Olen hippi.
Kommentit (36)
Onko muita hippejä?
Musta tekee hipin se, että uskon rauhaan ja rakkauteen, olen monella tapaa yhteiskuntanormien ulkopuolella, en voisi koskaan olla elämäntavaltani keskiluokkainen vaikka varallaisuus sen sallii. Olen radikaali ja vapaamielinen, omaan erilaisia ajatuksia olematta aggressiivinen punkkari. Olen kukkaislapsi. Uskon unviersaaliin rakkauteen. Olen kirjoja, filosofiaa ja psykologiaa lukeva älykkö. Jos menisin naimisiin, en pukeutuisi valkoiseen pukuun, vaan keijukaiseksi. Tykkään kävellä paljain jaloin mahdollisimman paljon. Köyhäilen. Pidän new age jutuista. Kaikki kristalli/väri/kivi/enkeliterapia tuttuja. Uuspakanuus, Okkultismi. Tykkää kukista, väreistä värikkyydestä. Vedän puoleeni hipiksi tunnustautuvia ja tunnistettavia ihmisiä. Meditaatio, telepatia, cannabis.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 00:06"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 00:05"]
Käytkö töissä?
[/quote]
Käyn töissä. Miksi kysyt?
-ap
[/quote]
Haista nyt jo vittu. Hippi ei käy töissä.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 00:24"]
Käytkö töissä?
[/quote]
-ap
[/quote]
[/quote]
Sun vääristelevä mielipide ei muuta tosiasioita suuntaan tai toiseen.
-ap.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 00:27"]
Käytkö töissä?
[/quote]
-ap
[/quote]
[/quote]
-ap.
[/quote]
Ei se ole mikään mielipide. Jos käyt töissä, et ole hippi. Olet vain teeskentelijä (eli wannabe, kuten topikissa jo aikaisemmin todettiin).
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 00:30"]
Käytkö töissä?
[/quote]
-ap
[/quote]
[/quote]
-ap.
[/quote]
Ei se ole mikään mielipide. Jos käyt töissä, et ole hippi. Olet vain teeskentelijä (eli wannabe, kuten topikissa jo aikaisemmin todettiin).
[/quote]
Ei ole kukaan todennut lapsi hyvä, ole hyvä ja mene nyt nukkumaan, vedä peitto tiukasti päälle.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 00:32"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 00:30"]
Käytkö töissä?
[/quote]
-ap
[/quote]
[/quote]
-ap.
[/quote]
[/quote]
Ei ole kukaan todennut lapsi hyvä, ole hyvä ja mene nyt nukkumaan, vedä peitto tiukasti päälle.
[/quote]
Kyllä se tässä topikissa jo todettiin ja todettiinkin ihan oikein. Sä olet todellakin wannabe, jolla ei ole mitään tekemistä aidon hipin kanssa.
Saimme kutsun hippijuhliin. Siinä mainittiin, että OMP. Osaatko arvailla yhtään mitä se tarkoittaa. Pihalle saa majoittua teltalla (juhlat ovat kesällä). Mietin liittyisikö se jotenkin tuohon majoittumiseen?
Entäs se osa susta joka tekee havainnon "minä olen hippi" mitä se on? Miltä siitä tuntuu kun teet asioita mistä tulee hippimäinen olo? Miltä siitä tuntuu kun teet jotain aivan muuta? Edelleen hipiltä....? Sanooko se osa meissä "minä olen hippi, bisnesmies, äiti, isä tai vaikka punkkari? Vai eleleekö se vain omassa rauhassaan seuraillen minkä roolin me kulloinkin puemme päälle....? Minä olen iloinen, surullinen, vihainen. Ei kun minä olen masentunut e_e vai minä olen masentunut....?? Voiko itsensä määrittäminen roolin perusteella johtaa elämässä harhaan vaikka kyseessä olisi hyvä rooli....?
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 00:46"]
Saimme kutsun hippijuhliin. Siinä mainittiin, että OMP. Osaatko arvailla yhtään mitä se tarkoittaa. Pihalle saa majoittua teltalla (juhlat ovat kesällä). Mietin liittyisikö se jotenkin tuohon majoittumiseen?
[/quote]
Äh, taas kerran kävi niin että kun kysyt niin tajuatki itse vastauksen. (Tai google vähän auttoi.) Se olikin OPM ja tarkoittaa varmaankin että oma pullo mukaan... :)
Joe olet aito hippi, olet jo varmaan eläkehippi.
Elämänasenteeltaan mun mies on selvästi hippi, vaikkei silleen itseään kategorisoikaan :) Mies on jo 63v. Aika hassua, pidin nuorena 90-luvun alussa kovasti hippiliikkeestä, vaikken itse koskaan jaksanut varsinaisesti hippeilemään ruvetakaan... Mun mies näyttää ulospäin ihan tanssivalta hiirulaiselta, joten oikeastaan vasta tämän ketjun myötä tajusin, että sehän on hippi :) Jes. <3 Oli hällä pitkä tukka kuulemma 60-luvulla, moni luuli tytöksi, heh.
t. Se hippikutsun saanut (toiset hipit näköjään tunnisti mieheni ennen mua :) ( Se kutsu meille annettiin miehelleni)
there is enough treachery, hatred violence absurdity in the average
human being to supply any given army on any given day
and the best at murder are those who preach against it
and the best at hate are those who preach love
and the best at war finally are those who preach peace
those who preach god, need god
those who preach peace do not have peace
those who preach love do not have love
beware the preachers
beware the kno...
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 00:53"]
[/quote]
Äh, taas kerran kävi niin että kun kysyt niin tajuatki itse vastauksen. (Tai google vähän auttoi.) Se olikin OPM ja tarkoittaa varmaankin että oma pullo mukaan... :)
[/quote]
Jep. Jointit saa kyllä paikan päällä.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 00:09"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 00:07"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 00:05"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 00:05"] Mä oon rasisti. [/quote] mä en sitä kysynyt, nyt puhutaan hipeistä. -ap [/quote] Ajattelin vain ilmottaa. Kun säkin ilmotit olevas viherpiipertäjä.
[/quote]
Siis häh? Nyt meni ohi? Viherpipertäjä en ole, siis mikä se siis on? Joku aktivisti? En ole sellainen, ihan vaan hippi olen. Sulla taitaa mennä käsitteet sekaisin.
-ap
[/quote]
Eli sulla on pitkä tukka. WAU!
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 01:09"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 00:53"]
[/quote]
[/quote]
Jep. Jointit saa kyllä paikan päällä.
[/quote]
No, niihin ei kyllä tartte sekaantua :) Enkä siis kritisoi niitä jotka "sekaantuu", mutta kunhan sanon omalta kohdaltani, että näin.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 00:07"]
Siltä osin kai, että rakkaus, rauha ja avarakatseisuus ovat elämäni oleellisimmassa keskipisteessä. :)
[/quote]
Kiva et on muitakin
-ap