Minulla on pyykkilautavatsa
Ikää 46 vuotta, syön terveellisesti ja treenaan 4-6 kertaa viikossa.
Oletko pömppömaha kateellinen?
Kommentit (41)
Miksi olisin? Jos mä treenaisin saman verran, mullakin olisi. Mut mua kiinnostaa ihan muut asiat.
En ole kateellinen. Minulla on ihana mies ja kolme suloista lasta. Odotan neljättä, laskettu aika maaliskuussa.
Voisitko käväistä ovellani? Sähkö on liian kallista pyykkikoneelle, joten pyykkilautaa tarvittaisiin.
Ei sulla semmosta ole vaan pyykkisäkkivatsa!
Mulla on sixpackin tilalla tynnyri
Vierailija kirjoitti:
En ole kateellinen. Minulla on ihana mies ja kolme suloista lasta. Odotan neljättä, laskettu aika maaliskuussa.
Lopeta jo tuo irsominen. Hirveä ympäristökatastrofi vain sinun irsomisesi takia.
Olen! Haaveilen usein upeasta vartalosta ja siitä miten upeaa elämä olisi. Kesällä menisin uimarannalle punaisissa bikineissä (ei stringeissä) tyylikkäästi ja uskaltaisin nauttia elämästä. Kävelisin itsevarmana rantaan ja lähtisin uimaan. Nyt tuo kaikki on vain unelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Naisella pyykkilautavatsa on mielestäni ruma.
Kelpaa ainoastaan pyykkäämiseen eli sopiva perunoilla toimivalle kotitalouskoneelle.
Siitä minäkin haaveilen. Kiinteä kroppa, jossa on lihasta. Ei vatsaröllöä. Olisipa kiva olla uimarannalla sellaisella kropalla. Ei minua nytkään erityisesti nolostuta. Tiedostan vain asian.
Litteä vatsa riittäisi. Sopivasti lihaksia sekä naisellisia muotoja. En usko saavani itseäni niin hoikaksi, että vatsalihakset erottuisivat todella selkeästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaa ainoastaan pyykkäämiseen eli sopiva perunoilla toimivalle kotitalouskoneelle.
:D
Treenaa aivojasi, niin saattaisin tukehtua kateuteeni
Mitä on irsominen? Ikinä kuullut tuommoista sanaa.
Vierailija kirjoitti:
Mistäs luulet tietäväsi koulutushistoriani, älykkyysosamääräni jne. Et mistään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäs luulet tietäväsi koulutushistoriani, älykkyysosamääräni jne. Et mistään.
Ap
Moni urheilija tai urheilullinen henkilö on älykäs, herkkä, luova tai erikoislaatuinen. Onko ylipainoinen, epäterveellisiä elämäntapoja noudattava sitten parempi. Tuskinpa.
Not really, en ole kateellinen luonne.
Sitä paitsi mäkin syön terveellisesti ja treenaan 4-5 kertaa viikossa.