Mies, onko sinua isketty?
Aloitteen tekemisessä sukupuoliroolit ovat vielä kiusallisen perinteiset. Mies iskee ja nainen joko hylkää tai hyväksyy.
Onko mies sinua siis koskaan yritetty iskeä? Oliko iskijä nainen vai homo?
(Tässä iskemiseksi lasketaan muukin kuin heti sänkyyn yrittäminen. Seksin ehdottaminen suhteessa tai muussa järjestelyssä ei kuitenkaan ole iskemistä.)
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
On baaritiskiltä, suora kysymys seisooko sulla varmasti ja et tule heti? Tilattiin taksi ja peuhattiin aamuun asti. Reilu nainen, arvostin kovasti!
Ihanan rempseä nainen kun noin lähestyi. Vielä kun muutkin naiset ymmärtäisi lähestyä vastaavalla tavalla mutta ei kun hissukoidaan ja ujostellaan ja ihmetellään miksei prinssi uljas tule ratsullaan lukemaan ajatuksia. Nykyään aloitteellisuus ehdottomasti herättää heti kunnolla kiinnostuksen
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole tullut koettua kuin ehkä pari-kolme kertaa elämässä ja nekin ovat olleet sellaisia, että osan olen tajunnut vasta jälkikäteen.
Eipä ihme, sillä oma vaimokin sanoo, että olen ruma enkä kelpaisi kenellekään. Häpeää myös näyttäytyä kanssani, koska miettii, mitä muut ajattelevat minusta. Tätä taustaa vasten ei liene yllättävää, että vaimoni ei aloitteita kuin ehkä kerran vuodessa ja silloin harvoinkin, kun hän suostuu aloitteeseeni, hän antaa kyllä ymmärtää joko vihjein tai suoraan sanoen, että kanssani rakastelu on vastenmielistä ja epämiellyttävää, vaikka hän aina orgasmin saakin. Jos laukean etukäteen, hän haukkuu nörtiksi ja sanoo, ettei ihmekkään, etten kelpaa kenellekään, jos sattuu (minulla on aika paksu) tai kestän liian kauan kiin sanoo paskaksi rakastajaksi. Ja jos ei tällaiset saatesanat mielessä ota kunnolla eteen niin ärtyy, että en ole tosimies.
ei hyvänen aika miksi katsot tuollaista " vaimoa " ... on sopii ennemminkin lehmien joukkoon ja ansaitsee olla yksin
Nuoruudessa olin hoikka ja noin 170cm, todella vaalea paksu tukka, siis 80-luvun homojen mielestä söpö tai pantava, useasti joku mies yritti iskeä tai lähenellä, mutta torjuin yritykset, ei edes tullut homokammoa, vaan olen suvaitsevainen.
m51
Nakkikioskilla joskus nyrkillä on minua isketty.
Tästä on 15 vuotta aikaa. Töiden jälkeen menin yhdelle oluelle baariin ja pari hörppyä otettuani pöytään tuli hoikka ja pitkä nainen ja sanoi heti, että haluanko panna häntä. Mentiin mun kämpille ja panin sitä koko yön. Oli äänekäs ja lähti aamulla menemään kotiinsa. Muulloinkin isketty, baarissa monesti nainen tehnyt aloitteen.
Mulla vähän sama, mutta naispuolinen ystävä kyseessä. Ei oltu muuta kuin kavereita puolin ja toisin, mutta kerran sitten ollessani ihan jäätävästä krapulapanetuksesta täysin sekasin, menin sanomaan sille, että haluan nuuhkia häntä pikkuhousujen päältä. Eka ei sanonu mitään, ymmärrettävästi ja silmin nähden hämmentyneenä. Niin ehdotin sitten uudestaan ja tyhmyyksissäni menin vielä lähentelemään. Kyllä pisti tyttö kunnolla päin pläsiä. Sellanen kiltti ja kiva tyttö, josta ei olisi ikinä uskonut, vetää päin näköä ja karjumalla käskee painua vi****n. Vähän säikäytti, hyvä etten alleni laskenu. Mut oma vikahan tuo tietysti oli, että ei siinä kai mitään. Mennä nyt darrapanetus tyhmyyksissä ehottelemaan. Hyvä kaverisuhdekin meni pilalle.