Naapurin valo ihmetyttää
Naapuriasunnon (kerrostalo) yhdessä huoneessa näyttää aina palavan violetin sävyinen valo, verhot on ikkunalla kiinni. Onkohan siinä jotain outoa?
Kommentit (63)
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 09:11"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 08:50"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 08:41"]
Ilmoita poiliisille. Jos kasvattaa chiliä, ei ilmoituksestasi ole kenellekään seuraamuksia. Jos kasvattaa kannabista, niin saadaan yksi pössyttelijä taas kiinni.
[/quote]
Mitä sitten vaikka saataisiin taas yksi pössyttelijä kiinni? Mitä hyötyä siitä on?
[/quote]
Minulle tulee hyvä mieli.
[/quote]
Ja millähän perusteella verorahoja täytyisi tuhlata sinun hyvään mieleesi? Katsos kun budjetti on rajallinen niin jotain priorisointia on pakko tehdä. Niin että kertoisitko, mistä yhteiskunnan palvelusta sopii nipistää armon rouvan mielihalujen vuoksi?
Meidänkin naapurilla on violetit lamput kuten myös minulla :D Jotain kasveja siinä ikkunassa on, mutta tuskin kukaan olisi niin tyhmä että kasvattaa pilveä suoraan ikkunan edessä. Tietääkseni hampun kasvatuksessa ei edes käytetä violetteja lamppuja. Niin, ja mulla on uv-valo yövalvona.