Mies miettii; naisen markkina-arvosta.
Naisella on huomattavasti paremmat mahdollisuudet vaikuttaa omaan markkina-arvoonsa ja menestykseensä ihmissuhdemarkkinoilla. Naiselle ei ole mikään häpeä, vaikka seksikumppaneita ei olisi kertynyt kovinkaan montaa. Toisaalta jokaiselle naiselle on aina olemassa ottajia ja kokemattomuudesta on helppo päästä eroon, jos niin haluaa. Miehen liikkumavara on huomattavasti kapeampi; jos mies jää nuorena seurustelumarkkinoilta syrjään, se alentaa hänen markkina-arvoaan pysyvästi. Miehen on oltava hyvin nuoresta asti onnekas monessa kohtaa, jotta hän säilyisi naisten silmissä varteenotettavana parittelukumppanina. Miehissä on aina olemassa ylitarjontaa, joka joutuu kilpailemaan ihmissuhdemarkkinoilla määräävässä asemassa olevia lajikumppaneitaan vastaan.
Johtopäätös; yhteiskuntamme epätasa-arvo kohdistuu nimenomaisesti miehiin, mutta feministien hallitsemassa keskustelussa tätä ei haluta sanoa ääneen.
Kommentit (23)
Rumalla naisella ei juuri ole markkina-arvoa. Kukaan mies ei ole kiinnostunut. Mutta jos ruma mies esim. kouluttautuu ja pärjää taloudellisesti, niin johan on kauniita mimmejä tyrkyttämässä itseään. Hjallis Hjarkimo näyttää ihan karsealta, mutta äijällä riittää naisia riesaksi asti... vastaavasti rumasta naisesta ei ole miehet kiinnostuneita, vaikka olisi yhtä rikas/menestynyt...
Jokaiselle miehellekin on ottajia mutta kun peräkylän Pera luulee oman makkara-arvonsa olevan malli-missi-fitnesbeibe-tasolla niin se on Peran oma valinta kun jää yksin eikä ota sitä peräkylän Pirkkoa.
Vinkuva, valittava ja kaikkea muuta paitsi itseään syyllistävä ja syyttelevä henkilö ei kiinnosta ketään sukupuolesta riippumatta.
Joo-o :D minulla ei naisena ole tippakaan markkina-arvoa, sillä en pysty sairauden takia harrastamaan seksiä. Eli se siitä naisen markkina-arvosta...
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 20:16"]
Rumalla naisella ei juuri ole markkina-arvoa. Kukaan mies ei ole kiinnostunut. Mutta jos ruma mies esim. kouluttautuu ja pärjää taloudellisesti, niin johan on kauniita mimmejä tyrkyttämässä itseään. Hjallis Hjarkimo näyttää ihan karsealta, mutta äijällä riittää naisia riesaksi asti... vastaavasti rumasta naisesta ei ole miehet kiinnostuneita, vaikka olisi yhtä rikas/menestynyt...
[/quote]
Kyllähän saisi nuoren gigolon jos haluaisi . Vastaavan kuin hjalliksen bimbot, mutta jostain syystä eivät ota vaan haluavat yhtä rikkaan miehen kuin itse
Mikä hemmetin markkina-arvo? Prostituutiostako täällä puhutaan? Voin sanoo, ettei kumppanimäärällä siinä ole mitään merkitystä muutoin kuin kokemuksen kannalta
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 20:32"]Joo-o :D minulla ei naisena ole tippakaan markkina-arvoa, sillä en pysty sairauden takia harrastamaan seksiä. Eli se siitä naisen markkina-arvosta...
[/quote]
Minkälainen sairaus estää seksin harrastamisen?
Se on kuulkaa ihmisen 'aktiivinen markkina-aika' niin lyhyt, etta ei kannata tammoisia pohtia yhtaan vaan elaa elamaansa parhaalla mahdollisella tavalla. Ei nuoret ymmarra, etta tama kaikki on ohi niin pian.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 20:21"]
Jokaiselle miehellekin on ottajia mutta kun peräkylän Pera luulee oman makkara-arvonsa olevan malli-missi-fitnesbeibe-tasolla niin se on Peran oma valinta kun jää yksin eikä ota sitä peräkylän Pirkkoa.
[/quote]
Jokaiselle miehelle on ottaja samalla tavalla kuin jokaiselle työttömälle on työpaikka. Ei niitä vaan yksinkertaisesti riitä jokaiselle.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 20:42"]
Häh... Ei ihminen ole mikään tavara :o
[/quote]
Näin.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 20:40"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 20:32"]Joo-o :D minulla ei naisena ole tippakaan markkina-arvoa, sillä en pysty sairauden takia harrastamaan seksiä. Eli se siitä naisen markkina-arvosta... [/quote] Minkälainen sairaus estää seksin harrastamisen?
[/quote]
Vulvodynia.
Mies hei, sun markkina-arvosi nousisi huomattavasti, jos kuluttaisit aikasi miettimällä jotain järkevämpää.
Huvittavat nämä markkina-arvokeskustelut. Parhaita ei markkinoilla näy ;)
Entäs jos naisella on paljon seksikokemuksia? Eikö sekään haittaa hänen markkina-arvoaan?
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 20:07"]
Naisella on huomattavasti paremmat mahdollisuudet vaikuttaa omaan markkina-arvoonsa ja menestykseensä ihmissuhdemarkkinoilla. Naiselle ei ole mikään häpeä, vaikka seksikumppaneita ei olisi kertynyt kovinkaan montaa. Toisaalta jokaiselle naiselle on aina olemassa ottajia ja kokemattomuudesta on helppo päästä eroon, jos niin haluaa. Miehen liikkumavara on huomattavasti kapeampi; jos mies jää nuorena seurustelumarkkinoilta syrjään, se alentaa hänen markkina-arvoaan pysyvästi. Miehen on oltava hyvin nuoresta asti onnekas monessa kohtaa, jotta hän säilyisi naisten silmissä varteenotettavana parittelukumppanina. Miehissä on aina olemassa ylitarjontaa, joka joutuu kilpailemaan ihmissuhdemarkkinoilla määräävässä asemassa olevia lajikumppaneitaan vastaan.
Johtopäätös; yhteiskuntamme epätasa-arvo kohdistuu nimenomaisesti miehiin, mutta feministien hallitsemassa keskustelussa tätä ei haluta sanoa ääneen.
[/quote]
Vääristyneessä kulttuurissa miehistä tehdään surkuteltavia, kerrankin puhutaan asiaa.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 21:00"]
Entäs jos naisella on paljon seksikokemuksia? Eikö sekään haittaa hänen markkina-arvoaan?
[/quote]
Ei. Sekä vähän että paljon kokeneilla naisilla on hyvä markkina-arvopotentiaali. Miehillä tämä ei päde, vaan suurin osa naisista valikoituu alfoille joilla on paljon seksikokemuksia. -Mies-
En ole paljon seurustellut mutten haluakkaan etsiä epätoivoisesti naista että nyt on vaan seurusteltava jonkun kanssa muuten ei tuu mitään!Kyllähän noita 120kg yh-mammoja pyörii aina jaloissa muttei oo mun mieleen!Olen ehkä ronkeli mutten halua viettää loppuelämääni jonkun ihmisen kanssa ihan vaan olemisen takia! kyllä siinä täytyy sytyttää eikä vaan velvollisuudesta muuta ihmiskuntaa mielyttääkseni!
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 20:56"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 20:40"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 20:32"]Joo-o :D minulla ei naisena ole tippakaan markkina-arvoa, sillä en pysty sairauden takia harrastamaan seksiä. Eli se siitä naisen markkina-arvosta... [/quote] Minkälainen sairaus estää seksin harrastamisen?
[/quote]
Vulvodynia.
[/quote]
Ja miksi tämä on saanut miinuksia? Eka työntö sattuu nin paljon että seksi jää siihen. Ei siis edes mene muna sisään. Ei todellakaan ole hauskaa.
Erikoista. Itse olen käsittänyt, että markkina-arvoteoriassa nimenomaan miehellä on mahdollisuus parantaa omaa markkina-arvoaan nostamalla omaa sosiaalista statustaan, kun taas naisen markkina-arvo laskee iän myötä vääjäämättä eikä esimerkiksi hyvä ammatti sitä juuri nosta.