Palkka 1800€ brutto, työaika arkisin 8-16
Työ ei ole raskasta, eikä sitä tarvi kotona miettiä vaan työt jää työpaikalle.
Kenellekkään ei kelpaa.
Kommentit (27)
Minä tienaan siivoojana 50e vähemmän kuussa , kun ap. Hyvin oon pärjännyt. Itsenäinen työ. Ei tarvitse miettiä työasioita kotona.
Ei kai kukaan asioista vähänkään ymmärtävä mene töihin tuollaisella palkalla? Tai ehkä opiskelijat joutuvat.
Minulle kelpaisi, jos muut ehdot ja työnkuva olisivat asialliset. Noilla spekseillä vaikea sanoa, miksi ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä aloitin työurani tuollaisella palkalla, kun olin just valmistunut maisteriksi, että repikää siitä! Kyseessä oli pieni järjestö, jossa sain räätälöidä työni sisällön. Hirveän opettavaa. Parissa vuodessa verkostoiduin alalla ja sain näyttöjä. Nyt viisi vuotta myöhemmin työskentelen toisaalla reilun tonnin paremmalla palkalla. Jostain se on aloitettava ja usein ne ekat työvuodet ovat rämpimistä ja taistelua, mutta sitten helpottaa. Työn tekeminen kannattaa aina.
Minä myös olin parissakin paikassa pienellä palkalla vain saadakseni työkokemusta ja työtodistukset. Muutaman vuoden päästä pääsin konsultointiyritykseen ja palkka liki triplaantui. Alalla viihdyinkin vuosia.
Opiskelijalle kesätyöksi mitättömällä veroprosentilla sopisi.
Minulla on juurikin otsikon kaltainen työ. Vaihdoin kolme vuotta sitten työstä, jossa palkka oli 3000e, mutta en ole katunut kertaakaan. Enää en mieti kaikkea vapaa-aikaani työasioita ja nukun yöni hyvin. Työkin on yksinkertaista ja helppoa.
Totta.