Oletko ostanut Oura-sormusta sen jälkeen, kun se muuttui kk-maksulliseksi?
Eli 6 €/kk, jotta saa kaiken datan irti. Onko sen arvoista?
Kommentit (77)
polar m430rules! kirjoitti:
oon aina miettinyt miksi toi ei ole yleistynyt. nyt sekin selvis.
Kuukausimaksu tuskin syynä, koska se tullut vasta uusimpaan versioon
Vierailija kirjoitti:
Sormushan maksaa satoja euroja. Kiinnostais tietää mitä kaikkea dataa jää saamatta jos ei maksa kk maksua?
En tosin ole aikeissakaan laittaa kys sormusta, kunhan kiinnostaa. Salarakkaallani on tuollainen sormus vaimolta lahjaksi saatuna ja mietin voiko vaimo sitä seurata jotenkin sen kautta tai sen tietoihin päästä käsiksi. 😅😂 Olisi huvittavaa jos sen tajuaisi häkätä.
Voi köyhä parka, taidat toivoa, että ukko jää kiinni.
Juuri meinasin hankkia. Kiitos tiedosta tätä en huomannut, kun kävin heidän sivuilla katsomassa malleja. Siirryn takaisin älykellojen vertailuun. Onko suosituksia? Itsellä kapea ranne ja kellot isoja ja siksi olin päätymässä sormuksen.
Vierailija kirjoitti:
Ehtivät sitten tuhota oman bisneksensä,
juuri ennenkuin vastaavia alkaa saamaan kiinasta 10 eurolla.Taitaa olla myyrät johtoryhmässä.
Kuka hullu ostaisi kiinasta jonkun älylaitteen?
Vierailija kirjoitti:
Oma oura sormukseni hävisi jonnekin ja ajattelin tilata uuden. Sitten kun näin tuon kk maksun jäi tilaamatta.
Nyt mulla on sitten fitbit ja unenseuranta on yhtä hyvä jollei parempi kuin ourassa. Mitään muuta hyväähän siinä ourassa ei sitten ollut.
Osta siis fitbit ouran sijaan.
En tykkää käyttää kelloja, muuten kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Oma oura sormukseni hävisi jonnekin ja ajattelin tilata uuden. Sitten kun näin tuon kk maksun jäi tilaamatta.
Nyt mulla on sitten fitbit ja unenseuranta on yhtä hyvä jollei parempi kuin ourassa. Mitään muuta hyväähän siinä ourassa ei sitten ollut.
Kiitos vinkistä, tutustun tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vinkistä, tutustun tähän.
Fitbitllä myös näkyy olevan joku kk jäsenyys, jotta saa kaiken tiedon.
Vierailija kirjoitti:
Kun päivitti Gen2:n Gen3, sai ilmaiseksi lifetime datan.
Ourasta ja Fitbitistä ei voi puhua samana päivänäkään. Olen perehtynyt työni vuoksi todella laajalti täntyyppisiin ja ihan tavoitteellista urheiluharjoittelua lukuunottamatta mikään ei ole yhtä hyvä kuin Oura.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun päivitti Gen2:n Gen3, sai ilmaiseksi lifetime datan.
Ourasta ja Fitbitistä ei voi puhua samana päivänäkään. Olen perehtynyt työni vuoksi todella laajalti täntyyppisiin ja ihan tavoitteellista urheiluharjoittelua lukuunottamatta mikään ei ole yhtä hyvä kuin Oura.
Aika samoja pisteitä antavat fitbit ja oura unesta. Fitbit hieman optimistisempi.
Ja mikä muka tuon ouran tekisi paremmaksi? Mitä ne nyt ovat testanneet noita niin ei se oura ollut kovin tarkka unen mittauksessa. Urheilussa myönsit jo että oura on huono. Mihin muuhun nyt porukka käyttää noita unen ja uhreilusuoritusten mittaamisen lisäksi?
Oura 3 maksaa yli 300 €. 6 kk kokeilujakson jälkeen sormus kertoo vain kolme yleisindeksiä. Valmius luku, uni luku ja aktiivisuus luku. Ei edes sykettä tai unen eri vaiheiden kestoa. Vaimoni 59 € älykello antaa huomattavasti kattavammat tiedot unesta ja sykkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehtivät sitten tuhota oman bisneksensä,
juuri ennenkuin vastaavia alkaa saamaan kiinasta 10 eurolla.Taitaa olla myyrät johtoryhmässä.
Kuka hullu ostaisi kiinasta jonkun älylaitteen?
:D Totta.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kakkosgeneraation sormus ja sen avulla olen pystynyt pystynyt optimoimaan nukkumisen mm. säätämällä ateriarytmiä ja siihen kuuluvia ruokia. Uusinta versiota (3 gen) en ole edes harkinnut eli pidän nykyistä sormusta niin kauan kun se vaan toimii ja sen jälkeen mennään siitä saaduilla opeilla.
Mikä hel ve tin generaatio? Onko tuo ruotsia tai saksaa? Suomea se ainakaan ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Sormushan maksaa satoja euroja. Kiinnostais tietää mitä kaikkea dataa jää saamatta jos ei maksa kk maksua?
En tosin ole aikeissakaan laittaa kys sormusta, kunhan kiinnostaa. Salarakkaallani on tuollainen sormus vaimolta lahjaksi saatuna ja mietin voiko vaimo sitä seurata jotenkin sen kautta tai sen tietoihin päästä käsiksi. 😅😂 Olisi huvittavaa jos sen tajuaisi häkätä.
Voi juma luuserit.
Vierailija kirjoitti:
Iskikö Ouralle ahneus?
Ei vaan kassa on tyhjä.
Ilman maksettua jäsenyyttä ei sormus mittaa juuri mitään. 😁 Kun jäsenyys voimassa, näkee sormuksesta, kun ledit palaa.. Varsinkin nukkumaan mennessä punavalo hehkuu sormuksessa. Nyt pari päivää sitten ilmaisen kokeilujakson päätyttyä on ollut täysin pimeä 🙃 Virran kulutuksestakin huomaa saman.
Joo mulla on joka sormessa yksi kuukausimaksullinen.
Päivittäisen liikkumisen data