Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Babyshower?

Vierailija
15.03.2015 |

Parhaalle ystävälleni järjestetään "babyshowerit" vai mitkä ne onkaan. Omat lapset on syntyneet jo 10 vuotta sitten eikä silloin ainakaan mulle järjestetty enkä ole ollut kenenkään muunkaan. Pitääkö sinne viedä joku lahja? Mielummin veisin sitten kun vauva syntyy, mutta en halua vaikuttaa juntilta ja olla ainoa joka menee ilman lahjaa..

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo eikö yleensä ole tapana viedä jotain pientä. Ihan vaikka vaippapaketti.

Vierailija
2/17 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset voi viedä lahjaa jo nyt?

Showerit ovat aika amerikkalainen perinne, mutta jos sellaisen pitää niin kai se sitten jenkkityyliin vedetään. Eli lahja viedään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas ansiotonta tulonsiirtoa naisille , jotka ovat jopa avanneet haaransa. Suuri saavutus!

Vierailija
4/17 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ostaisi. vie ennemmin hyvä viinipullo säilytykseen tai kukkia. jenkkihapatus on roskaa. ihan oikeasti.

Vierailija
5/17 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla mitään kallista, vie vaikka tutteja tai joku suloinen vaate vauvalle :)

Vierailija
6/17 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestääkö kukaan babyshowereita, jos ei kyseessä olekaan juhlittavan esikoinen, vaan vaikka toinen tai jo kolmas lapsi?

Vierailija
7/17 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahastus juhla minun mielestä

Vierailija
8/17 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itsekkään ollut kenenkään babyshower kutsuilla eikä minulle ole sellaisia järjestetty (1v ja 2v). Mutta jos nyt kuitenkin olet kyseisille kutsuille menossa niin joo, kyllä sinne kuuluu viedä mukanaan jokin pieni lahja vauvalle.

Vierailija
9/17 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu viedä lahja. Mutta mielestäni sitten ei enää tarvitse kun lapsi on syntynyt.

Vierailija
10/17 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut järkkäämässä omalle siskolleni babyshoweria. Olen myös itse ilmaissut useaankin otteeseen (jos aiheesta puhuttu jne) että minäkin tahdon sit babyshowerit kun joskus saan lapsia. Ovat kaverit ja sisarukset olleet että ok järkätään vaan. Mut kaikkihan ei halua vauvajuhlia...

Vierailija
11/17 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut järkkäämässä kolmet showerit. Aina ollaan kerätty yhteinen lahja, esim punkka johon kerätty vaippoja, tutteja, tuttipulloja, nännivoidetta, hyvälle tuoksuva suihkusaippua ja vartalovoide äidille, jokin vaate vauvalle jne. Tarjoilut ollaan hoidettu nyyttäri meiningillä. Kakku on aina ollut jokin erikoinen, vaunujen muotoinen, raskaana oleva vatsa, vaaleanpunainen glitterikakku tms. Ja tietenkin ylläri meiningillä! Näitähän tosiaan vietetään vain ensimmäisen lapsen kohdalla.

Vierailija
12/17 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjahan on jo babyshowereissa annettu, itse olen vain viennyt kukkia tai kortin (riippuen kuinka läheisiä ollaan) lapsen synnyttyä.

Vierailija
13/17 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut kaksilla babyshowereilla (vauvakutsuilla?) ja antanut lahjaksi kutomani villasukat. Toiselle vauvalle ostettiin sitten ristiäislahjakin, kun kutsu niihin kemuihin saatiin.

Vierailija
14/17 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun tuttujen babyshowereihi vietiin esim. tuttipaketti/tuttipullo tms. semmosia pikku tavaroita tarpeeseen.

Vierailija
15/17 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sit äidille jotain. Perinteisestihä nuo bs:t on oikeasti sen äidin juhla ainaki Amerikassa.

Vierailija
16/17 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 22:47"]

Taas ansiotonta tulonsiirtoa naisille , jotka ovat jopa avanneet haaransa. Suuri saavutus!

[/quote]

Miehet on hyviä ja pitää vauvakutsut miehelle josta on tulossa isä. Ei sitä kukaan ole kieltänyt?

Vierailija
17/17 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me järjestettiin kaverille sellaiset pienen budjetin showerit, ja hankittiin yhdessä lahjaksi lahjakortti äidille ja vaippakakku vauvalle. 

Sitten kun vauva syntymän jälkeen käytiin katsomassa, vietiin kukin sitten "omat lahjansa", ja vauva sai ainakin bodyja, purulelun, paidan, itsekudotut villasukat yms. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi