Mitä babyshower korttiin on tapana kirjoittaa?
Tsemppiä synnytykseen? Onko tapana onnitella vielä tässä vaiheessa? Mitä muuta?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Ei kai noi typerät jenkkibileet rantaudu Suomeen? A h d i s t a a !
Mikä sinua nyt ahdistaa? Miksi ei saisi sinunkin elinaikanasi tulla rajojen yli tapoja ja juhlia? Eihän niitä tarvi juhlia. Kukaan ei vaadi keneltäkään halloween- tai kekri- tai muita juhlia joita (esimerkiksi minun) lapsuudessani ei ollut. Joulukuusenkin toi Victoria Saksasta Englantiin eikä siitä ole kauaa, ja sieltä se lähti sitten muualle, mutta mikä olisi suomalainen joulu ilman kuusta tänään?
Jos sinua ahdistaa - oikeasti - mene kallonkutistajalle tai hullujenhuoneeseen. Anteeksi: minua ahdistavat ’uudet sanat’ psykiatri ja mielenterveys-sairaala…. kun ennen ei sanottu niin.
Voi kirjoittaa myös, että ”lapsen kasvatus maksaa 18 vuotiaaksi sinulle 200 000€.”
Vierailija kirjoitti:
Voi kirjoittaa myös, että ”lapsen kasvatus maksaa 18 vuotiaaksi sinulle 200 000€.”
Tyhmä. Fiksuille - ei köyhille mutta ajatteleville - se on 100 000. Ja miksi se pitäisi kirjoittaa korttiin?
Vanhainkodissa saat suihkusuuttimen takapuoleesi!
Vierailija kirjoitti:
"olisit tehnyt abortin"
"nyt elämäsi on pilalla ja joudut hoitamaan vauvaa"
"kaduttaako kun teit lapsen tälläiseen maahan?"
M29
Oikeastaan vastaukseni kuuluisi toisen aloituksen alle eli ”Millä lauseilla pilasin suhteeni omaan tyttäreeni, joka oli raskaana”.
Äitini äiti vihasi isääni ja juuri sinun lauseillasi sai aikaan sen, että äitini kääntyi omien rakastavien appivanhempiensa puoleen. Äidinpuoleiselle mummolleni ei siten sallittu mitään yhteyttä meihin, mikä oli sille noita-ajalle ihan oikein.
Jatka samaa tahtia, tyhmä, ja ihmettele sitten, miksi olet yksin!!!
Minä olen ollut Suomessa elämäni tähän mennessä ensimmäisissä ja viimeisissä baby showereissa aika monta vuotta sitten… lapsi on nyt about 23v…