Oletko ostanut Oura-sormusta sen jälkeen, kun se muuttui kk-maksulliseksi?
Eli 6 €/kk, jotta saa kaiken datan irti. Onko sen arvoista?
Kommentit (77)
Siis maksat ensin satasia sormuksesta ja sitten vielä jonkun pikkusumman kuussa että saat siitä dataa ulos?! Joo ei. Oma (kiinassa koottu kotimainen) polarini antaa sentää datan ulos kun laite on ostettu ilman lisämaksuja.
Miksi haluaisin silloin tällöin turpoavaan sormeen sormuksen kun Apple Watch on keksitty?
Voiko sillä sormuksella maksaa ostoksia kassalla? Kertooko se ajan? Kuunteleeko se puhuttuja käskyjä?
Oura ei tarjoa mitään muuta kuin mittarin sormeen pujotettavassa muodossa. 150 € urhelilukello tarjoaa saman datan ilman kuukausimaksua.
Vierailija kirjoitti:
Sormushan maksaa satoja euroja. Kiinnostais tietää mitä kaikkea dataa jää saamatta jos ei maksa kk maksua?
En tosin ole aikeissakaan laittaa kys sormusta, kunhan kiinnostaa. Salarakkaallani on tuollainen sormus vaimolta lahjaksi saatuna ja mietin voiko vaimo sitä seurata jotenkin sen kautta tai sen tietoihin päästä käsiksi. 😅😂 Olisi huvittavaa jos sen tajuaisi häkätä.
Ei voi seurata eikä häkätä. Vaimo rakastaa miestään kun antoi lahjaksi Ouran.
Vierailija kirjoitti:
Saako sitä ennen ostaneet dataa ilmaiseksi vai tuleeko heille maksut?
Saa ainakin nyt ilmaiseksi. Tiedä sitten tulevaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sormushan maksaa satoja euroja. Kiinnostais tietää mitä kaikkea dataa jää saamatta jos ei maksa kk maksua?
En tosin ole aikeissakaan laittaa kys sormusta, kunhan kiinnostaa. Salarakkaallani on tuollainen sormus vaimolta lahjaksi saatuna ja mietin voiko vaimo sitä seurata jotenkin sen kautta tai sen tietoihin päästä käsiksi. 😅😂 Olisi huvittavaa jos sen tajuaisi häkätä.
Sinä täällä vain naureskelet, vaikka vaimo on tarkoittanut hyvää ostaessaan miehelleen Oura-sormuksen. Olet kylmä kuin joulukala pakastimessa.
Siksi hän onkin vain kakkonen.
Vierailija kirjoitti:
Iskikö Ouralle ahneus?
Luultavasti ne ihmiset ovat sormuksen ostaneet, jotka siitä ovat alunperinkin olleet kiinnostuneet ja nyt on rahat loppu, kun ei tuote myy markkinoilla enää niin hyvin. Piti keksiä uusi tapa saada firmaan rahaa. "Hei! annetaan käyttäjille kuukausimaksua vastaan jotain pientä ja sitten vuoden päästä mainostetaan, että premiumjäsneyydellä saatkin nyt sitä ja sitä ja tästä vuoden päästä lanseerataan titanium-jäsenyys, joka antaa sen ja sen lisätiedon". Sitten kun rahat on nyhdetty, niin kehitetään uusi ja parempi tapa
Vierailija kirjoitti:
Ouralla on vielä kehittämisen varaa synkkaamisessa appeihin ja puhelimeen, Iphonella jotenkuten toimii. Lisäksi suositellaan käytettyävän treenaamisen seurantaan jotain toista älykelloa, Oura seurannee eniten palautumista yms. Lisäksi esim salitreenin ajaksi, jos nostat tankoja tms, Oura neuvotaan otettavan pois ja logattavan treenit jälkeenpäin käsin. Mutta tosiaan tuosta kk jäsenyydestä ja mitä lisäarvoa se toisi, en osaa sanoa mitään.
Ei näillä tiedoilla aivan vielä vakuuta tämä.
