Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistaako kukaan tällä palstalla, että olisi aikoinaan tullut Sanna Marinin palvelemaksi Sokoksella?

Vierailija
09.12.2021 |

Miten on?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli s-markein kassalla töissä, ei sokoksella. Oli kassa.

Vierailija
2/6 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun sanot, niin en kyllä muista koskaan häneen törmänneeni. Herää epäilys, että onko tuo töissä ollut ollenkaan....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä varmaan olen kun olen käynyt jo yli 20 vuoden ajan Tampereen Sokoksella/S-marketissa vähintään pari kertaa viikossa. Mutta eipä nuo myyjät jää mieleen, varsinkin jos kanssakäyminen on ihan tavallista tai tavallisen ystävällistä mitä Tampereen Sokoksella yleensä on.

Vierailija
4/6 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo...sain rahasta väärin takaisin. Piti saada 6euroa takaisin, mutta Sanna heitti lapaseen 6mrd. euroa.

Tämän jälkeen Sanna reippaana kassatyttönä veti asiasta johtopäätökset ja antoi kauppiaalle potkut huonoista rekrytoinneista.

Vierailija
5/6 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo...sain rahasta väärin takaisin. Piti saada 6euroa takaisin, mutta Sanna heitti lapaseen 6mrd. euroa.

Tämän jälkeen Sanna reippaana kassatyttönä veti asiasta johtopäätökset ja antoi kauppiaalle potkut huonoista rekrytoinneista.

S-ryhmällä ei ole kauppiaita.

Vierailija
6/6 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun sanot, niin en kyllä muista koskaan häneen törmänneeni. Herää epäilys, että onko tuo töissä ollut ollenkaan....

Kuule, minä en ole ikinä törmännyt sinuun töissä, joten olet laiskotteleva vätys. Häpeäisit. Mene töihin ja lakkaa loisimasta maksamillani verorahoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan