Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on paras kaupan lasagne?

Vierailija
09.12.2021 |

Ehdottakaa jotain hyvää? Muistan, että joskus vuosia sitten Lidl:istä sai hyvää lasagnea, mutta nyt kun kävin oli vain jauhelihalasagnea, josta en niin välitä. Saa olla myös kasvisvaihtoehto. Mikä on oikeasti hyvää?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin se iso lasagne on paras. Yleensä tehdään itse, mutta joskus tuota tulee ostettua kun ei jaksa laittaa ruokaa töiden jälkeen/jos on kiireitä.

Vierailija
22/32 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan lasagne on paras.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlin se iso lasagne on paras. Yleensä tehdään itse, mutta joskus tuota tulee ostettua kun ei jaksa laittaa ruokaa töiden jälkeen/jos on kiireitä.

Itse ostin sitä myös ennen, mutta sitten aloin miettimään tarkemmin tuotteeseen käytetyn lihan tuotantoketjua. Se on vähintäänkin kyseenalainen, koska alkuperämaata/maita ei ole ilmoitettu. Lidl ja muutkin ketjut (S-ryhmän X-tra lasagne) tilaa näitä eineksiä jättisuuret määrät valmistajilta ja tuotantokustannukset on tingitty mahdollisimman alas. Jos kilon lasagnea saa alle kolmella eurolla, pitäisi herätyskellojen jo soida.

Vierailija
24/32 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain ja ainoastaan itse tehty.

Ja lidl:n. Tosin lisään aina reilusti juustoa päälle.

Vierailija
25/32 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saarioisten!

Vierailija
26/32 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan syönyt hyvää kaupan lasagnea. Teen aina itse. Käytän yhteen Mutti tomaattimurskaan yhden ruokalusikallisen balsamicoa, pari kynttä valkosipulia, oreganoa, timjamia. Lisää yks ruokalusikallinen hunajaa, tulee hypä makeus-happamuus tasapaino. Bechamel-kastikkeeseen pitää lisätä iso pala voita, noin 50-100g. Voit raastaa Pecorinoa, jokaisen kerroksen väliin, sillä saa hyvän sofistikoituneen twistin.

Mieluummin liian paljon kuin liian vähän bechamelia.

Tarjoile hyvän tukevan, italialaisen punaviinin ja mozzarellan kera, ja käytä tuoretta basilikaa, raasta mustapippuria ja laita hyvää oliiviöljyä päälle. Kaikki pitää olla italialaista, mikään ei saa olla mitään muualta. Jälkkäriksi tiramisu. Sen voi ostaa Lidlistä Deluxe-sarjasta, se on aika hyvää.

Red Pill Uncle

Vierailija
27/32 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan syönyt hyvää kaupan lasagnea. Teen aina itse. Käytän yhteen Mutti tomaattimurskaan yhden ruokalusikallisen balsamicoa, pari kynttä valkosipulia, oreganoa, timjamia. Lisää yks ruokalusikallinen hunajaa, tulee hypä makeus-happamuus tasapaino. Bechamel-kastikkeeseen pitää lisätä iso pala voita, noin 50-100g. Voit raastaa Pecorinoa, jokaisen kerroksen väliin, sillä saa hyvän sofistikoituneen twistin.

Mieluummin liian paljon kuin liian vähän bechamelia.

Tarjoile hyvän tukevan, italialaisen punaviinin ja mozzarellan kera, ja käytä tuoretta basilikaa, raasta mustapippuria ja laita hyvää oliiviöljyä päälle. Kaikki pitää olla italialaista, mikään ei saa olla mitään muualta. Jälkkäriksi tiramisu. Sen voi ostaa Lidlistä Deluxe-sarjasta, se on aika hyvää.

Red Pill Uncle

Miksi kirjoitat asian vierestä? AP ei kaipaa sinun braissailujasi ruuanlaiton parissa.

Vierailija
28/32 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin itse, mutta vaikuttaa vaivalloiselta. Varsinkin se bechamelkastike on pirun monimutkainen ja sitten niiden lasagnelevyjen kanssa pelaaminen on hankalaa. Pitääkö ne esikeitettää, vai ei?

Tässä se syy, miksi tällainen huono kotikokki ostaa valmista.

Vierailija
29/32 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkikartanon lasagne on täysin ylivoimainen.

Vierailija
30/32 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saarioisten!

Äitien tekemää ruokaa

Vierailija
31/32 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin vegaaninen oli just lounasruokana meillä. Kaveriksi joku hyvä salaatti, maistui!

Vierailija
32/32 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti Aldi, sekä kasvis- että jauhelihalasagne