Mitä teet tänään?
Itse olen sairaslomalla joten otan iisisti, lepäilen, otan varmaan päiväunet, koska kolmiolääkitys tekee pään aivan tokkuraiseksi, pieniä kotitöitä kuten petivaatteiden vaihto jotta sitten illalla ihana saunan jälkeen kömpiä sänkyyn. Hyvä aamupala/lounas-yhdistelmä, katselen Netflixiä.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittelen tässä työpäivää, vartin päästä eka palaveri, sitten töitä sinne n. klo 16 asti, jonka jälkeen alkaa keittiön joulusiivous. jos puolet saisi tänään katottua, menee varmaan johonkin klo 22 asti, sitten punkkaan, että huomenna voi jatkaa samaa hommaa. Kodinhoitohuonekkin pitäisi saada suursiivottua vielä tänä vkonloppuna...
Onko siellä keittiön kaapeissa (ilm niitä puunaat myös) kiva viettää joulua, tai kodinhoitohuoneessa?
Aattelin vain, kun kerta ne pitää puunata juuri joulun vuoksi..
En ole hän keneltä kysyt, mutta vastaan omasta puolestani kun samat on aikeet.
Jouluna tulee tavaraa ovista ja ikkunoista. Myös keittiö mullistuu, kun siellä tulee jouluna käytettyä eri astioita kuin normaalisti, tarvitaan tarjoiluastioita ja säilytysastioita ja jopa arjesta poikkeavat ruoka-ainekset ja mausteet ottavat oman tilansa. Keittiössä on rajallinen määrä tilaa. Pitää myös katsoa, mitä siellä kaapeissa on mitä voi joulussa hyödyntää, ettei osta turhaan jos jo on.
Minullakin on aikeena käydä keittiön kaapit nyt läpi ja viedä osa tavaroista varastoon. Vaihdan perhosverhot talvisempiin. Etsin kynttelikön ikkunalle.
Kodinhoitohuoneen raivaan myös, niin sielläkin mahtuu levittäytymään joulujuttujen kanssa paremmin.
Opinnoista vapaapäivä. Vanhempi lapsi koulussa ja nuorempi mun kanssa kotona. Kotitöitä, lemmikkien hoitoa, lapsen kanssa ulkoilua ja leikkimistä. Illemmalla leivotaan pipareita ja jos saisin vielä lapset katsomaan hehkutettua Klaus-leffaa.
Teen pari jyväkuormaa ja kiikutan ne ostajan varastolle.
Lämmittelen uunia, laitan ruokaa.
En juuri mitään, en pysty kun olen sairas, maha ja selkä paskana