Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olen sairaalassa ja saanut loistavaa palvelua.

Vierailija
15.03.2015 |

Tästä lähtien maksan ilolla veroni. Toki olen ennenkin maksanut ja arvostanut julkisia palveluja, mutta nyt vielä enemmän.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei CMON ! ei sitä pirtua juoda vaan sillä puhdistetaan haavat UUNO ! 

Vierailija
2/8 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiva juttu :) Mutta tarkoitat varmaankin kohtelua etkä palvelua. Ei ne sua oo siellä palvelemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla. T. Yökkö joka valvoo nytkin, en ehkä sinun öitäsi, mutta joidenkin muiden :)

Vierailija
4/8 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni muukin on saanut, kuten minä. Jorvi pelasti minun henkeni, vaikka en sitä itse tajunnut tajuttomana. Tietty nyt ajattelen oliko se tarpeellista, vai olisiko ollut parempi nyt parempi olla tuolla toisella puolen.

Kaikkien mömmöjen ja verensiirtojen jälkeen, kukun vielä katsomassa tätä kurjaa menoa suomessa.

Vierailija
5/8 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet säälittävä. 

Vierailija
6/8 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 02:01"]No kiva juttu :) Mutta tarkoitat varmaankin kohtelua etkä palvelua. Ei ne sua oo siellä palvelemassa.
[/quote]

Kyllä se on palvelua, ainakin pitäisi olla. Toki monet terveydenhuollossa vielä ajatteleevat vanhan maailman tyyliin, että potilas on objekti johon kohdennetaan toimenpiteitä ja jota kohdellaan. Terveydenhuolto tulee kokemaan isoja muutoksia tulevina vuosina myös palvelukulttuurissa.

Vierailija
7/8 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 02:16"]Ap, olet säälittävä. 
[/quote]

Sulla taitaa olla jokin tosi huonosti kun on noin paha olo. Jaxuhali.

Vierailija
8/8 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on joku terveydenhuoltoalalla työskentelevä trolli joka haluaa parantaa kuvaa surkeasta terveydenhuollostamme