jatkuva uutisten seuraaminen aiheuttaa riitaa
Saisiko täältä vertaistukea ja ehkä ratkaisua ongelmaan? Meillä mies seuraa kännykältään uutisia, välillä hyvinkin.usein ja mm. tilanteissa joissa minun on vaikea sitä ymmärtää, esim kun olemme yhdessä syömässä, autossa, nukkumaan menossa sängyssämme tms. Otan varmasti liikaa itseeni, kun koen, että minä olen mielrnkiinnotonta seuraa ja loukkaannun. Olen kysynyt asiaa häneltä, ja se ei kuulemma johdu siitä. Onko samaa kokeneita? Mitä ajattelette? Haluaisin päästä tästä ongelmasta eroon :/
Kommentit (5)
Tuli mieleen, kun joku kertoi keskustelupalstalla nähneensä Kimi Räikkösen ja Jennin ravintolassa. Kimi oli räplännyt puhelintaan ja Jenni istunut tylsistyneen ja vittuuntuneen näköisenä. Miksiköhän ovat entinen pariskunta...
Onkohan meillä sama mies??? Turhauttavaa, ärsyttävää ja jopa vähän noloa, että mies näppäilee just esim. "treffeillä" jatkuvasti puhelinta. Olen huomauttanut asiasta, mutta sama meno jatkuu edelleen :(
Mitä ovat ne tärkeät uutiset, joita on seurattava kaiken aikaa? Miehesi ei varmaan ollenkaan ymmärrä ihmisiä, jotka eivät lue edes sanomalehtiä.
Mun mies on facessa koko ajan... No, mä oon nykyään sit AV:lla koko ajan..
Kaikki muu vielä menettelee, mutta jos olette ravintolassa syömässä, niin silloin puhelinta EI kaiveta esille. Sen yksinkertaisesti junttimaista ja törkeää. Sano tällaisia terveisiä minulta miehellesi.