Käykö Jenni vartiaisen keikoilla koskaan yhtään miestä? Vain naisia?
Olen nuori mies ja olisin kiinnostunut bilettään Jenni vartiaisen live keikalla. En kehtaa mennä yksin jos siellä ei ole yhtään miestä. Tietääkö kukaan onko siellä koskaan ollut hetero miehiä vai pelkästään naisia tai homoja? Tiedosta kiitollisena, Jonne 23.
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 12:50"]
Jennin keikalla käy vain ostettua feikkiyleisöä. Että näyttäisi suositulta. Levy-yhtiön kusetusta.
[/quote]
Mitä tällaselle feikki fanille maksetaan? mä voisin suostua esm 50 egee tunti.
Eilisellä Himoksen keikalla ainaskin oli kaiken karvasta väkeä:
JV:n keikalla käy miehiä ja naisia, ikähaitari 18-60v. Alaikäisten keikkoja hyvin harvoin, heille on ihan omat idolit kuten Abreu, Robin, Isac elliot. Tuu vaan Jennin keikalle, niissä on loistava meininki!
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 23:22"]Olen nuori mies ja olisin kiinnostunut bilettään Jenni vartiaisen live keikalla. En kehtaa mennä yksin jos siellä ei ole yhtään miestä. Tietääkö kukaan onko siellä koskaan ollut hetero miehiä vai pelkästään naisia tai homoja? Tiedosta kiitollisena, Jonne 23.
[/quote]
Ai nyt tommonen sivupersoona :)
jep, tällä kertaa myös nimi mukana!
En ihan nyt tajua mitä te meinaatte? t.AP
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 23:26"]En ihan nyt tajua mitä te meinaatte? t.AP
[/quote]
Ahaa.
Siellä käy vain homoja ja lesboja. Ei lainkaan miehiä tai naisia. Älä jumalauta mene sinne mokaamaan itseesi!
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 23:26"]
En ihan nyt tajua mitä te meinaatte? t.AP
[/quote]
Älä välitä. Täällä on palsta täynnä vainoharhaisia mammoja. Kannattaa kysyä vaikka Jennin Facebook-sivuilta, siellä jopa välillä vastataan järkeviä toisin kuin täällä...
Ketjussa mainittiin jo sanat "homo, lesbo, Jenni" joten se joutaa poistoon. Tein ilmoituksen.
Joo kiitos tämä riitti. Meen kieli pitkällä keikalle katsomaan mikä vittu tässä mättää.
Jonne. Älä mene Jennin keikalle. Sinut tuomitaan homoksi.
Ainaskin tässä klipissä on eturivissä miehiä jotka lääppii jennin reisiä. Mutta sinä et oo sellainen? Vaan menet keikalle "musiikin" takia?
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 00:17"]Ainaskin tässä klipissä on eturivissä miehiä jotka lääppii jennin reisiä. Mutta sinä et oo sellainen? Vaan menet keikalle "musiikin" takia?
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 00:17"]
Ainaskin tässä klipissä on eturivissä miehiä jotka lääppii jennin reisiä. Mutta sinä et oo sellainen? Vaan menet keikalle "musiikin" takia?
[/quote]
Jos artisti kiipeää pöydälle tallomaan 20cm korkokengillään eturivin kaljatuoppeihin, pojat vaan yrittää hätistää eukkoa pois. Se voi näyttää valheellisesti siltä että käsi pyrkii reittä pitkin jalkoväliin asti...
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 00:24"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 00:17"]
[/quote]
Jos artisti kiipeää pöydälle tallomaan 20cm korkokengillään eturivin kaljatuoppeihin, pojat vaan yrittää hätistää eukkoa pois. Se voi näyttää valheellisesti siltä että käsi pyrkii reittä pitkin jalkoväliin asti...
[/quote]
Olen nainen ja olin kerran Jennin keikalla, jossa yleisöstä kuului huutoja jotka oli melkoisen suoria seksuaalisia ehdotuksia. Ja olivat kyllä miehiä ne huutelijat. Ja heitä oli toistakymmentä. Muutenkin miesvaltainen yleisö ainakin silloin.
Mene vaa Jennin keikalle. Miehiä ja naisia yhtä paljon. Miehet eturivissä kuolaamassa, toivoo että Jenni kuiskaisi jotain niitten korvaan ja saisivat tuntea hänen huulet poskellaan. Näin yksi mies mulle sanoi keikkaa ennen.
Jennin keikalla käy vain ostettua feikkiyleisöä. Että näyttäisi suositulta. Levy-yhtiön kusetusta.