Asumme arvoalueella. Mitä haluat kysyä meiltä?
Kommentit (59)
Mistä hankinnoista haaveilet tai mitä aiot toteuttaa?
Kuinka pitkä matka on lähimpään huvipuistoon?
Vierailija kirjoitti:
Miten määrität arvoalueen? Minulle se on luultavasti ihan eri asia kuin sinulle.
yli kymppitonni neliö
Miksi asetat itsesi ylemmäs kuin muut ja annat täällä vastauksia?
Hoh hoijaa...... mikä älyvapaa aloitus.
Tahtoisin tietää, että miksi sähkön hinta nousee, kun vihdosta viimein saadaan uusi ydinvoimala käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Miten määrität arvoalueen? Minulle se on luultavasti ihan eri asia kuin sinulle.
Tälle alueelle vain kolmen sigman päähän mediaanituloista sijoittuvan on mahdollista asettua asumaan.
AP
Vierailija kirjoitti:
Mistä hankinnoista haaveilet tai mitä aiot toteuttaa?
Kaikkea on.
AP
Asutteko vuokralla vai omistamassanne asunnossa?
Onko rahat itse tienattua vai perittyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
yli kymppitonni neliö
No arvasin, että mieltymyksemme ovat erilaisia. Neliöhinnat ei kyllä kerro mitään elämän laadusta.
Vierailija kirjoitti:
Tahtoisin tietää, että miksi sähkön hinta nousee, kun vihdosta viimein saadaan uusi ydinvoimala käyttöön.
Tämä johtuu siitä, että sähköenergian (toinen osa on se siirto) spot-hinta määräytyy markkinoille tulevan kalleimman tuotantotavan mukaan. Tällä hetkellä kaasu ja öljy ovat kalliita ja aina kun kilowattitunti sellaisella sähköä tuotetaan, on hinta tapissa. Tämä on suotuisaa niille, esim. ydinvoimayhtiöille, joiden tuotantokustannukset ovat edulliset ja vakaat.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tälle alueelle vain kolmen sigman päähän mediaanituloista sijoittuvan on mahdollista asettua asumaan.
AP
Miksi puhut sigmasta mediaanin yhteydessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
APMiksi puhut sigmasta mediaanin yhteydessä?
Normaalijakaumassa keskiluvut yhtyvät.
AP
Vierailija kirjoitti:
Asutteko vuokralla vai omistamassanne asunnossa?
Onko rahat itse tienattua vai perittyä?
Omistamme, totta kai. Vielä ei olla peritty eli oma älymme on meidät tähän pisteeseen tuonut.
AP
Luuletko alueellanne olevan muuta arvokasta, kuin hintataso?
Vierailija kirjoitti:
Miten kestät kateutemme?
Saan siitä voimaa.
AP
En mitään, asun itsekin arvoalueella. Ihan normaalia elämää täällä asutaan