Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löytyykö sinulta Marimekkoa?

Vierailija
09.12.2021 |

On aikamoisessa nosteessa, kaikkialla ja kaikilla tuntuu nyt olevan Marimekko-vimma. Mulla on muutama muki ja yksi koristetyyny, ei muuta.

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinillä on pusero ja kassi, mulla pari lahjaksi saatua skoolia ja unikkolaukku. Teini on ostanut itse ja mä olen tainnut oman laukkunikin saada lahjaksi

Vierailija
22/88 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo löytyy. Pari laukkua, pari tarjoiluvatia, säilytyspurkki ja meikkipusseja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi mekkoa, silkkipaita, kolmisenkymmentä kivi-tuikkua, torkkupeitto, kangaskassi, 4 kylpypyyhettä, patakinnas, kaksi sohvatyynyn päällistä ja kukkaruukku.

Vierailija
24/88 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jokunen kassi ostoskassina. Vanhin on yli 20 vuotta vanha, kaipasi jo vähän kunnostusta.

Jokunen lasten vanha vaate, joita en ole myynyt pois ja itsellä pari t-paitaa. Taitaa tytön mariskooli pyöriä vielä täällä, samoin muovimuki.

Vierailija
25/88 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso lahjaksi saatu tarjotin.

Vierailija
26/88 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hukassa, ei tarvitse etsiä, joten ei löydy. Kaikki tavarat ovat tallessa tietyissä paikoissa tuotemerkeistä riippumatta, myös Marimekon tuotteet. Pyyhkeet, liinat, astiat, lakanat.

Vierailija
27/88 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kirpparilta ostettu pussilakana.

Vierailija
28/88 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi mekkoa, silkkipaita, kolmisenkymmentä kivi-tuikkua, torkkupeitto, kangaskassi, 4 kylpypyyhettä, patakinnas, kaksi sohvatyynyn päällistä ja kukkaruukku.

Eikun hitsi, kivi-tuikut eivät ole marimekkoa.

Vierailija
29/88 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekkoja ja laukkuja on vaikka muille jakaa. Nyt juuri yllä on Noviisi-mekko.

Vierailija
30/88 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
31/88 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän palstan luuseri ämmillä ei ole varaa ostaa Marimekon tuotantoa.

Eikä minkään muunkaan merkkifirman.

Siksi he aina halveksivat ja vähettelevät kaikkia niitä, joilla on Marimekon tai minkä muun suomalaisen yrityksen brändi tavaraa.

Eivät edes käsitä sitä, että se saunakin jossa he käyvät, niin siinä saunassa on suomalainen kiuas joka suuri brändi ulkomailla.  Tai että heidän asunnoissaan suomalaisen yritysten kehittämät ja myymät sähkökeskukset.  T

Ei ne tajua, ei.  Koska ovat aina eläneet ja kasvaneet epäonnistuneissa perheissä, missä ei ole koskaan osattu arvostaa laatua ja suunnittelua ja muotoilua.

Itsehän he täällä kertovat miten paska äiti ja isä heillä on ollut, ja miten huonoissa väleissä he ovat vanheempinsaansa vielä aikuisiälläkin.

Miten sellaisessa perheessä olisi oppinut tavoille joissa ei edes tiedetä mikä on vaikkapa jonkun Pohjoismaan pääkaupunki?

Vierailija
32/88 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joululahjaksi joskus saadut neljä sysirumaa mukia. Kai ne jossain kaapin perukoilla pyörii.

Vierailija
33/88 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap pitää Marimekon astioista, lähinnä mustavalkoisista. Jotkut kuosit ovat itselle vähän ”too much” mutta ne suht yksinkertaiset ovat kivoja :)

Vierailija
34/88 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi he aina halveksivat ja vähettelevät kaikkia niitä, joilla on Marimekon tai minkä muun suomalaisen yrityksen brändi tavaraa.

Eivät edes käsitä sitä, että se saunakin jossa he käyvät, niin siinä saunassa on suomalainen kiuas joka suuri brändi ulkomailla.  Tai että heidän asunnoissaan suomalaisen yritysten kehittämät ja myymät sähkökeskukset.  T

Ei ne tajua, ei.  Koska ovat aina eläneet ja kasvaneet epäonnistuneissa perheissä, missä ei ole koskaan osattu arvostaa laatua ja suunnittelua ja muotoilua.

Itsehän he täällä kertovat miten paska äiti ja isä heillä on ollut, ja miten huonoissa väleissä he ovat vanheempinsaansa vielä aikuisiälläkin.

Miten sellaisessa perheessä olisi oppinut tavoille joissa ei edes tiedetä mikä on vaikkapa jonkun Pohjoismaan pääkaupunki?

LOL. Tai sitten vaan Marimekon tuotannossa ei ole yhtään mitään mitä kiinnostaisi omistaa tai käyttää

Vierailija
35/88 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LOL. Tai sitten vaan Marimekon tuotannossa ei ole yhtään mitään mitä kiinnostaisi omistaa tai käyttää

On ne kyllä tosi kalliita, mitään sieltä ei edullisesti saa ja siksi varmaan ei ole ihan jokaisella varaakaan kotiaan Marimekon tuotteilla täyttää.

Vierailija
36/88 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joululahjaksi joskus saadut neljä sysirumaa mukia. Kai ne jossain kaapin perukoilla pyörii.

Kannattaa pistää ne rahoiksi, menevät hyvin kaupaksi tällä hetkellä

Vierailija
37/88 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vastaamassa että ei ole, mutta muistin että onhan mulla.

Astioita, iso tarjotin, joitain pyyhkeitä, lakanoita. Nämä kaikki saatu lahjaksi.

Itse ostamanani untuvatakki ja silkkimekko.

Vierailija
38/88 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi sohvatyynynpäällistä, verhokappa, kukkaruukku ja mariskooleja.

Vierailija
39/88 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinillä on mukeja, muutama lautanen, kassi, pyyhe. Joululahjaksi ostin käsipyyhkeitä. Mulla ei taida olla mitään, joskus oli unikko- sukat.

Vierailija
40/88 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy, mutta niin löytyy paljon muutakin. Ostan mistä pidän enkä esittele niitä somessa