Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuorotyö tappaa parisuhteen?

Vierailija
15.03.2015 |

Parisuhde muutenkin aika kuollut. Seksiä viimeksi ehkä 5 viikkoa sitten. En muista enää. Normitilanne, että seksiä ollut noin kerran kalenterikuukaudessa. En jaksa enää vongatakaan. Muuten ei juuri mitään yhteistä... sitten vielä miehen vuorotyö. Aamu-iltavuoroa milloin mitenkin. On kotona kun on, parhaimmillaan työviikolla nähdään pari tuntia päivässä. Minä teen päivätöitä ja mies viime aikoina enimmäkseen iltaa. Joskus ei nähdä moneen päivään kuin ovenraossa jos sitäkään. Ei soitella edes. Mitäpä asiaa olisikaan ja ei saa häiritä. Kumpikin hoitaa oman osuutensa lapsenhoidosta. No vapaapäivinään se hoitaa lasta joko koko päivän tai osan päivää. Saan omaa aikaa, aikaa olla ihan yksin... mitään en voi suunnitella monen päivän päähän. Mies ei viitsi ajatella niin pitkälle. Miehellä työttömyyttäkin välillä, on otettava ne vuorot mitä saa ja nyt sille on tarjottu jotain muutaman kuukauden iltapestiä. Miten mä kestän jos muutenkin nähtäisiin sitten vain kerran viikossa jos kuljetaan aina toistemme ohi arjessa eri aikataulujen takia ja onko se sitten laatuaikaa millään tasolla että näkee tuppisuumiestä päivänä parina ja parisuhde... missä se on? On tämäkin avioliitto. Kaikenko se kestää? :(

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt parempi suhde vuorotyötä (palomies) tekevän miehen kanssa kuin mitä oli exän kanssa, joka teki "8-16-työtä" kuten minäkin. Ei se vuorotyö itsessään ole ongelma, vaan kummankin odotukset suhteen hoitamisesta.

Vierailija
22/22 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuorotyö tappaa kaiken muunkin kuin seksin-myös liikunnan, yhteisen matkustelun, kaverisuhteet ja terveyden. Oma on valinta, onneksi itse irtisanouduin vuorotyöstä vuosia sitten vaikka palkka tippui 30%. En jaksaisi enää alkaa edes seurustelemaan vuorotyöläisen kanssa. Hoida siinä yhdessä lapsia 'yhdessä' ja tapailet kavereita kun toinen on aina töissä. Lapsille myös sanonut, että älkää ikinä opiskelko alalle jossa on pakko tehdä vuorotyötä. Kunnia tosin heille jotka sitä tekee.

En tiedä miksi minulla 3-vuorotyötä tekevänä äitinä ei ole tuollaisia ongelmia. Miehen kanssa on säännöllisesti seksiä, harrastan liikuntaa 4 x viikossa (ei kaikki liikuntaharrastukset ole klo 17), matkustellaan lomilla, kavereita tapaan säännöllisesti, olen täysin terve. Lapsia pystytään hyvin hoitamaan yhdessä ja arkivapaat on lasten kannalta erittäin jees! En todellakaan ole AINA töissä. Minulla on itse asiassa enemmän vapaapäiviä kuin normaalia päivätyötä tekevillä ja on myös 30 vuosilomapäivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän