Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kokematon 28v olla "normaali" ihminen?

Vierailija
09.12.2021 |

Vai onko pakosti epänormaali tai outo?

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ole päässyt panemaan? Erikoinen tilanne

Vierailija
62/73 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain 10% miehistä pääsee helposti panemaan. Muille se on raakaa työtä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin tietää miksi ihminen on tuossa iässä kokematon

Vierailija
64/73 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko pakko olla olemassa joku syy? 

Vierailija
65/73 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saahan sitä haluta. Ehkä se riittää syyksi.

Vierailija
66/73 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin kokematon sängyssä kuin työelämässä. Kokemattomuus  sängyssä on "parissa yössä" poistettu, työelämättömyys ja/tai työttömyys sen sijaan ihan toista luokkaa. Ensimmäinen voi olla hassujen sattumusten summaa tai vaikka voimakasta uraorientaatiota ja ahkeruutta, kun taas jälkimmäinen kertoo paljon isommista ongelmista. Jos töitä - mitä tahansa - haluaa, niitä lähes poikkeuksetta saa. Kaverini, työttömyyttä valittaneet, eivät vaan ole halunneet ottaa työtä vastaan, vaikka olen sitä heidän eteensä tarjottimella kantanut. Siisti sisätyö, ei mitään esteitä näillä tyypeillä. Ainoastaan oma ylpeys.

Vierailija
67/73 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se hyvältä kuulosta. En kehtaisi puhua asiasta ääneen jos olisin kokematon vielä keski-iässä

Olen kokematon keski-ikäinen nainen ja en tosiaan huutele tätä kenellekään. Ikäväksi asian tekee se, että tuntuu koko maailman pyörivän seksin ympärillä.

Vierailija
68/73 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi, kun olen vastenmielinen, ei sen kummempaa syytä.

T. Eri (40v nainen)

Vierailija
69/73 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse huomannut, että pidentynyt yksinäisyys/kokemattomuus väistämättä vaikuttaa mielenterveyteen, ajatusmaailmaan ja käytökseen. Kyllä mä olin 28-vuotiaana kokemattoman paljon normaalimpi kuin nyt yli 40-vuotiaana kokemattomana. Pystyn vieläkin toimimaan yhteiskunnassa ja varmaan pinnallisella katsonnalla olen melko normaali, mutta se sisäinen häpeä, toivottomuus ja normaaliuden puute väkisinkin muuttavat ihmistä. En minä haluaisi tällainen olla ja pyrin siitä joka päivä eroon, mutta hankala sitä on itselleen valehdella, että kaikki on hyvin.

Vierailija
70/73 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä näitä kokemattomia on palsta täynnä, vaikuttaako normaaleilta ihmisiltä? Ei yksikään. Sekopäitä ja vielä sekopäisempiä.

Vierailija
71/73 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen, että jotain ei ole tapahtunut, ei välttämättä ole mitään varsinaista syytä.

Vierailija
72/73 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein niissä on kyllä jokin syy, jonka takia on jäänyt kokemattomaksi. Esim. itse tunnen yhden 32v kokemattoman miehen, on introvertti ja vähän asperger-tyylinen, lievästi. Muuten mukava ja fiksu.

Poikkeuksiakin varmaan on, mutta kyllä yleensä ihmisen seksuaalisuus herää jo teini-iässä, ja pyrkimys edes jonkinlaisiin kokemuksiin on kova. Harva on myöskään nuorena niin täysin epäviehättävä, ettei minkäänlaista kumppania saisi itselleen houkuteltua edes pieneen kokeiluun tms. Varsin rujotkin ihmiset pariutuu ja harrastaa seksiä.

En minä ainakaan vielä teini-iässä halunnut kokemuksia. Seksuaalisia haluja oli kyllä, mutta ei sillä tavalla, että olisin halunnut mennä ja harrastaa seksiä jonkun kanssa. Koin olevani vielä liian nuori sellaiseen.

Joo, sama minulla, mutta tarkoitin juuri tuota että seksuaaliset halut heräävät tavallisesti teini-iässä. Minäkään en silti halunnut niitä kenenkään toisen kanssa toteuttaa, fantasioin vain. Ensimmäiset seksuaaliset kokemukset olivat sitten 21-vuotiaana, kun koin olevani tarpeeksi aikuinen. Siihen 25v asti mielestäni on vielä ihan normaalia, vaikka olisi vähänkin kokemuksia, ja voi johtua ihan vaan siitä että on ujompi ja herkempi ihminen ja odottanut sitä oikeaa. Mutta jos alkaa jo kolmekymppiä lähestyä eikä vieläkään ole mitään kokemuksia, niin mukana on kyllä jo oman aloitekyvyn puutetta ja sitä, ettei ole edes etsinyt tarpeeksi aktiivisesti kumppania.

Miksi pitäisi sitten etsiä? En minä ainakaan osaa kaivata jotain ihmistä, jota en vielä tunne ja jota ei ehkä ole edes olemassa. Tuntuisi ajan tuhlaukselta etsiä sellaista.

No selvästikään sulla ei ole tarpeeksi vahva sukuvietti, jotta seksi itsessään olisi tarpeeksi motivoiva asia kumppanin etsimiseen. Toisin sanoen, et ole "normaali ihminen", kuten otsikossa kyseltiin. Biologisten olentojen on tarkoitus lisääntyä, mikä pohjimmiltaan aiheuttaa sukuvietin ja koko seksuaalisuuden.

Kyllä minulla seksuaalisia haluja on, mutta ne hoituvat omalla kädellä.

Vierailija
73/73 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein niissä on kyllä jokin syy, jonka takia on jäänyt kokemattomaksi. Esim. itse tunnen yhden 32v kokemattoman miehen, on introvertti ja vähän asperger-tyylinen, lievästi. Muuten mukava ja fiksu.

Poikkeuksiakin varmaan on, mutta kyllä yleensä ihmisen seksuaalisuus herää jo teini-iässä, ja pyrkimys edes jonkinlaisiin kokemuksiin on kova. Harva on myöskään nuorena niin täysin epäviehättävä, ettei minkäänlaista kumppania saisi itselleen houkuteltua edes pieneen kokeiluun tms. Varsin rujotkin ihmiset pariutuu ja harrastaa seksiä.

En minä ainakaan vielä teini-iässä halunnut kokemuksia. Seksuaalisia haluja oli kyllä, mutta ei sillä tavalla, että olisin halunnut mennä ja harrastaa seksiä jonkun kanssa. Koin olevani vielä liian nuori sellaiseen.

Joo, sama minulla, mutta tarkoitin juuri tuota että seksuaaliset halut heräävät tavallisesti teini-iässä. Minäkään en silti halunnut niitä kenenkään toisen kanssa toteuttaa, fantasioin vain. Ensimmäiset seksuaaliset kokemukset olivat sitten 21-vuotiaana, kun koin olevani tarpeeksi aikuinen. Siihen 25v asti mielestäni on vielä ihan normaalia, vaikka olisi vähänkin kokemuksia, ja voi johtua ihan vaan siitä että on ujompi ja herkempi ihminen ja odottanut sitä oikeaa. Mutta jos alkaa jo kolmekymppiä lähestyä eikä vieläkään ole mitään kokemuksia, niin mukana on kyllä jo oman aloitekyvyn puutetta ja sitä, ettei ole edes etsinyt tarpeeksi aktiivisesti kumppania.

Miksi pitäisi sitten etsiä? En minä ainakaan osaa kaivata jotain ihmistä, jota en vielä tunne ja jota ei ehkä ole edes olemassa. Tuntuisi ajan tuhlaukselta etsiä sellaista.

No selvästikään sulla ei ole tarpeeksi vahva sukuvietti, jotta seksi itsessään olisi tarpeeksi motivoiva asia kumppanin etsimiseen. Toisin sanoen, et ole "normaali ihminen", kuten otsikossa kyseltiin. Biologisten olentojen on tarkoitus lisääntyä, mikä pohjimmiltaan aiheuttaa sukuvietin ja koko seksuaalisuuden.

On myös kaksi ihan eri asiaa löytää seksikumppani tai löytää seurustelukumppani/aviopuoliso. Tässä puhuttiin vain "kumppanista", mikä on vähän epämääräistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan