Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

25-30V naista kun saisi vielä:)

Vierailija
15.03.2015 |

Kyllä miehen elämä on vaikeaa. Jatkuvassa nuoremman puutteessa....Olen 45, parisuhteessa. Vaativassa työssä. Mutta ongelma on, kun seksiä kaipaa vaan enemmän..ja nimenomaan haluaisi nuorempaa naista, kunnon "narttua", oma suhdetta vaarantamatta...Mistä löytyisi? Maksullinen ja "baariseura" ei kiinnosta. Pari kertaa kuussa, hmmm:D

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala rakenteleen leegoilla, helpottaa

Vierailija
2/37 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä onkin juuri oikea paikka! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakiksen sillan alta.

Vierailija
4/37 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, me kiimaset nartut oikein janotaan täällä!

Vierailija
5/37 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut imuria?

Vierailija
6/37 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 21:59"]

Kyllä miehen elämä on vaikeaa. Jatkuvassa nuoremman puutteessa....Olen 45, parisuhteessa. Vaativassa työssä. Mutta ongelma on, kun seksiä kaipaa vaan enemmän..ja nimenomaan haluaisi nuorempaa naista, kunnon "narttua", oma suhdetta vaarantamatta...Mistä löytyisi? Maksullinen ja "baariseura" ei kiinnosta. Pari kertaa kuussa, hmmm:D

[/quote]

Mistä paikkakunnalta etsit?

Vierailija
7/37 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei irtoa sinulle.

Vierailija
8/37 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot ulkoisesti pitänyt itsesi kuosissa, niin miksei joku voisi lähteäkin matkaan... pitää olla kyllä pirun hyvä tuuri. Tai sitten suuntaat ulkomaille, kyllä siellä paikkoja löytyy jossa saa nuorempaa naista ihan vaan juomat tarjoamalla. t.reissumies

Vierailija
9/37 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksullinen on monilta osin tasokkaampaa. Saat palvelua, et draamaa.

Vierailija
10/37 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki ikinuori flesu. Pese käytön jälkeen. Oot kyl koko Urpo.

Vierailija
11/37 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla saat! Muuten turha kuvitellakaan - sori. 

Mikä niissä nuorissa naisissa niin kiinnostaa? Itse en vielä kolmekymppisenä edes saanut orgasmia yhdynnässä kovin helposti, joten olen paljon parempi rakastajatar nyt nelikymppisenä kuin silloin.

Vierailija
12/37 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu ap minne menit?

Vierailija
13/37 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jo yliaikainen.Ei kiihottaisi, vaikka tonnia tuuppisit taskuun.

Vierailija
14/37 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veditkö krakan liian tiukalle?

Vierailija
15/37 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi jos mulla olis mies joka etsis nuorempaa aveelta. Mikä Mikkihiiri :DDD

Vierailija
16/37 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 22:10"]Rahalla saat! Muuten turha kuvitellakaan - sori. 

Mikä niissä nuorissa naisissa niin kiinnostaa? Itse en vielä kolmekymppisenä edes saanut orgasmia yhdynnässä kovin helposti, joten olen paljon parempi rakastajatar nyt nelikymppisenä kuin silloin.
[/quote] Tekeekö orkun saaminen hyvän rakastajattaren? Sain Eka orkun yhdynnässä 18- vuotiaana. Toki siihen tarvis harjotusta, mutta sen jälkeen kun sen saa niin saa aina halutessaan. Yleensä otan orkusta kunnian itselleni, mutta yksi mies sai minut tulemaan aina, vaikken edes yrittänyt orkkua itselleni.

Vierailija
17/37 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 22:13"]

Olet jo yliaikainen.Ei kiihottaisi, vaikka tonnia tuuppisit taskuun.

[/quote]

Sitten et ole koskaan saanut hyvää seksiä. Vanhalta papalta saat kovimmat kyydit.

Vierailija
18/37 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 22:16"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 22:10"]Rahalla saat! Muuten turha kuvitellakaan - sori.    Mikä niissä nuorissa naisissa niin kiinnostaa? Itse en vielä kolmekymppisenä edes saanut orgasmia yhdynnässä kovin helposti, joten olen paljon parempi rakastajatar nyt nelikymppisenä kuin silloin. [/quote] Tekeekö orkun saaminen hyvän rakastajattaren? Sain Eka orkun yhdynnässä 18- vuotiaana. Toki siihen tarvis harjotusta, mutta sen jälkeen kun sen saa niin saa aina halutessaan. Yleensä otan orkusta kunnian itselleni, mutta yksi mies sai minut tulemaan aina, vaikken edes yrittänyt orkkua itselleni.

[/quote]

Yleensä miehet haluavat tyydyttää naisensa, joten tietenkin miehestäkin tuntuu hyvältä, että nainen saa! Kyllä minulle jäisi vähän vaillinainen olo, jos seksituokion päätteeksi en olisi saanut. Tuskinpa mieskään tuntisi itseään suureksi sonniksi naisen kanssa, joka jää nuolemaan näppejään...

Vierailija
19/37 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt tutustumassa Porvoon moottiritien levähdysaluiden tarjontaan? Orgasmitakuu sun hanuriin.

Vierailija
20/37 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori kiima ja timmi kroppa kiihottaa.... Rehellisesti sanoen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan