Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en löydä seuraa teatteriin, elokuviin jne.?

Vierailija
14.02.2015 |

Olen koulutettu ja kiinnostunut kulttuurista. Saman alan ihmisiä eli ketään työkaveria en saa mukaan teatteriin tai muihin rientoihin kaveriksi. Tylsää on mennä aina yksin. Tiedättekö nettisivun tms jossa yksinäinen voisi hakea seuraa iltamenoihin? Ei siis seurustelukumppaniksi.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 17:45"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 17:41"]Minä voin lähteä! [/quote]mistä päin olet? T. Ap

[/quote]

Oulusta. Epäilen, ettet ole pääkaupunkiseudulta, koska et maininnut aloituksessasi oopperaa ja balettia.

Vierailija
2/12 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut samaa ja elän yksin, joten yksin sitten menen jos en saa seuraa. Tällä hetkellä on oikeastaan kolme tuttua, joiden kanssa tapaaminen saattaa satunnaisesti onnistua, mutta lähinnä heidän ehdottamanaan aikana.

Sellainen harmittaa, että jonkun uuden ihmisen tavatessa toinen mainitsee, että tykkää vaikka käydä keikoilla. Eräälle sitten ehdotin useamman kerran jotain keikkaa tai muuta tapahtumaa, mutta vastauksena tuli aina "olen silloin mökillä" tai "on sovittuna muuta sille illalle". Joten jätin sitten hänet rauhaan ehdotuksiltani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 17:52"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 17:45"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 17:41"]Minä voin lähteä! [/quote]mistä päin olet? T. Ap

[/quote]

Oulusta. Epäilen, ettet ole pääkaupunkiseudulta, koska et maininnut aloituksessasi oopperaa ja balettia.
[/quote]valitettavasti asun toisella puolen Suomea. Kiitos tarjouksesta! T. Ap

Vierailija
4/12 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin lähteä seuraksi, mutta ei ole oikein varaa kulttuuriin.  Joululahjaksi saan yleensä leffalippuja ja se on sentään jotain, mutta olisi kiva joskus käydä baletissa, teatterissa jne.

Tosin en ole akateeminen, joten ehkä en sitten muutenkaan kelpaisi. :)

Vierailija
5/12 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asun pk-seudulla ja kulttuuriseura kelpaisi. Leffat ja jotkut muutkin keikat ehkä myös.

Vierailija
6/12 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää saada seuraa pimeässä hiljaa istumiseen?

Vierailija
7/12 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen tilanne ja itse olen ratkaissut asian niin, että en mene enää, olen niin kyllästynyt menemään kaikkialle itseksesi.

Samoin olen skipannut nykyisin kaikki syntymäpäivät ja hääjuhlat, kun ei ole seuralaista.

Vierailija
8/12 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole työkavereitakaan, joilta edes kysyä.  Mies ei moneen lähde ja lisäksi olemme paljon työn vuoksi viikolla eri paikoissa. Minä niin tykkään teatterista. Olen jonkun verran käynyt yksin, mutta olishan se seurassa paljon kivempaa. Minä olen kuitenkin sellainen kulttuurista tykkäävä juntti, joten varmaan vaikea tapaus ystävystyä. 

Vierailija
9/12 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teatteriin? No en lähtis minäkään. Leffaan joo, mut ehkä sä ehdotat jotain ranskalaisia taide-elokuvia vain?

Vierailija
10/12 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin lähteä!

Vierailija
11/12 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 17:41"]Minä voin lähteä!
[/quote]mistä päin olet? T. Ap

Vierailija
12/12 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile kulttuurikaveritoimintaa, ainakin pk-alueella toimii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi