Olen alkoholisti
No niin, nyt se on tunnustettu. Ainakin anonyymille nettimaailmalle. Onko muita samasta ongelmasta kärsiviä?
Ahdistaa monet asiat elämässä ja juominen muka hetkeksi parantaa, mutta sekin alkaa ahdistaa koko ajan enemmän. Tää on yks helvetti.
Kommentit (3)
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 06:20"]No niin, nyt se on tunnustettu. Ainakin anonyymille nettimaailmalle. Onko muita samasta ongelmasta kärsiviä?
Ahdistaa monet asiat elämässä ja juominen muka hetkeksi parantaa, mutta sekin alkaa ahdistaa koko ajan enemmän. Tää on yks helvetti.
[/quote]
Minu alkkis-ystävä on just haudattu
Täällä yks. Oon ollu jo yli 3kk juomatta, sitä ahdistusta tulee enää harvoin. Alussa oli kyl kamalaa, ahdisti ihan koko ajan. Mut ku se alkoholi just lisää sitä ahdistusta, tässä kohtaa sen alkaa tajuamaan et se todella vähenee kun on juomatta. Vieläki sitä tunnetta on hirmu vaikee sietää, mä karjun välillä jollekki ihan kunnolla ja sit pyytelen anteeks.
Jep, ja ahdistaa kun juomista piilotellakseni valehtelen läheisilleni. Miehen kanssa ei asuta yhdessä, joten hän ei tiedä yhrään että vedän lärvit kotona yksin... :( tänään en juo!
Ap