Minne voi lahjoittaa viherkasveja?
Minulla olisi palmu ja viherkasvi, joista haluan päästä eroon. En jaksa ruveta myymään niitä missään. Onko olemassa jokin taho, joka ottaa vastaan sisäkasveja ruukkuineen?
Kommentit (12)
Kirjastot, koulut, terveyskeskukset, seurakunnat tai vaikka lempikahvilasi?
Oletko fb:ssa? Liity teidän paikkakunnan "roskalavalle" eli palstalle, jossa annetaan tavaraa pois. Viherkasvit näkyvät menevän nopeasti.
Kampaamot, vanhainkodit ym kaikki missä julkisia tiloja.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 21:39"]
Mulle :D Missä päin olet?
[/quote]
Porissa
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 21:39"]
Mulle :D Missä päin olet?
[/quote]
Porissa
[/quote]
Harmittavan kaukana.
Mutta laita fb:n paikalliselle annetaan/lahjoitetaan-palstalle. Menee varmasti nopsaan.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 21:45"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 21:39"] Mulle :D Missä päin olet? [/quote] Porissa [/quote] Harmittavan kaukana. Mutta laita fb:n paikalliselle annetaan/lahjoitetaan-palstalle. Menee varmasti nopsaan.
[/quote]
Ok, harmi. Täytyy keksiä noille jokin paikka. Varmaan SPR:n Konttikin ottaa kasveja vastaan, täytyy kysyä sieltä.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 21:59"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 21:45"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 21:39"] Mulle :D Missä päin olet? [/quote] Porissa [/quote] Harmittavan kaukana. Mutta laita fb:n paikalliselle annetaan/lahjoitetaan-palstalle. Menee varmasti nopsaan.
[/quote]
Ok, harmi. Täytyy keksiä noille jokin paikka. Varmaan SPR:n Konttikin ottaa kasveja vastaan, täytyy kysyä sieltä.
[/quote]
Iso peukku sille ettet huomioinut noita facebook-uskovaisia. Totaalisen turhaa ehdotella jotain pienen sisäpiirin juttuja yleisesti, kaikilla (täyspäisillä) ei mitään facebook-tunnuksia ole =)
Tori.fi löytyy myös annetaan vaihtoehto
Mä olin kerran lastaamassa viherkasveja autooni viedäkseni ne kierrätykseen en muista enää minne, kun ohi käveli sellainen vähän spurgun näköinen mies rollaattorilla. Hän alkoi jututtaa minua ja kysyi, minne kasvit ovat menossa. Kerroin niiden olevan minulle turhia. Hän kehui, että hienoja kasveja, voisiko hän saada yhden? Sanoin että totta kai ja selvisi, että hän asui korttelin päässä sellaisessa entisten alkoholistien asuntolassa. Ajoin autoni pihaan ja vein kasvin miehen mukana sisälle. Vastaan tuli ilahtunut hoitaja, joka sanoi, että heille kyllä kelpaisi loputkin kasvini. Niinpä annoin kasvit sinne. Tuli hyvä mieli :) Mieskin kiitteli iloisena ja hymyillen. Nähtiin sen jälkeen aina joskus kadulla ja juteltiin pari sanaa. Mies oli oikein symppis.
Olisiko jollakin Teistä Lahjoittaa Viherkasveja Mulle Kaikki Käy Myös Kukkivat Kasvit Niin ja Asun Helsingissä Pitänjänmäessä Eli Otathan Yhteyttä Jos Sinulla On Lahjoittaa Mulle Viherkasveja Tai Kukkia
Mulle. Kolmen kuukauden sisään voit tuoda uuden erän, entiset ovat varmasti jo kuolleet.
Mulle :D
Missä päin olet?