Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, onko sinua isketty?

Vierailija
09.12.2021 |

Aloitteen tekemisessä sukupuoliroolit ovat vielä kiusallisen perinteiset. Mies iskee ja nainen joko hylkää tai hyväksyy.
Onko mies sinua siis koskaan yritetty iskeä? Oliko iskijä nainen vai homo?
(Tässä iskemiseksi lasketaan muukin kuin heti sänkyyn yrittäminen. Seksin ehdottaminen suhteessa tai muussa järjestelyssä ei kuitenkaan ole iskemistä.)

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mimmi iski haarukalla rintaan. Muuten ollut vähän hiljaisempaa.

Vierailija
2/26 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täh! Mikä kysymys tää on? On isketty vaikka kuinka monta kertaa. Ja naisia on ollu kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todellakin. Nuorempana kun siihen oli tarvetta ja intoa, hyvin pienellä ansalla teki selväksi että on iskettävissä ja mikäpä sen parempaa kuin doris luulee olleensa se jolla kävi flaksi omin ansioin. Parhaat muijat natsasi noin.

Vierailija
4/26 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On baaritiskiltä, suora kysymys seisooko sulla varmasti ja et tule heti? Tilattiin taksi ja peuhattiin aamuun asti. Reilu nainen, arvostin kovasti!

Vierailija
5/26 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minua yritetty iskeä monesti. Usein olen ollut vain sellainen putkiaivo että olen ymmärtänyt iskuyritykset siksi itsekseen aikaisintaan seuraavana päivänä. Naiset: selkeästi vain puhumaan ja esittämään asianne. Kaikki voittavat siten!

Vierailija
6/26 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On naiset yrittäneet iskeä ja jopa suoraan kysyneet että lähdenkö panemaan. Suora kysymys tuli harmittavasti tilanteessa, jossa kieltäydyin. Harmitti jälkikäteen varsinkin kun ei ollut hänen yhteystietoja.

On myös nuorempana mies yrittänyt diskossa iskeä. Ei johtanut tämäkään mihinkään kun miehet ei kiinnosta ollenkaan.

M47

Vierailija
7/26 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole, mutta olenkin lyhyt ja ruma.

Vierailija
8/26 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On naiset iskeneet, eikä mitään käytöstapoja, vaikka miehiltä vaativat. Suoraan gentaaleihin kiinni tai suutelua väkisin jos ei ehdi estää...

Vierailija
9/26 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monta kertaa on yritetty iskeä, ja muutaman kerran onkin isketty. Suurin osa noista yrityksistä kilpistyi siihen, että olin aivan pihalla siitä, että mua yritetään iskeä. Oli parikin tapausta, jossa olin todella kiinnostunut ja ihastunut ko. naiseen, joka yritti iskeä mua, mutta en vain tajunnut. Yksi sellainen on vaimoni.

Vierailija
10/26 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. On naisia jotka osaavat tehdä aloitteen. Tervetuloa 2000 luvulle.

Vierailija
11/26 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin kertoja joo. Eräs opiskelutoveri esimerkiksi yritti ns. uida liiveihin joka bileissä, vaikka oli sormus sormessa ja tiesi hyvin että minäkin olin varattu. Jossain määrin huomio toki imarteli, mutta en ollut hänestä kuitenkaan kiinnostunut. Sitten nuorempana ns. puumat kävi lääppimään ja puristelemaan Lapin hiihtokeskusten yökerhoissa, se ei kyllä tuntunut ollenkaan kivalta se, ei juuri edes imarrellut. Ehkäpä koska eräs sukulaisnainen käyttäytyi hiukan samaan tapaan jo ollessani lapsi ja teini...

