Mitä babyshower korttiin on tapana kirjoittaa?
Tsemppiä synnytykseen? Onko tapana onnitella vielä tässä vaiheessa? Mitä muuta?
Kommentit (26)
Siis justiinsa sitä se on että onnitellaan tulevasta vauvasta ja äidiksi tulosta.
Suomessa ei ole sellaista tapaa, kuin baby shower tai siihen liittyvät kortit, joten kirjoita vaikka suosikkijakeesi Raamatusta, aivan se ja sama.
Mutta eikö ole vähän hassua onnitella kun vauva ei ole vielä syntynyt? Ap
Itse toivottaisin onnea raskauteen ja äitiyteen tms..
Tuntuu väärältä onnitella raskaudesta, olen taikauskoinen, joten ehkä jotenkin kierrellen onnittelisin.. tai sitten en. Onnittelen vasta lapsen synnyttyä elävänä.
Ei ole mitään tapaa, kun koko baby shower ei ole tapana Suomessa.
Kattele jostain jenkkien sivuilta.
Kultaisia suihkuja toivottaen *sinun nimesi*
Vierailija kirjoitti:
No ei. Lähes poikkeuksetta ihmiset onnittelevat jo siinä vaiheessa, kun heille kerrotaan raskaudesta.
Naapurin ukko vois kirjoittaa "Kiittäen"
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ollut viime vuosina mukana ainakin kahdeksan kertaa vaivasuihkuilla ja kokoajan netissä näkyy että niitä pidetään joten kyllä se täälläkin alkaa jo olla tapana että niitä pidetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ollut viime vuosina mukana ainakin kahdeksan kertaa vaivasuihkuilla ja kokoajan netissä näkyy että niitä pidetään joten kyllä se täälläkin alkaa jo olla tapana että niitä pidetään.
Millä???
Vierailija kirjoitti:
Yhtä hassua kuin järjestää vauvajuhlat ennen vauvan syntymää.
''Kiitos kutsusta, mutta en valitettavasti pääse osallistumaan vauvakutsuillenne nyt tai koskaan''
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan OIKEASTI kutsu babyshowereita vauvasuihkuksi??? Eihän?!?!
Ei kai noi typerät jenkkibileet rantaudu Suomeen? A h d i s t a a !
Vierailija kirjoitti:
Ei kai noi typerät jenkkibileet rantaudu Suomeen? A h d i s t a a !
On jo rantautuneet. Kaikkihan sitä pitää jenkeistä kopioida. Halloweenit jne. Kohta varmaan kiitospäiväkin otetaan suomalaiseen käyttöön kalkkunoineen päivineen.
Ne mitään suihkuja ole, tyhmät!
Laittaisin korttiin: ”Ihanaa odotusaikaa sinulle ja onnea tulevalle vauvalle!”
Älkää ne hiton ’perinteiset’ aina vihatko kaikkea uutta! Eihän Suomessa olisi edes joulukuusia jos ei kuningatar Victoria saksalaista tapaa olisi Englantiin tuonut! Ja mikä olisi suomalainen koti tänään ilman joulukuusta, kysyn vaan?
Babyshowereita on kyllä järjestetty jo ainakin 7 vuoden ajan Suomessa. Ihan normaali juttu ainakin 90-luvulla syntyneiden keskuudessa. Eikä niitä tarvi järjestää jenkkityylisesti.
"olisit tehnyt abortin"
"nyt elämäsi on pilalla ja joudut hoitamaan vauvaa"
"kaduttaako kun teit lapsen tälläiseen maahan?"
M29
Onnea ja menestystä valitsemallasi uralla! <3 Jaxuhali <33