Löytyykö sinulta Marimekkoa?
On aikamoisessa nosteessa, kaikkialla ja kaikilla tuntuu nyt olevan Marimekko-vimma. Mulla on muutama muki ja yksi koristetyyny, ei muuta.
Kommentit (88)
Joo löytyy. Pari laukkua, pari tarjoiluvatia, säilytyspurkki ja meikkipusseja.
Kaksi mekkoa, silkkipaita, kolmisenkymmentä kivi-tuikkua, torkkupeitto, kangaskassi, 4 kylpypyyhettä, patakinnas, kaksi sohvatyynyn päällistä ja kukkaruukku.
On jokunen kassi ostoskassina. Vanhin on yli 20 vuotta vanha, kaipasi jo vähän kunnostusta.
Jokunen lasten vanha vaate, joita en ole myynyt pois ja itsellä pari t-paitaa. Taitaa tytön mariskooli pyöriä vielä täällä, samoin muovimuki.
Ei ole hukassa, ei tarvitse etsiä, joten ei löydy. Kaikki tavarat ovat tallessa tietyissä paikoissa tuotemerkeistä riippumatta, myös Marimekon tuotteet. Pyyhkeet, liinat, astiat, lakanat.
Yksi kirpparilta ostettu pussilakana.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi mekkoa, silkkipaita, kolmisenkymmentä kivi-tuikkua, torkkupeitto, kangaskassi, 4 kylpypyyhettä, patakinnas, kaksi sohvatyynyn päällistä ja kukkaruukku.
Eikun hitsi, kivi-tuikut eivät ole marimekkoa.
Mekkoja ja laukkuja on vaikka muille jakaa. Nyt juuri yllä on Noviisi-mekko.
Tämän palstan luuseri ämmillä ei ole varaa ostaa Marimekon tuotantoa.
Eikä minkään muunkaan merkkifirman.
Siksi he aina halveksivat ja vähettelevät kaikkia niitä, joilla on Marimekon tai minkä muun suomalaisen yrityksen brändi tavaraa.
Eivät edes käsitä sitä, että se saunakin jossa he käyvät, niin siinä saunassa on suomalainen kiuas joka suuri brändi ulkomailla. Tai että heidän asunnoissaan suomalaisen yritysten kehittämät ja myymät sähkökeskukset. T
Ei ne tajua, ei. Koska ovat aina eläneet ja kasvaneet epäonnistuneissa perheissä, missä ei ole koskaan osattu arvostaa laatua ja suunnittelua ja muotoilua.
Itsehän he täällä kertovat miten paska äiti ja isä heillä on ollut, ja miten huonoissa väleissä he ovat vanheempinsaansa vielä aikuisiälläkin.
Miten sellaisessa perheessä olisi oppinut tavoille joissa ei edes tiedetä mikä on vaikkapa jonkun Pohjoismaan pääkaupunki?
Joululahjaksi joskus saadut neljä sysirumaa mukia. Kai ne jossain kaapin perukoilla pyörii.
Ap pitää Marimekon astioista, lähinnä mustavalkoisista. Jotkut kuosit ovat itselle vähän ”too much” mutta ne suht yksinkertaiset ovat kivoja :)
Vierailija kirjoitti:
Siksi he aina halveksivat ja vähettelevät kaikkia niitä, joilla on Marimekon tai minkä muun suomalaisen yrityksen brändi tavaraa.
Eivät edes käsitä sitä, että se saunakin jossa he käyvät, niin siinä saunassa on suomalainen kiuas joka suuri brändi ulkomailla. Tai että heidän asunnoissaan suomalaisen yritysten kehittämät ja myymät sähkökeskukset. T
Ei ne tajua, ei. Koska ovat aina eläneet ja kasvaneet epäonnistuneissa perheissä, missä ei ole koskaan osattu arvostaa laatua ja suunnittelua ja muotoilua.
Itsehän he täällä kertovat miten paska äiti ja isä heillä on ollut, ja miten huonoissa väleissä he ovat vanheempinsaansa vielä aikuisiälläkin.
Miten sellaisessa perheessä olisi oppinut tavoille joissa ei edes tiedetä mikä on vaikkapa jonkun Pohjoismaan pääkaupunki?
LOL. Tai sitten vaan Marimekon tuotannossa ei ole yhtään mitään mitä kiinnostaisi omistaa tai käyttää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LOL. Tai sitten vaan Marimekon tuotannossa ei ole yhtään mitään mitä kiinnostaisi omistaa tai käyttää
On ne kyllä tosi kalliita, mitään sieltä ei edullisesti saa ja siksi varmaan ei ole ihan jokaisella varaakaan kotiaan Marimekon tuotteilla täyttää.
Vierailija kirjoitti:
Joululahjaksi joskus saadut neljä sysirumaa mukia. Kai ne jossain kaapin perukoilla pyörii.
Kannattaa pistää ne rahoiksi, menevät hyvin kaupaksi tällä hetkellä
Olin vastaamassa että ei ole, mutta muistin että onhan mulla.
Astioita, iso tarjotin, joitain pyyhkeitä, lakanoita. Nämä kaikki saatu lahjaksi.
Itse ostamanani untuvatakki ja silkkimekko.
Kaksi sohvatyynynpäällistä, verhokappa, kukkaruukku ja mariskooleja.
Teinillä on mukeja, muutama lautanen, kassi, pyyhe. Joululahjaksi ostin käsipyyhkeitä. Mulla ei taida olla mitään, joskus oli unikko- sukat.
Löytyy, mutta niin löytyy paljon muutakin. Ostan mistä pidän enkä esittele niitä somessa
Teinillä on pusero ja kassi, mulla pari lahjaksi saatua skoolia ja unikkolaukku. Teini on ostanut itse ja mä olen tainnut oman laukkunikin saada lahjaksi