Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Me erottiin just äsken

Vierailija
15.03.2015 |

En olis halunnut mut tapellaan niin paljon ja mun lapset kärsii. Ei ole siis yhteisiä. En ikinä ala enää suhteeseen miehen kanssa jolla ei ole lasta/lapsia. Vituttaa mut samalla helpottaa. Kyllä mä vielä rakastan mut niin monta kertaa yritetty saada suhdetta kuntoon tuloksetta. Mies ei puhu,ei suostu terapiaan, on etäinen,hermostuu helposti,on maailman lyhyin pinna ja morkkaa mun lapsia lähes päivittäin. Muksut esim syömässä ja heiluu penkillä niin katsoo lapsia ja sanoo että kato nyt vittu noitakin,ei tostakaan tuu mitään. Raivostuttaa ja samalla itkettää. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että laitit lastesi hyvinvoinnin miehen edelle.

Vierailija
2/11 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi miehellä on tuplatulot ja minun pitäisi maksaa kaikesta hänen mielestään 60% koska muksut vievät vettä,sähköä,jätemaksua ynmt. Mun tulot riittää just ja just pakollisiin kuluihin. Mun pitäis maksaa ruoasta paljon enemmän kuin puolet ja mies syö kymmenkertaisesti kun mun kaksi alle kouluikäistä lasta. 

Oon ollut ihan sekaisin näistä vaatimuksista ja haukkumisista. En edes tiedä mitä pitäisi ajatella ja onko vika minussa..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin edellinen eli lapset ensin ja miehet vasta sit, jos ne on riittävän hyviä.

Se, että miehellä ei ole ennestään lapsia ei kyllä tarkoita, että noin huonosti kaikki käyttäytyy. Yksilöitä ovat...

Vierailija
4/11 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluan kyllä seuraavaksi miehen jolla on lapsia. Tämä suhde on ollut hirvein mitä voi kuvitella. Koko ajan ahdistaa mitä toinen seuraavaksi sanoo.

Ap

Vierailija
5/11 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 20:05"]haluan kyllä seuraavaksi miehen jolla on lapsia. Tämä suhde on ollut hirvein mitä voi kuvitella. Koko ajan ahdistaa mitä toinen seuraavaksi sanoo.

Ap
[/quote]
Mikset eläisi ilman miestä, ihan vain lasten kanssa?

Vierailija
6/11 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 20:15"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 20:05"]haluan kyllä seuraavaksi miehen jolla on lapsia. Tämä suhde on ollut hirvein mitä voi kuvitella. Koko ajan ahdistaa mitä toinen seuraavaksi sanoo.   Ap [/quote] Mikset eläisi ilman miestä, ihan vain lasten kanssa?

[/quote]

Niin aion tehdäkkin. Aika näyttää löytyykö ketään uutta. Ap

Vierailija
7/11 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ratkaisu, toivottavasti myös lopullinen.

Vierailija
8/11 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa ap, ei pienet lapset tuollaista miehen mallia tarvitse. Yksin elämisessä on tietynlaista arvokkuutta, voihan sitä treffailla ja pitää hauskaa mutta miehen tuominen kotiin ja lasten esiteltäväksi, vaatii jo vähän enemmän..

Vierailija
9/11 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveää miten mies käyttäytynyt lasten kuullen. Ihan hirveetä. Onneksi lasten ei tarvii enää tollasta ääliötä katsoa!!!

Vierailija
10/11 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 19:58"]Lisäksi miehellä on tuplatulot ja minun pitäisi maksaa kaikesta hänen mielestään 60% koska muksut vievät vettä,sähköä,jätemaksua ynmt. Mun tulot riittää just ja just pakollisiin kuluihin. Mun pitäis maksaa ruoasta paljon enemmän kuin puolet ja mies syö kymmenkertaisesti kun mun kaksi alle kouluikäistä lasta. 

Oon ollut ihan sekaisin näistä vaatimuksista ja haukkumisista. En edes tiedä mitä pitäisi ajatella ja onko vika minussa..

ap
[/quote]

Miksi pitää etsiä kenen on vika?
Te ette osaa toimia yhdessä ja lapsien morkkaaminen on väärin.

Itse en tajua tuota rahan jakamista perheen kesken. Minusta tuo pitäisi sinun pohtia jo etukäteen eikä edes ottaa suhteeseen alkujaankaan ihmistä joka on tässä täysin erilainen kuin sinä.

Eli lyhyesti: sun tarttee pohtia etukäteen minkälaiset säännöt tahdot elämäänne ja mistä voi joustaa ja mikä on oleellista ja puhua niistä sen kumppanin kanssa ennenkuin asutte yhdessä.

Ihmissuhteita tulee ja menee. Omille lapsilleni tekisin tuossa tilanteessa (solvattu suoraan) että he eivät ole tehneet väärin ja mies teki väärin siinä. Saat meinaan hyvää kasvatusmallia tehtyä kun kerrot tuollaisen. Kaikkea ei tarvitse kertoa mutta täysin selvät asiat jotka lapset nähneet/kuulleet on hyvä selventää ja sanoa että se on väärin.

Elät omaa elämääsi ja sinä päätät minkälaiset toimintatavat on ok teidän perheessä.

Vierailija
11/11 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista kaikille. Kyllä tämä lopullista on. En jaksa enää pienestäkin riidasta uhkailua että soitan kaverille ja saan aina muuttaa sinne kun ennenkin on sopinut. Jos menen mitä vain puhumaan miehelle (esim hetki sitten sanoin että kai maksat nyt kaikki ne laskut joista olen jo puolikkaat maksanut sinulle niin vastaus on taas menen nyt vittuun siitä.. Miksi sen täytyy kohdella mua noin törkeästi. En ymmärrä ja kun sitäkin kysyin niin hän sanoo vaan että voi nyt jumalauta. Henkisesti tämä suhde on syönyt mut kokonaan ja saanut itsetunnon nollaan koska olen niin paska. Itkettää kuinka huono ihminen olen,en tiedä enää mihin uskoa ja kenen vika kaikki on.Minun tietenkin kuten aina. Ja laskuihin olen antanut puolikkaat jo koska miehellä taas rahat loppu kun tuhlaa aina heti kaiken kun rahaa saa. Huomenna hän ne on lupautunut hoitamaan. Jos ei maksa niin mihin tuostakin voi mainita. Tilisiirtoina olen ne hänelle maksanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi