Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kokematon 28v olla "normaali" ihminen?

Vierailija
09.12.2021 |

Vai onko pakosti epänormaali tai outo?

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei

Vierailija
2/73 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on normaali? Keskiverto ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaava aloitus. Tunnen useita tuon ikäisiä - ja vanhempia- seksin saralla kokemattomia, mutta muilla saroilla kokemuksellisesti tavattoman rikkaita ihmisiä, esim. ulkomailla työskenteleviä tutkijoita. 

Ja jos onkin outo, niin who cares? Tarviiko miettiä?

Oma mieheni oli kokematon -> 27-vuotiaaksi, ja ei ole mitään vikaa hänessä <3

Vierailija
4/73 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se hyvältä kuulosta. En kehtaisi puhua asiasta ääneen jos olisin kokematon vielä keski-iässä

Vierailija
5/73 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä nyt sitten on "normaalia"? Joillekin on outoa olla kokematon ja 28v, minulle taas on outoa, että on 28v ja hirmuisesti suhteita tai panoja takana. Kukin eläköön tyylillään, eipä se muiden ongelma ole.

Ymmärrän kyllä sen miten joku voi ihmetellä, että ei ole seksuaalisesti mitään kokemusta melkein kolmekymppisenä. Minä taas en itse osaa käsittää sitä miten voi olla niin hyvä ja mukava ihminen, että onnistuu saamaan seksiä tai niitä parisuhteita niin helposti. Mitä helvettiä pitää osata, että nuo asiat onnistuvat?

Joku poikkeama tai "vika" kai meissä vanhemmissa kokemattomissa ihmisissä on kun emme löydä kumppaneita noihin niin normaaleihin asioihin. Mutta minkäs sille mahtaa, niillä mennään mitä on annettu. Nauttikoon ne keille on suotu mahdollisuudet löytää kumppaneita.

Terveisin Naispelko28

Vierailija
6/73 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa kokematon? Mitä on jäänyt kokematta? Minulta on jäänyt vaikka mitä, eikä haittaa yhtään. 

Vierailija
7/73 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti, kunhan ei sorru haureuteen jatkossakaan.

Vierailija
8/73 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan se muuten olla normaali, mutta kyllä pitkittynyt neitsyys jättää lommonsa psyykeeseen.

Vierailija
9/73 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä mielessä kokematon? Jos esim. työelämästä puhutaan, niin ei se nyt ihan normaalia ole jos ei tuohon ikään mennessä ole koskaan ollut töissä.

Vierailija
10/73 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu syistä, että siinä täytyy olla joitakin selittäviä tekijöitä jos rinnastaa ihan normisuomalaiseen yhteisöön.

Vierailija
11/73 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu seurasta.

Jokainen on normaali silloin kun on itselleen sopivassa seurassa.

Ihan samalla tavalla jokainen on epänormaali tai outo, ollessaan itselle vääränlaisessa seurassa.

Vierailija
12/73 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä puhutaanko miesten poikuudesta vai naisten neitsyydestä.

Vierailija
13/73 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo on!

Vierailija
14/73 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä puhutaanko miesten poikuudesta vai naisten neitsyydestä.

Miksi riippuu?

Vierailija
15/73 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalin raja menee 24v 5k joten ei ole normaali. Täysin epänormaalin rajo on sitten 36v 7k.

16/73 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
17/73 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali on suhteellinen käsite ja normaalin kirjo laaja.

Vierailija
18/73 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu syistä, että siinä täytyy olla joitakin selittäviä tekijöitä jos rinnastaa ihan normisuomalaiseen yhteisöön.

Totta kai on selittäviä tekijöitä, kaikella aina on. Ei mitään vain tapahdu ilman syytä. Se on sitten asia erikseen, onko syistä tietoinen tai onko niitä mahdollista selvittää.

Vierailija
19/73 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voihan se muuten olla normaali, mutta kyllä pitkittynyt neitsyys jättää lommonsa psyykeeseen.

Miksi tätä alapeukutetaan. Ihan faktahan tuo on vaan on, valitettavasti. Olen 30v mies jolla poikuus vielä tallella ja seksin harrastaminen tuntuu nykyään ihan mahdottoman kaukaiselta asialta. Menisin varmaan shokkiin jos joku nainen edes puhuisi minulle.

m30

Vierailija
20/73 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loukkaava aloitus. Tunnen useita tuon ikäisiä - ja vanhempia- seksin saralla kokemattomia, mutta muilla saroilla kokemuksellisesti tavattoman rikkaita ihmisiä, esim. ulkomailla työskenteleviä tutkijoita. 

Ja jos onkin outo, niin who cares? Tarviiko miettiä?

Oma mieheni oli kokematon -> 27-vuotiaaksi, ja ei ole mitään vikaa hänessä <3

Tuollainen minäkin olin. Ei ollut teininä tai opiskelijana rohkeutta tapailla miehiä tai ruveta seksihommiin. Olin 26-vuotias ja työelämässä kun tapasin nykyisen mieheni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän