kanssa ystävyyssuhteissa kuin myös vastakkaisen sukupuolen kanssa romanttisemmissa merkeissä... Kun taas loppukesästä/loppuvuodesta syntyneet ihmiset tuntuvat monesti olevan ihan eri planeetalta, yhteistä säveltä ei vaan löydy. Toki muutamia loppuvuodestakin syntyneitä on joiden kanssa tulee hyvin toimeen, mutta monesti ne vaan tuntuvat olevan noita keväällä syntyneitä joiden kanssa syntyy syvempi "yhteys". Pitääköhän tässä seuraavaksi ruveta uskomaan horoskooppeihin... :D

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon huomannu että tuun parhaiten toimeen sellasten kans jokka mahd kaukana mun kk syntyneitä :D! ite oon toukokuu; mies marras, useampi hyvä ystävä joulu-helmikuu. En oikeastaan tunne ketään läheistä joka ois syntynyt kesä-heinäkuussa!

Vierailija
2/60 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 20:57"]

Mun 8-v lapsi on just tommonen kaksonen. Maailman rasittavin ihminen

[/quote]

Sanoit sen juuri, mikä paikkansa pitää; maailman rasittavin ihminen, työntää nokkansa joka paikkaan, kutsuu itsensä kylään, ajatuksenjuoksu on joskus niin nopeaa, ettei pysy mukana, liiallinen vilkkaus, tyhmät vitsit, jää roikkumaan (ei millään pääse irti, ei vain usko ei-sanaa) sisar ja pari tuttua (ovat olleet kaksosia) ei ihme, jos viihtyisivät vaikka toisen kaksosen kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

44, mun tyttö on kuin sun tekstistä. 41 jatkaa.

Vierailija
4/60 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 20:20"]

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 19:52"]

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 19:28"]

No jos haluat uskoa horoskooppeihin, polari- eli sinulle paras merkki on jousimies ja hän on syntynyt joulukuussa. Ei tämä nyt varmaan noin yksinkertaista ole

[/quote]

No jopas... Ilmanko on ollut jo pitempään juttua erään jousimiehen kanssa, hän tuntuu poikkeukselta muiden loppuvuoden ihmisten keskellä ;).

-Ap

[/quote]

Mutta ymmärsin, että sinulle parhaita olivat kevätihmiset. Oletko ailahtelevainen kaksonen, joka ei tiedä itsekään mitä tekee, mitä ajattelee ja muuttaa mieltään koko ajan?

[/quote]

Ei, en ole kaksonen :D. Ilmaisin itseäni varmaan jotenkin huonosti, tarkoitin tolla sitä että YLEENSÄ olen kevätihmisiin päin, mutta yksi tällainen jousimies-poikkeus on, jonka kanssa kemiat kohtaa hyvin... :)

-Ap

Vierailija
5/60 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 21:24"]

No jos haluat uskoa horoskooppeihin, polari- eli sinulle paras merkki on jousimies ja hän on syntynyt joulukuussa. Ei tämä nyt varmaan noin yksinkertaista ole

[/quote]

No jopas... Ilmanko on ollut jo pitempään juttua erään jousimiehen kanssa, hän tuntuu poikkeukselta muiden loppuvuoden ihmisten keskellä ;).

-Ap

[/quote]

Mutta ymmärsin, että sinulle parhaita olivat kevätihmiset. Oletko ailahtelevainen kaksonen, joka ei tiedä itsekään mitä tekee, mitä ajattelee ja muuttaa mieltään koko ajan?

[/quote]

Ei, en ole kaksonen :D. Ilmaisin itseäni varmaan jotenkin huonosti, tarkoitin tolla sitä että YLEENSÄ olen kevätihmisiin päin, mutta yksi tällainen jousimies-poikkeus on, jonka kanssa kemiat kohtaa hyvin... :)

-Ap

[/quote]

Joo, ihan sama ole vaikka pässi, mutta tuot koko ajan sitä esille, että olisit jotenkin erityinen, kun olet syntynyt keväällä. Et tietenkään omasta mielestäsi, mutta ei pääse vaikutelmasta.

Vierailija
6/60 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, jollain on sama teoria kuin minulla! Olen syntynyt tammikuussa ja kaikki läheisimmät ihmiseni ovat myös talvella syntyneitä.

Vierailija
7/60 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 21:49"]

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 21:24"]

[/quote]

-Ap

[/quote]

[/quote]

-Ap

[/quote]

Joo, ihan sama ole vaikka pässi, mutta tuot koko ajan sitä esille, että olisit jotenkin erityinen, kun olet syntynyt keväällä. Et tietenkään omasta mielestäsi, mutta ei pääse vaikutelmasta.

[/quote]

Luulen ja, että ap on vähintään narsisti, olkoon vaikka kirahvi horoskooppimerkiltään

Vierailija
8/60 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 19:34"]

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 19:25"]

Millaisia sitten ovat esim. kevät ihmiset?

[/quote]

Iloisia, "kevytmielisiä", positiivisesti elämään suhtautuvia, huumorintajuisia. Herkkiä, joskus liiankin. Empaattisia. Elävät tunteella. Ailahtelevaisia.

Vuoden loppupuolella syntyneet taas (heinäkuusta eteenpäin) vahvatahtoisia, dominoivia. Luontaisia johtajia. Sisukkaita. Järki-ihmisiä. Tasaisia.

Nämä ovat ne stereotypiat mitä olen itse kohdannut, toki mukaan mahtuu poikkeuksia kumpaankin joukkoon... :)

-ap

[/quote]

No mun mielestä noi sopii kevätihmisiin ihan yhtä lailla.. Esim oinaat on just noita luontaisia johtajia.

Vierailija
9/60 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 19:27"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 19:25"]Millaisia sitten ovat esim. kevät ihmiset?
[/quote]
Ihania
[/quote]millaisia ovat talvi-ihmiset? :)

Vierailija
10/60 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Itse olen synytyt marraskuussa (ja ikuinen optimisti luonteeltani), mies myös. Vanhemmat heinä- ja elokuussa, lapsi maaliskuussa, lähimmät ystävät syys-, heinä-, maalis-, huhti- ja toukokuussa.

Vierailija
11/60 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 22:05"]

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 19:34"]

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 19:25"]

[/quote]

Iloisia, "kevytmielisiä", positiivisesti elämään suhtautuvia, huumorintajuisia. Herkkiä, joskus liiankin. Empaattisia. Elävät tunteella. Ailahtelevaisia.

Vuoden loppupuolella syntyneet taas (heinäkuusta eteenpäin) vahvatahtoisia, dominoivia. Luontaisia johtajia. Sisukkaita. Järki-ihmisiä. Tasaisia.

Nämä ovat ne stereotypiat mitä olen itse kohdannut, toki mukaan mahtuu poikkeuksia kumpaankin joukkoon... :)

-ap

[/quote]

No mun mielestä noi sopii kevätihmisiin ihan yhtä lailla.. Esim oinaat on just noita luontaisia johtajia.

[/quote]

Joo, ei noissa kuvauksissa ole mitään paikkansapitävää. Aika hurjaa jos olisi

Vierailija
12/60 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi herkkää lasta: rapu ja skorppioni. Rapu on äidinpoika. Skorpioni älykäs ja vaativa, mutta äärimmäisen tarkka vaistoamaan tilanteita. Minä on vaaka, ilmanmerkki. Koen että.saamamme lapset ovat myös osa kohtaloa ja hekin kasvattavat meitä paremmiksi ihmisiksi.

Vierailija
13/60 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 19:34"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 19:25"]

[/quote]

-ap
[/quote]
mistä kevät ihmiset alkaa? Muija 24.03 ja on tosikko hapannaama ja vanhemmiten menee vaan huonompaan suuntaan.
tv.marraskuun jousimies

Vierailija
14/60 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kaksonen ole kesäihminen eikä kevät...

Vierailija
15/60 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 22:23"]

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 19:34"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 19:25"] Millaisia sitten ovat esim. kevät ihmiset? [/quote] Iloisia, "kevytmielisiä", positiivisesti elämään suhtautuvia, huumorintajuisia. Herkkiä, joskus liiankin. Empaattisia. Elävät tunteella. Ailahtelevaisia. Vuoden loppupuolella syntyneet taas (heinäkuusta eteenpäin) vahvatahtoisia, dominoivia. Luontaisia johtajia. Sisukkaita. Järki-ihmisiä. Tasaisia. Nämä ovat ne stereotypiat mitä olen itse kohdannut, toki mukaan mahtuu poikkeuksia kumpaankin joukkoon... :) -ap [/quote] mistä kevät ihmiset alkaa? Muija 24.03 ja on tosikko hapannaama ja vanhemmiten menee vaan huonompaan suuntaan. tv.marraskuun jousimies

[/quote]

Kuulosti hauskalta kommentti, että oli pakko kommentoida (jousimiesmäiseltä) vaimosi on siis oinas. En ole jousimies, pelkästään kuu sellainen, nouseva vaaka ja rapu aurinko- eli horoskooppimerkiltäni. Siinäpäs teille pähkäiltävää, millainen olen, ähäkutti.

Vierailija
16/60 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon syntyny ite tammikuussa, avomieheni helmikuussa ja paras tyttökaveri joulukuussa. On minulla toki kavereita muistakin vuodenajoista, mutta nää "best people" tyypit on kans talven lapsia. Olemme kaikki myös olleet jäälajien harrastajia aina. Tuntuu, että kesäihmiset valittaa eniten talvesta ja itse en taas viihdy liian kuumassa. Kesä on ihana, mutta vaan sillon ku saa nukkua rauhassa eikä hikoile 24/7

Vierailija
17/60 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 22:50"]Oon syntyny ite tammikuussa, avomieheni helmikuussa ja paras tyttökaveri joulukuussa. On minulla toki kavereita muistakin vuodenajoista, mutta nää "best people" tyypit on kans talven lapsia. Olemme kaikki myös olleet jäälajien harrastajia aina. Tuntuu, että kesäihmiset valittaa eniten talvesta ja itse en taas viihdy liian kuumassa. Kesä on ihana, mutta vaan sillon ku saa nukkua rauhassa eikä hikoile 24/7
[/quote]

Ainiin ja vanhempani joulukuussa ja maaliskuussa ja veli marraskuussa.

Vierailija
18/60 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 22:43"]

Eikö kaksonen ole kesäihminen eikä kevät...

[/quote]

Näin minäkin tulkitsisin, että kaksonen on kesämerkki, kuten rapu ja leijonakin. Olisivatkohan kalat, oinaat ja härät kevätihmisiä?

Vierailija
19/60 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikon varmaan taas rajoja. Olen rapu, ensimmäinen mieheni on härkä, nykyinen jousimies. Aitini oinas, isäni härkä. Sisikoni kaksonen, toinen kauris, veljeni kalat. Paras ystäväni neitsyt. Muita bestiksiä leijona, vaaka ja kalat. Ihan seksmetelisoppaa, olenkohan jotenkin outo? :)

Vierailija
20/60 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.