Rokottamattomat
Teitä tuntuu täällä palstalla olevan iso joukko. Mitäs nyt kun ette minnekään pääse ilman passeja. Mitä ajatuksia se herättää?
Kommentit (205)
Tässä maassa ei ketään voi jättää ilman tuloja että jos töihin ei pääse niin raha tulee sitten tt-toimistosta. Sopii mulle kaikkien ruuhkavuosien jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Entä lasten jouluesitykset yms? En kyllä voi vaan ymmärtää teitä :(
No voi voi. Lapset voivat leikkiä joulu esityksiä tyhjille seinille ja omille leikkikavereilleen. Ei sen kummempaa. Iso vanhemmat ja vanhemmat voisivat iloita kerrankin ettei tarvitse lähteä jälleen kerran katsomaan samoja leikkejä vuodesta toiseen🙏.
Ei mitään, kun en tarvitse niitä passeja. Pitää nyt katsoa tuleeko passi töihin, joten sillon pitää harkita asiaa, tosin rahaa on kyllä ostaa testi ennen töihin menoa.
Rokotetut tarvitsevat koronapassia päästäkseen paikkoihin. Siksihän sen otitte.
Jokainen voi nyt miettiä, mihin on lähtenyt mukaan, jos on tehnyt asioita saadakseen k passin.
Rokottamattomat on nyt niin mielissään ja täynnä itseään, kun pääsevät kailottamaan ympäriinsä että minä en rokotetta ota tai se ja se tilaisuus jäi nyt välistä koska ei ole koronapassia jne.
Tuntevat vihdoin olevansa erityisiä 🙄
Siis miltä tuntuu ihmisistä jotka eivät suostu va l vontajär ajär jestel män käyttöönottoon. Hyvältä. Oikealta. Harmittaa rokotettujen puolesta. Siinäpä vasta sokeita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Rokottamattomat on nyt niin mielissään ja täynnä itseään, kun pääsevät kailottamaan ympäriinsä että minä en rokotetta ota tai se ja se tilaisuus jäi nyt välistä koska ei ole koronapassia jne.
Tuntevat vihdoin olevansa erityisiä 🙄
Siis me, jotka olemme tasa-arvon ja ennen kaikkea ihmisarvon puolella? Vapauden puolesta puhujia. Ihmisiä.
Niin?, mä meinaa ottaa sitä ensimmäitäkään piikkiä. Eikä moni muukaan. Ja olen terve.
En ole huomannut arjessani mitään erilaista.
Käyn töissä, opiskelen (enkä edes etänä), käyn kaupassa ja kahviloissa, ostoskeskuksissa ja kampaamossa. Harrastan juoksua ja punttisalia sekä treenaan koiria oman treeniporukan kanssa. Joulukirkkoon olin tosin menossa, ja en tiedä nyt onnistuuko se. Mutt kirkko lähinnä pakollinen perinne, eikä hetkauta kuin periaatteen puolelta, että kirkkoon ei pääse kaikki kansa.
Olen voinut rutkasti paremmin nyt korona-aikana. Työt siirtyivät kokonaan etään, säästän rahaa ja aikaa kun työmatkat ovat jääneet pois, olen ollut terveenä ja ilman stressiä. Rahaa on säästynyt isot määrät koska kuluja ei tule myöskään työpaikkalounaista, salijäsenyyden lopetin sekä käymme harvemmin ulkona syömässä. On tullut syötyä terveellisemmin, nukuttua paremmin ja treenattua ulkona ja kotikuntosalissa. Jos on ollut asiaa keskustaan niin olen käynyt ihan normaalisti kahvilla, kaupoissa ja kirjastoissa. Nämäkin asiat voi kuitenkin hoitaa kätevästi netissä. Minun puolestani tämä voisi jatkua ikuisesti.
T. En ota rokotetta
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään mitään. Ei ole tarvetta päästä baareihin, teatteriin tai leffaan.
Tämä. Alkoa en käytä ja jos menisi niin hulluksi että käyttäisin niin baarikaapissa on meksikolaista olutta ja erillaisia viinejä. Teatteri on tämä palsta ja elokuvateatteri on tietokone eli voi katsoa minkä vain elokuvan ilmaiseksi. Kämpässä lämpö 24c eli hyvä olla. Jääkaappi täynnä ruokaa. Kuntosali löytyy kotonta. Iso sänky. Tekovaginoita erillaisia. Ei tässä tarvitse kerrostalon vapaaherran lähteä yhtään mihinkään. Ylimmästä kerroksesta katselen maailmaa puidenlatvoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näillä rajoituksilla omaa selkärankaa murreta. Jos työnteko estetään eikä tukiaisikaan saa ilman passia, niin luulen etten ole ainoa, joka siinä vaiheessa radikalisoituu. Eipä ihmisille agrression edessä paljoa vaihtoehtoja jätetä.
Eletään sairaita mutta myös mielenkiintoisia aikoja.
Eipä mitään hätää. Rokottamattomia on pieni vähemmistö. Mutta kyllä maailmaan ääntä mahtuu, jotta huuda vaan. Mites meinaat radikalisoitua?
About miljoona suomalaista. Ja katsopa mitä tapahtuu tällä hetkellä Belgiassa ja muualla. Sama tapahtuu täälläkin jos tämä jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs sitten ku ette pääse enää töihinkään?
Miten niin? Pääseehän sinne, jos ottaa negatestin kolmen päivän välein. Jos työnantaja suostuu sen maksamaan, niin ei ole mitään ongelmaa. Itse en sitä maksa, ei kannata enää sen jälkeen jälkeen töihin mennä. Työnantaja sitten katsoo kannattako mut irtisanoa kun olen terve ihminen ilman rokotetta.
Vierailija kirjoitti:
Tulkaa Pohjois-Karjalaan, täällä on koko ajan elämä ollut ihan ennallaan.
Juodaan kaljaa auringonnousuun. Tänne voidaan tehdä vaikka kokonaan uusi yhteiskunta, tervetuloa. Ei kysellä passeja missään nytkään!
Ei ole kyllä mikään ihme, vaikka sinne alkaisi ihmisiä evakkoon tulemaan. Kiitos kutsusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä lisää rajoitteita ja kohta sota tai vallankumous. Kumpikohan parempi.
Sinäkö sieltä köökistäsi johdat vallankumousta? Kyllä yli 4 miljoonaa rokotettua päihittää mennen tullen pikkuisen vähemmistön asiassa kuin asiassa.
Mutta kovasti tätä vähemmistöä vaan kovasti pelätään. Yritetään keksiä kaikenlaista heidän nujertamisekseen. Kova on pelko.[/quote
Joo, kartan follareita ei vain tartunnan takia, vaan myös siksi, että he ovat vaarallisia levittäessään salaliitto- ja muita älyttömyyksiään. Olen aina pelännyt pipipäitä.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs sitten ku ette pääse enää töihinkään?
Negatiivisella testillä pääsee. Tuon aion ottaa ainakin alkajaisiks ja sitten mietin rokotteen mahdollisuutta. En ole koskaan ollut rokotetta vastaan vaan sanonut en nyt sitä tarivtse. Jos nyt tarvitsen, niin sitten pitää ottaa se.
Sit eletään vissiin sun rahoilla, hahahahaaaaaa