Palkka 1800€ brutto, työaika arkisin 8-16
Työ ei ole raskasta, eikä sitä tarvi kotona miettiä vaan työt jää työpaikalle.
Kenellekkään ei kelpaa.
Kommentit (27)
Jos työpaikkailmoituksessa ei kerrota muuta kuin palkka ja työaika, ei ihme, ettei hakijoita ole jonoksi asti. Itsekään en ottaisi mitään kontaktia.
Ei varmasti kelpaakaan. Laitoshuoltajan peruspalkka täällä ei-pks on 1965.
Mä aloitin työurani tuollaisella palkalla, kun olin just valmistunut maisteriksi, että repikää siitä! Kyseessä oli pieni järjestö, jossa sain räätälöidä työni sisällön. Hirveän opettavaa. Parissa vuodessa verkostoiduin alalla ja sain näyttöjä. Nyt viisi vuotta myöhemmin työskentelen toisaalla reilun tonnin paremmalla palkalla. Jostain se on aloitettava ja usein ne ekat työvuodet ovat rämpimistä ja taistelua, mutta sitten helpottaa. Työn tekeminen kannattaa aina.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään. En minäkään myisi aikaani 160 tuntia kuukaudessa että saisin sen parin sadan euron erotuksen sosiaalitukiin.
Tämän takia ottaa aivoon maksella isoja veroja. Tuet pois niin alkaa työt maistumaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään. En minäkään myisi aikaani 160 tuntia kuukaudessa että saisin sen parin sadan euron erotuksen sosiaalitukiin.
Sinähän kunnianhimoinen olet
Vierailija kirjoitti:
Mä aloitin työurani tuollaisella palkalla, kun olin just valmistunut maisteriksi, että repikää siitä! Kyseessä oli pieni järjestö, jossa sain räätälöidä työni sisällön. Hirveän opettavaa. Parissa vuodessa verkostoiduin alalla ja sain näyttöjä. Nyt viisi vuotta myöhemmin työskentelen toisaalla reilun tonnin paremmalla palkalla. Jostain se on aloitettava ja usein ne ekat työvuodet ovat rämpimistä ja taistelua, mutta sitten helpottaa. Työn tekeminen kannattaa aina.
Että mua ärsyttää tuo jostain se on aloitettava. Mistä tiedät onko kyseessä homma jota voi tehdä aloittelijakin ja ennen kaikkea, mistä tiedät ettei tuota paikkaa tyrkytetä ihmiselle jolla on jo 20 vuotta monipuolista työkokemusta? Mistä tiedät että tuo tehtävä opettaa tai taistelu loppuu ja helpottaa?
Mitäs sanoisit jos tekisit edelleen työtä 1800 €:n palkalla? Olisko kiva?
Vierailija kirjoitti:
Eikö kiinnosta päästä elämässä eteenpäin? Suoraan sanoen, en tajua tuollaista asennetta.
Vierailija kirjoitti:
N. 1800€ näyttäisi olevan
https://www.superliitto.fi/tyoelamassa/tyossa-kuntasektorilla/palkat/ku…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia ottaa aivoon maksella isoja veroja. Tuet pois niin alkaa työt maistumaan.
Meinaatko että sittenkään sen työpaikan vastaanottava henkilö antaa kaikkensa tuosta summasta? Itse tekisin sen minimin, millä pysyisin just ja just firman kirjoilla, ja aina kun mahdollista, tekisin taloudellista vahinkoa yritykselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko että sittenkään sen työpaikan vastaanottava henkilö antaa kaikkensa tuosta summasta? Itse tekisin sen minimin, millä pysyisin just ja just firman kirjoilla, ja aina kun mahdollista, tekisin taloudellista vahinkoa yritykselle.
Just. Tässä näkee kuinka sairas ihminen voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että mua ärsyttää tuo jostain se on aloitettava. Mistä tiedät onko kyseessä homma jota voi tehdä aloittelijakin ja ennen kaikkea, mistä tiedät ettei tuota paikkaa tyrkytetä ihmiselle jolla on jo 20 vuotta monipuolista työkokemusta? Mistä tiedät että tuo tehtävä opettaa tai taistelu loppuu ja helpottaa?
Mitäs sanoisit jos tekisit edelleen työtä 1800 €:n palkalla? Olisko kiva?
Jos on 20v monipuolinen kokemus, niin sitten todennäköisesti saa muutakin duunia. Ja mikäli oma ala on täysin kuollut, niin sitten uudelleen kouluttautuminen on paras vaihtoehto. Tietenkin siinä vaiheessa, kun ikää on lähemmäs 60, voi vakavasti harkita oloneuvokseksi ryhtymistä.
Luulin että netto. Se olisi jo ok. Itselläni on myös 8-16 helpohko toimistohomma mutta bruttopalkka on sentään 2500. Alle 2000 brutto on riistopalkka mistä tahansa kokopäiväisestä työstä. Ja tiedän toki että sellaisia on kun miehellänikin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en minä sille mitään mahda, jos se on jossain vielä vähemmän. Omani tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vian ei tarvi olla iso jos se on päässä. Perus lusmun vastaus, oksettava loinen, toivottavasti elämäs on lyhyt.
Eiköhän aika monella asiakaspalvelijalla tms ole tuonsuuntainen palkka joten luulen että vika on jossain muualla esim. työnantajan maineessa.
Siivoustyö on todella raskasta. Esimies kyylää vaikka työt tekee hyvin.
Siivooja kumminkin on se joka tekee sen työn - ei esimies.
Missäpäin? Itselläni on samankaltainen työ, mutta on lisäksi fyysisesti raskasta. Nyt etsiskelen uutta työpaikkaa jossa kroppa ei olisi ihan yhtä kovilla. Ei huvita näillä listoilla tuhota omaa terveyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surkea palkka ja raskas työ.