olen sairaalassa ja saanut loistavaa palvelua.
Tästä lähtien maksan ilolla veroni. Toki olen ennenkin maksanut ja arvostanut julkisia palveluja, mutta nyt vielä enemmän.
Kommentit (8)
No kiva juttu :) Mutta tarkoitat varmaankin kohtelua etkä palvelua. Ei ne sua oo siellä palvelemassa.
Kiva kuulla. T. Yökkö joka valvoo nytkin, en ehkä sinun öitäsi, mutta joidenkin muiden :)
Moni muukin on saanut, kuten minä. Jorvi pelasti minun henkeni, vaikka en sitä itse tajunnut tajuttomana. Tietty nyt ajattelen oliko se tarpeellista, vai olisiko ollut parempi nyt parempi olla tuolla toisella puolen.
Kaikkien mömmöjen ja verensiirtojen jälkeen, kukun vielä katsomassa tätä kurjaa menoa suomessa.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 02:01"]No kiva juttu :) Mutta tarkoitat varmaankin kohtelua etkä palvelua. Ei ne sua oo siellä palvelemassa.
[/quote]
Kyllä se on palvelua, ainakin pitäisi olla. Toki monet terveydenhuollossa vielä ajatteleevat vanhan maailman tyyliin, että potilas on objekti johon kohdennetaan toimenpiteitä ja jota kohdellaan. Terveydenhuolto tulee kokemaan isoja muutoksia tulevina vuosina myös palvelukulttuurissa.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 02:16"]Ap, olet säälittävä.
[/quote]
Sulla taitaa olla jokin tosi huonosti kun on noin paha olo. Jaxuhali.
Ap on joku terveydenhuoltoalalla työskentelevä trolli joka haluaa parantaa kuvaa surkeasta terveydenhuollostamme
hei CMON ! ei sitä pirtua juoda vaan sillä puhdistetaan haavat UUNO !