Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palkka 1800€ brutto, työaika arkisin 8-16

Vierailija
09.12.2021 |

Työ ei ole raskasta, eikä sitä tarvi kotona miettiä vaan työt jää työpaikalle.

Kenellekkään ei kelpaa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missäpäin? Itselläni on samankaltainen työ, mutta on lisäksi fyysisesti raskasta. Nyt etsiskelen uutta työpaikkaa jossa kroppa ei olisi ihan yhtä kovilla. Ei huvita näillä listoilla tuhota omaa terveyttä.

Totta.

Vierailija
22/27 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tienaan siivoojana 50e vähemmän kuussa , kun ap. Hyvin oon pärjännyt. Itsenäinen työ. Ei tarvitse miettiä työasioita kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan asioista vähänkään ymmärtävä mene töihin tuollaisella palkalla? Tai ehkä opiskelijat joutuvat.

Vierailija
24/27 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaisi, jos muut ehdot ja työnkuva olisivat asialliset. Noilla spekseillä vaikea sanoa, miksi ei kelpaa. 

Vierailija
25/27 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä aloitin työurani tuollaisella palkalla, kun olin just valmistunut maisteriksi, että repikää siitä! Kyseessä oli pieni järjestö, jossa sain räätälöidä työni sisällön. Hirveän opettavaa. Parissa vuodessa verkostoiduin alalla ja sain näyttöjä. Nyt viisi vuotta myöhemmin työskentelen toisaalla reilun tonnin paremmalla palkalla. Jostain se on aloitettava ja usein ne ekat työvuodet ovat rämpimistä ja taistelua, mutta sitten helpottaa. Työn tekeminen kannattaa aina. 

Minä myös olin parissakin paikassa pienellä palkalla vain saadakseni työkokemusta ja työtodistukset. Muutaman vuoden päästä pääsin konsultointiyritykseen ja palkka liki triplaantui. Alalla viihdyinkin vuosia.

Vierailija
26/27 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijalle kesätyöksi mitättömällä veroprosentilla sopisi.

Vierailija
27/27 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on juurikin otsikon kaltainen työ. Vaihdoin kolme vuotta sitten työstä, jossa palkka oli 3000e, mutta en ole katunut kertaakaan. Enää en mieti kaikkea vapaa-aikaani työasioita ja nukun yöni hyvin. Työkin on yksinkertaista ja helppoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi