Mitä teinisi tekee nyt?
Kommentit (79)
Löysäillään illan päätteeksi. 13 v ja 14 v katsovat telkkaa, kun itse roikun kännykällä AV:lla. Tänäön on siivottu ja kokkailtu yhdessä, ja shoppailtu kevätvaatteita.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 18:59"]Abi poikani pähkäilee pitkän matematiikan kimpussa
[/quote]
vai että oikeen pitkän matikan :Dd
Pian 18v kaksoset on molemmat tallissa tai ratsastamassa. 13v pelaa playstationilla.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 18:35"]Mitä teinisi tekee just nyt?
[/quote]pänttää fysiikkaa, yliopistossa oleva isoveljensä vääntää sille asioita rautalangasta
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 19:06"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 18:59"]Abi poikani pähkäilee pitkän matematiikan kimpussa
[/quote]
vai että oikeen pitkän matikan :Dd
[/quote]
Kyllä. Meillä täällä lukiossa on ihan pitkä- ja lyhyt matikkan :)
-Jatkaja
Yks on kaverilla, toinen tyttökaverilla ja kolmas leikkii pikku-veljen kanssa.
17- vuotias tyttö on poikakaverinsa luona. Tulee kotiin klo. 21.
Meni "ystävänsä" luokse kylään. Varmasti panevat siellä
Lohduttaa pikkuveljeä, jonka juuri suututin...
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 19:06"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 18:59"]Abi poikani pähkäilee pitkän matematiikan kimpussa [/quote] vai että oikeen pitkän matikan :Dd
[/quote] on olemassa se kukkaismatikkakin
Itselläni ei ole lapsia mutta otan asiakseni vastata tähän, koska olen teini vielä itse. Vastauksena otsikkoon, juon kaljaa ja selaan av-palstaa. N19
Tyttö 16v suunittelee huomista parturia
on nukkumassa,, koska menee kouluun huomenna
Toinen kattoo netflixiä ja toinen tekee läksyjä
17-vuotias chattaamassa kavereidensa kanssa ja katsoo samalla jotain animea. Vanhempi 19-vuotias lopetti juuri ruotsin lukemisen huomisiin ylppäreihin ja taitaa katsoa nyt whatsuppia ja facea puhelimestaan, valmistautuen nukkumaan. Molemmat olleet koko viikonlopun kotona, eivät käyneet missään. Kuten ei yleensäkään viikonloppuisin.
Toinen tytöistä on vessassa ja toinen istuu poikaystävän kanssa leffaa katsomassa
16 v tyttö kaupassa.