Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löydänkö koskaan ketään?

Vierailija
15.03.2015 |

En uskonut koskaan joutuvani tätä miettimään. Olen 21-vuotias ja heinäkuusta asti ollut sinkku. Kaksi ns.säätöä ollut tässä välillä. Toisella kerralla miestä kiinnosti, mua lopulta ei, toisen miehen kanssa toisinpäin. Olen ollut kolme kertaa elämässäni 1,5v suhteessa ja tuntui, että Helsingissä asuessa miehiä riitti. Nyt asun pienemmässä paikassa, jossa on myös kiinnostavia miehiä, mutta en tunnu kiinnostavan ketään. Ja ulkonäöltäni olen aika samaa kauraa kun muutkin parikymppiset, ei liikakiloja ja pitkä tukka. Pukeudun tosin vähän näyttävämmin arjessa, mutta miestä tuskin kiinnostaa onko päälläni mekko vai villapaita.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toi tekstistäkin hohkaava epätoivo näkyy livenä todennäköisesti kilometrin päähän.

Vierailija
2/8 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan olet löytänyt. Itselläni ei edes ole koskaan ollut mitään säätöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ikäisiä miehiä ei kiinnosta vakava suhde. Jos haluat heti vakavaan suhteeseen haniki yli 30 v mies tai odota.

Vierailija
4/8 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu mikä marisija. Jos oot ollut ennenkin suhteissa niin miksi et nyt pääsis.

Vierailija
5/8 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikä, melkein vuoden ajan sinkkuna??!! 21vee?!??! Et tuu löytämään.

Vierailija
6/8 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 02:24"]Voi vittu mikä marisija. Jos oot ollut ennenkin suhteissa niin miksi et nyt pääsis.
[/quote]

Sitä tässä ihmettelenkin, kun ennen on ollut niin helppoa, mutta nyt joku mättää!

Vierailija
7/8 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin löydät ! Saatat itiksellä saada uusia ystäviä, jos hyvä tsäkä käy monta kerralla :) 

Vierailija
8/8 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 02:19"]Sinun ikäisiä miehiä ei kiinnosta vakava suhde. Jos haluat heti vakavaan suhteeseen haniki yli 30 v mies tai odota.
[/quote]
Joo ketään parikymppistä miestä ei kiinnosta vakava suhde. Tunnetko kaikki tuon ikäiset miehet? Vai mihin perustat väitteesi ja älä sano kokemukseen, koska en ole sun kanssa seurustellut.