Olen kai kiittämätön, mutten jaksa kun koko ajan joku haluaa istua iltaa kanssani
Tälle viikolle kaksi kutsua. Viime viikolla oli yksi. Viikon päästä yksi. Ja joulun jälkeiselle viikollekin jo tullut yksi kutsu.
Eri kysyjät kyseessä.
Olen jo keski-ikäinen ja haluaisin vaan olla kotona perheen kanssa.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Saa niistä kutsuista kieltäytyäkin, jos siltä tuntuu.
Vaikea kieltäytyä, kun tuntuu että toinen loukkaantuu. Ei ole edes mitään hyvää tekosyytä esittää, kun muut menot on koronan takia vähissä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Voi sua onnetonta. Mä en saa kutsuja. Olen yksin kotona.
Menetkö mun puolesta?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea kieltäytyä, kun tuntuu että toinen loukkaantuu. Ei ole edes mitään hyvää tekosyytä esittää, kun muut menot on koronan takia vähissä.
Ap
Täh? Olet keski-ikäinen, mutta en osaa sanoa ei? Et osaa sanoa, että ei kiitos, menen kotiin tai että ei kiitos, toisella kertaa? Miten se on niin vaikeaa? En minä ainakaan mieti toisen tunteita, jos oma tunne sanoo, että en halua mennä. En jaksa edes keksi mitään tekosyitä, vaan sanon vain, että ei nyt. Se siitä ja kaikki ovat tyytyväisiä.
Minäkin olen lopettanut tekosyiden keksimisen. Riittää, kun sanoo ettei nyt sovi tai korkeintaan, että on muita suunnitelmia. Ikinä ei ole kukaan alkanut tivaamaan enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sua onnetonta. Mä en saa kutsuja. Olen yksin kotona.
Menetkö mun puolesta?
Ap
Voin mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sinusta tuntuu siltä, että hän loukkaantuu? Mitä tämä tarkoittaa? Loukkaannutko sinä hänen puolestaan, jos kieltäydyt kutsusta ilman mitään pätevän kuuloista tekosyytä?
Voi voi. Kunpa joku kutsuisi mut johonkin.
Kukaan ei koskaan halua tehdä mun kanssa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Täh? Olet keski-ikäinen, mutta en osaa sanoa ei? Et osaa sanoa, että ei kiitos, menen kotiin tai että ei kiitos, toisella kertaa? Miten se on niin vaikeaa? En minä ainakaan mieti toisen tunteita, jos oma tunne sanoo, että en halua mennä. En jaksa edes keksi mitään tekosyitä, vaan sanon vain, että ei nyt. Se siitä ja kaikki ovat tyytyväisiä.
Pistätkö välit poikki vanhempiin jotka eivät tuota vastausta hyväksy vaan jäävät jankuttamaan ja häiriköimään?