Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huuto/tori myyjät: huonolaatuiset kuvat ja mittojen puuttuminen?!

Vierailija
15.03.2015 |

Miksi laitatte tajuttoman huonolaatuisen ja pikkuruisen kuvan tuotteesta? Jos myyt jotain merkki vaatettakin yli 20 eurolla niin luulisi asiaan kuuluvat (kuitenkin käytetty tuote) kuva josta saa selvää että missä kunnossa vaate tarkalleen ottaen on.

Toinen on mittojen puuttuminen. Mikä siinä on niin vaikeaa kirjoittaa heti ilmoitusta tehdessä että kainalo-kainalo mitta on senteissä sen ja sen verran.

:/

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse katselin huvikseni tietyn maakunnan myytäviä taloja. Monessa ilmoituksessa ei sanottu sijainnista mitään, edes kaupunkia tai kuntaa! :D 

Vierailija
22/30 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai vielä mitat jokaiseen ilmoitukseen!!! Sallinet minun nauraa :D!! Onko teillä aina mittanauhat mukana kun käytte vaatekaupoilla :D?? Ei nyt niin uusavuton voi olla, ettei tiedä mitä kokoa oma lapsi käyttää. Siellä myynnissä pyörii kuitenkin ihan perustavisvaatteita, h&m, lindex, me&i, kapp ahl, reima, t2h ym ym. Ymmärtäisin tuo mittailun jos on kyse jostakin harvinaisemmasta merkistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri kysymässä, ihan vaan mielenkiinnosta ap, että mittaatko sitten vaatekaupoilla jokaisen harkitsemasi vaatteen? Tuskin lapset ovat kellään aina joka kerta vaateostoksilla mukana??

Vierailija
24/30 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä mitoistahan ole juuri pitkä ketju. Katso sieltä...

Vierailija
25/30 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 13:00"]

Vai vielä mitat jokaiseen ilmoitukseen!!! Sallinet minun nauraa :D!! Onko teillä aina mittanauhat mukana kun käytte vaatekaupoilla :D?? Ei nyt niin uusavuton voi olla, ettei tiedä mitä kokoa oma lapsi käyttää. Siellä myynnissä pyörii kuitenkin ihan perustavisvaatteita, h&m, lindex, me&i, kapp ahl, reima, t2h ym ym. Ymmärtäisin tuo mittailun jos on kyse jostakin harvinaisemmasta merkistä.

[/quote]

En oo ap mut mulla ainakin todella paljon vaihtelee koot 34-36 S-M välillä, kun tilaa vaikkapa henkkamaukalta niin tuntuu että milloin yhdestä paidasta istuu 34 ja saman lafkan toinen paita taas täytyy olla 36, että olkasaumat ovat kohdillaan.

80% vaatteistani on M.

Mutta taas jouduin palauttamaan Zalandolle paketin kun olin ostanut M koon hupparin joka olikin aivan järkky teltta, noh, kun olisi miesten paita ollut (oli siis ihan naisten mallistoa :)) vaihtoon menee, tilasin samasta paidasta kook S. Samassa tilauksessa oli ONLYn farkut, tarkistin vielä ennen tilausta tuumakoot vaatekaapistani kaikista kolmesta Onlyn farkuista, kaikki olivat 28/34 ja ovat siis ihan aktiivisessa käytössä viikoittain, eikä kiristä ja purista vaan istuu mukavasti. Tuon perusteella tilastin siis samaa kokoa. Fsrkut olivat älyttömän tiukat! Eikä ollut sovittaessa edes mikään turvottava pms-kausi menossa vaan menkat juuri loppuneet muutama päivä ennen paketin saapumista.

Vaihtoon meni nekin. Samaan palautukseen paidan kanssa. Ostin samoista farkuista isompaa kokoa.

Zalandossa, H&M.ssä yms voi palauttaa ja vaihtaa tilaamansa mutta huudossa ei siksi halua myyjältä tarkat mitat, kainalo-kainalo yms ettei tule huudettua väärän kokoisia vaatteita.

Mikä tuossa on myyjävä vaikea käsittää? Mä ainakin ilmoitan myynti-ilmoituksessa myymistäni vaatteista mahdollisimman tarkat mitat ostajan päätöstä helpottaakseen.

Vierailija
26/30 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta lastenvaatteita ja ymmärrän hyvin ettei niitä jaksa mitata, mutta että aikuisten vaatteita ei viitsitä mitata? Aika outoa. Sivuutan ne kohteet joissa ei ole kaikkea olennaista mainittu kyllä samantien.

Vierailija
27/30 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se mittaaminen on helvetin vaivalloista monissa vaatteissa, varsinkin jos laittaa paljon kamaa kerralla myyntiin, ja kaikki ostajat ei niitä tarvitse. Toki annan mitat kun joku pyytää mutta useimmiten niitä ei edes kysytä ja jos kysytäänkin niin se on joku yksi mitta, esim rinnanympärys. Yleensä ennemmin arvioin että vastaako kokomerkintää ja kerron minkä pituisella ja kokoisella ihmisellä on kuvissa päällä. Enemmän luotan laadukkaisiin tuotekuviin (päällä ja joka suunnasta) kuin mittoihin. :)

Vierailija
28/30 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä se mittojen otto liikaa vaadi. Mulla on rullamitta tuossa läppärin vieressä kun huutokohteita laitan. Copypaste-tekstipohjassa on valmiina mittojen paikat (kainalo-kainalo, lahkeen sisäpituus jne)ja deletoin tarpeettomat.

siis:

-vaatteet pyykistä kasaan

- kasan kuvaus aurinkoisena päivänä

-vaatekasa, rullamitta, keittiövaaka ja postin hinnasto läppärin viereen

-aikaa

- automaattiuusinnat, niin seuraavan kerran tarvitsee samat ilmoitukset huomiota 5-10 vko kuluttua

Vierailija
29/30 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 16:05"]

eipä se mittojen otto liikaa vaadi. Mulla on rullamitta tuossa läppärin vieressä kun huutokohteita laitan. Copypaste-tekstipohjassa on valmiina mittojen paikat (kainalo-kainalo, lahkeen sisäpituus jne)ja deletoin tarpeettomat.

siis:

-vaatteet pyykistä kasaan

- kasan kuvaus aurinkoisena päivänä

-vaatekasa, rullamitta, keittiövaaka ja postin hinnasto läppärin viereen

-aikaa

- automaattiuusinnat, niin seuraavan kerran tarvitsee samat ilmoitukset huomiota 5-10 vko kuluttua

[/quote]

Juuri näin. Kiitos :)

Miksiköhän kaikki myyjät eivät ole halukkaita antamaan lisäkuvia tuotteesta, kuvana vain yksi epäselvä kuva, ja kun kysyy tarkempia kuvia niin vastausta ei kuulu... :/

Vierailija
30/30 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö esim tässä ilmoituksessa ole tarpeeksi tietoa mekosta?  ;D

http://www.huuto.net/kohteet/mekko/357615588