Vierailija
12/26 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin sitä on tapahtunut. Naisten tekemät iskemiset voi laskea yhden käden sormella. Ehkä joitakin yrityksiä on ollut, mutta en ehkä ole tajunnut, että nainen on nyt iskemässä. Olen tällainen miehenrääpäle (170/56), joten se on pieni vähemmistö naisia, jotka osoittavat kiinnostusta minuun. Pari kertaa on mies iskenyt, kun olen ollut sellaisessa paikassa, jossa mies voi huoleti iskeä miehiä. Koskaan en ole kieltäytynyt.

Vierailija
13/26 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. On naisia jotka osaavat tehdä aloitteen. Tervetuloa 2000 luvulle.

On mutta aika vähän silti.

Vierailija
14/26 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko useastikin, paras iskurepliikki on ollut "Mennäänkö toteuttamaan seksifantasiasi", siis tietämättä yhtään mitkä ovat seksifantasiani. Noh tyttö vietti sitten illan naruilla sänkyyn kiinnitettynä ja naitavana. Väitti kyllä pitäneensä suuresti kohtelustaan, mutta rohkea oli iskurepliikki.

Vierailija
15/26 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melko useastikin, paras iskurepliikki on ollut "Mennäänkö toteuttamaan seksifantasiasi", siis tietämättä yhtään mitkä ovat seksifantasiani. Noh tyttö vietti sitten illan naruilla sänkyyn kiinnitettynä ja naitavana. Väitti kyllä pitäneensä suuresti kohtelustaan, mutta rohkea oli iskurepliikki.

Onneksi ei ehdottanut tuota Mikael Penttilälle😬

Vierailija
16/26 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut koettua kuin ehkä pari-kolme kertaa elämässä ja nekin ovat olleet sellaisia, että osan olen tajunnut vasta jälkikäteen.

Eipä ihme, sillä oma vaimokin sanoo, että olen ruma enkä kelpaisi kenellekään. Häpeää myös näyttäytyä kanssani, koska miettii, mitä muut ajattelevat minusta. Tätä taustaa vasten ei liene yllättävää, että vaimoni ei aloitteita kuin ehkä kerran vuodessa ja silloin harvoinkin, kun hän suostuu aloitteeseeni, hän antaa kyllä ymmärtää joko vihjein tai suoraan sanoen, että kanssani rakastelu on vastenmielistä ja epämiellyttävää, vaikka hän aina orgasmin saakin. Jos laukean etukäteen, hän haukkuu nörtiksi ja sanoo, ettei ihmekkään, etten kelpaa kenellekään, jos sattuu (minulla on aika paksu) tai kestän liian kauan kiin sanoo paskaksi rakastajaksi. Ja jos ei tällaiset saatesanat mielessä ota kunnolla eteen niin ärtyy, että en ole tosimies.

Vierailija
17/26 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen M46 ja ennen koronaa naiset tulivat iskemään about joka kerta kun oli baarissa / klubilla. Tosin kävin vain muutaman kerran vuodessa ulkona.

En ole aikuisena mennyt itse ikinä avaamaan keskustelua tuntemattoman naisen kanssa. Naiset kyllä tulevat pyytämään "kahville" tai muutenvaan juttelemaan.

Toisaalta, kuinkahan monta hyvää tyyppiä on jäänyt tapaamatta koska kaikki naiset ei uskalla tulla itse avaamaan keskustelua.

Vierailija
18/26 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran erehtyin katselemaan tyttöystävän siskon takapuolta liian pitkään, niin tyttöystävä hujautti nyrkillä päin näköä.

Vierailija
19/26 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on yksi työkaveri. Torjuin kuitenkin, kun oltiin kummatkin varattuja ja hän vielä perheellinen. Pidin hänestä silti paljon.

Vierailija
20/26 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on isketty. Paras oli se varattu nainen, joka tuli baarin vessaan tarkastamaan mun kullin mitat. Oli kuulemma viimeksi saanut niin pientä. Hyväksyntä tuli ja nuolin ja nussin sitä koko yön. Seuraavalla viikolla hän käveli vastaan miehensä kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi