Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidan eskari ikaisilla tytoilla ns. bestista? Kun meidan eskari tadit jaksavat ihmetella miksi meidan tytto ei loyda sita yhta tiettya sydan ystavaa!?

Vierailija
13.09.2006 |

Tyttö kun tykkää leikkiä milloin kenenkin kanssa eikä väliä onko tyttö vai poika. Tai onko kaksin jonkun kanssa vai isommassa ryhmässä mukana. Itse minä olen opettanut, että pitää tulla toimeen kaikkien kanssa ja ketään ei hyljeksitä vaikka pää puuttuisi. Nyt tuolla eskarissa se tuntuu olevan jotenkin kummallista että, tyttö ei ole " pariutunut" kenenkään toisen tytön kanssa. Olenko nyt sitten tehnyt kasvatuksessani jonkun valtavan virheen vai onko tytössä joku vika?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidän kolmas luokkalainen tyttö ole vielä ainakaan bestistä saanut. Eikä se hänelle ongelma ole. Täällä koko naapuruston lapset leikkivät yhdessä koulussa ja vapaalla. Parempi näin, ettei kukaan yksin jää.

Vierailija
2/4 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollut eskari-iässä bestistä. Muilla lapsilla oli, enkä oikein päässyt väliin, joten olin usein " kolmas pyörä" leikeissä.

Ala-asteella kyllä jo löytyi se oma bestis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänellä on monta kaveria niin tyttöjä kuin poikia mutta ei bestistä. Eikä minusta siinä ole mitään kummallista päinvastoin, lapsi on mielestäni sosiaalinen ja pystyy leikkimään kaikkien kanssa:)) Älä ole huolissasi anna eskarille piutpaut mokomista ihmettelyistä;)

Vierailija
4/4 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta meidän eskaritädit korostivat nimenomaan sitä että pitäisi leikkiä kaikkien kanssa ja ottaa toisia leikkeihin mukaan. Vasta oli vanhempainillassa puhetta. Mutta tytöillä toisaalta tulee näitä bestiskausia, ainakin meidän tyttö välillä puhuu, että joku on hänen paras kaverinsa, mutta se vielä vaihtelee...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän