Loukkaantuisitko jos saissis joululahjaksi hygieniauotteita kuten
Kommentit (42)
En, jos olisivat jotain hyvälaatuisia ja mieluisia.
Hygieniatuotteita joululahjaksi? Kyllä on mielikuvituksetonta.
En nyt suoraan kuvittelisi silti, että haisen pahalta ja sen vuoksi ao. antaa moisia lahjoja. Mutta en varmaan hihkuisi innostakaan.
Mä suorastaan ilahdun, jos saan kunnon ihorasvaa tai jonkun hyväntuoksuisen saippuan/ shampoon. Itse kun olen köyhä yksineläjä, niin turvaudun usein niihin halvimpiin vaihtoehtoihin.
En, miksi ihmeessä loukkaantuisin? Käyttöön ne päätyisivät (jos nyt vaan ovat sellaisia, mitä atooppinen iho sietää ja jos ei olisi, niin mökkishampoona ainakin löytyisi käyttö).
Päälle kolmekymppisenä ihmisenä en nyt oleta saavani lahjoja, mutta jos jotain tulee, niin mieluummin jotain sellaista, mille on varmasti käyttöä kun joitain "ihanan kallista mutta turhaa", joka jää sitten pölyttymään kaappeihin.
Vierailija kirjoitti:
En, jos olisivat jotain hyvälaatuisia ja mieluisia.
Mikä on hyvälaatuinen? Kallis?
En, kunhan olisivat hajuttomia tai edes suht. neutraalin hajuisia, eikä mitään imelää kärpäsmyrkkyä.
Loukkaantuisin. Deodorantitkaan ei ole mitään "yksi sopii kaikille" tavaraa. Ja yleensä ne on ostettu saajan maun mukaan, eli riski siitä, etteivät sovi toiselle on suuri. Ärsyttää aina hankkiutua eroon tuollaisita, kun muuten niitä on kaapit täys.
Eräältä ikäihmiseltä sain kerran käsivoidetta ja olihan se lähinnä hellyttävää, että hän kuvitteli minun sellaista kaipaavan.
Käytän vegaanisia tuotteita, joita ei ole testattu eläimillä, joten en todellakaan haluaisi saada hygieniatuotteita, joita en itse ole valinnut. En loukkaantuisi, koska ainoa jonka voisin kuvitella sellaisia lahjoittavan olisi nimenomaan joku vanha täti.
En. Vähän kalliimmat shampoot ja hoitoaineet on kivoja lahjoja. Dödöjä en niin välitä saada lahjaksi, koska harvemmin tulee sellaista mikä riittää mun hikoilulle :D
Ilahtuisin jos olisivat eläinkokeettomia tuotteita, eli antaja olisi oikeasti ajatellut minua. Tosin vaikka eivät olisi niin käyttäisin silti enkä murjottaisi.
Nehän on just parhaita lahjoja, varsinkin kaikki hyväntuoksuiset, esim Body shopista 😊
Olisiko lahjan antaja käynyt ensin tonkimassa kylpyhuonettani? Nuo kaikki on tuotteita jotka helposti aiheuttavat minulle ihottumaa joten en voi käyttää kuin esim yhtä deodoranttia. Roskiin ne siis menisi jos olisi vääriä ja ihmettelisin miksi joku niitä minulle antaa.
Vierailija kirjoitti:
Nehän on just parhaita lahjoja, varsinkin kaikki hyväntuoksuiset, esim Body shopista 😊
Yäk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yäk.
Itelles.
En tietenkään loukkaantuisi, en muutenkaan loukkaannu lahjoista, joiden voi olettaa olevan ilahduttamaan tarkoitettuja.
Joskus takavuosina täällä joku kertoi saaneensa anopiltaan lahjaksi laminoidut painoindeksitaulukon - sitä pitäisi vitt.iluna.
Mutta hyväntuoksuiset ja laadukkaat kylpytyotteet olisivat ihana ja ylellinen lahja.
Vierailija kirjoitti:
Loukkaantuisin. Deodorantitkaan ei ole mitään "yksi sopii kaikille" tavaraa. Ja yleensä ne on ostettu saajan maun mukaan, eli riski siitä, etteivät sovi toiselle on suuri. Ärsyttää aina hankkiutua eroon tuollaisita, kun muuten niitä on kaapit täys.
Siis kenen muun kuin saajan maun mukaan lahjat pitäisi ostaa? Ja miksi mielestäsi on loukkaavaa saada lahja, jolla ei ole sinulle käyttöä? Oletko kertonut läheisillesi että koet "vääränlaiset" lahjat loukkauksina itseäsi kohtaan?
Minun lapseni (8 v.) toivoi mummoltaan joululahjaksi jotain hyvänhajuista sampoota ja saippuaa. Ihmettelin kyllä, koska meillä niitä ostetaan ihan millaisia vain lapsi haluaa kokeilla.
Olen ymmärtänyt, että myös näissä hyväntekeväisyyskampanjoissa, joissa kerätään lahjoja vähävaraisille perheille, teinien suosikkitoiveet ovat hygieniatuotteita ja leffalippuja.
En