Minulla synkkaa kyllä ihan tosi hyvin Ouran ja Samsungin puhelimen kanssa. Treeneissä ei välttämättä ole paras mahdollinen, koska laskee minusta liikaa käsien liikettä ja liian vähän esim kestävyysliikuntaa, vaikka se olisikin raskasta. Mutta niitä osaan seurata itse muutenkin tosi hyvin. Se missä Oura on erinomainen on se miten se mittaa kropan vointia. Olen saanut älyttömän paljon tietoa miten syöminen, nukkuminen, valvominen, alkoholi jne vaikuttaa elimistöön. Vapun jälkeen valmius oli 38, paras on toki 100 mihin harvoin pääsen. Hieno kapistus kerrassaan!
Vierailija kirjoitti:
Ehtivät sitten tuhota oman bisneksensä,
juuri ennenkuin vastaavia alkaa saamaan kiinasta 10 eurolla.Taitaa olla myyrät johtoryhmässä.
Aijaa, mistä saa ostettua samanlaisen kympillä? En ole löytänyt vaikka olen etsinyt.
Vierailija kirjoitti:
Ouran sormus aiheuttaa koronaa.
Juu ihan yhtä paljon kuin 5g.
Vierailija kirjoitti:
Juuri meinasin hankkia. Kiitos tiedosta tätä en huomannut, kun kävin heidän sivuilla katsomassa malleja. Siirryn takaisin älykellojen vertailuun. Onko suosituksia? Itsellä kapea ranne ja kellot isoja ja siksi olin päätymässä sormuksen.
Mulla on hyvin kapea ranne ja käytössä Fitbit charge 4. Harkitsin myös fitbit luxe mallia, joka on hiukan kapeampi. Oon tyytyväinen charge 4:ään, mutta en tiedä, onko uudemmat mallit charge 5 ja 6 kooltaan isompia.
Maksat siitä että saavat imeä kaikkein henkiläkohtaisimmat tietosi. Loooool!
Vierailija kirjoitti:
Maksat siitä että saavat imeä kaikkein henkiläkohtaisimmat tietosi. Loooool!
Käytäthän sinäkin googlea, facebookia, instaa, ehkä linkediniäkin, twitteriä, microsoftin tai applen käyttiksiä ja muita tuotteita, liki mitä tahansa älypuhelimia....
Vierailija kirjoitti:
Oura ei tarjoa mitään muuta kuin mittarin sormeen pujotettavassa muodossa. 150 € urhelilukello tarjoaa saman datan ilman kuukausimaksua.
No minä en tykkää käyttää kelloja, joten siksi sormus on parempi.
Vierailija kirjoitti:
Ouralla on vielä kehittämisen varaa synkkaamisessa appeihin ja puhelimeen, Iphonella jotenkuten toimii. Lisäksi suositellaan käytettyävän treenaamisen seurantaan jotain toista älykelloa, Oura seurannee eniten palautumista yms. Lisäksi esim salitreenin ajaksi, jos nostat tankoja tms, Oura neuvotaan otettavan pois ja logattavan treenit jälkeenpäin käsin. Mutta tosiaan tuosta kk jäsenyydestä ja mitä lisäarvoa se toisi, en osaa sanoa mitään.
Ei näillä tiedoilla aivan vielä vakuuta tämä.
Bluetooth synkronisointi toimii usein vakaammin iPhonella kuin Androidissa. Jälkimmäisessä aika usein joutuu turvautumaan manuaalisynkronisointiin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Garminin älykello. Siinä on GPS, eli kyllä vaimo voisi seurata, jos hackäisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä täällä vain naureskelet, vaikka vaimo on tarkoittanut hyvää ostaessaan miehelleen Oura-sormuksen. Olet kylmä kuin joulukala pakastimessa.
Siis minusta olisi kaikille parasta jos hän saisi miehen tästä kiinni. 😇 Vahingossa tai tarkoituksella. Aion jossain vaiheessa tilanteen kyllä itse paljastaa jos se ei muutoin valkene. Enkä tiedä siitä kylmästä. 😊
Et ehkä kylmä, mutta tyhmä.
Sain lahjaksi uusimman Ouran niin että siihen kuuluu maksettu kk-maksu. Minulla on myös Polarin kello joka on paljon parempi ja monipuolisempi kuin Oura. Hankkisin varmaan Applen kellon jos haluaisin tuota samaa dataa mitä Oura pukkaa, siis jotain hengitystiheyttä ja stressitasoja.
Ostaisin jollei olisi kuukausimaksua. Itse en voi pitää mitään ranteeseen laitettavia älylaitteita joten sen takia älysormus olisi hyvä. No, odottelen Samsungin Ring älysormusta Ouran sijaan.