Millä Stockmannilla myydään Longchampin laukkuja?
Ja ihan varmaan tietoa nyt vain kiitos. Olen Oulusta ja täältä ei saa ko. merkin laukkuja, vaikka Stockmann vielä täällä onkin. Ystävä asuu Espoossa ja lupasi laukun minulle hommata, mutta nyt tarvitsisin tietoa minne Stockalle hänen kannattaa suunnata ettei myydä ei-oota. Kiitos jos joku viitsii kertoa :)
Kommentit (17)
Jumbossa ja Tapiolassa on joitain malleja. Keskustassa sitten laajempi valikoima.
Longchampia myydään keskustassa, Tapiolassa ja Jumbossa, Itiksestä en tiedä. On sitten eri asia, onko juuri haluamasi mallia ja väriä tarjolla näissä. Ehdottomasti kannattaa soittaa (vaihteen kautta) ja varmistaa sekä varata. Itselleni kävi joulun alla niin, että viimeinenkin kappale oli myyty ja sain haluamani Longchampin omasta liikkeestä Esplanadin kauppakeskuksesta.
Ok, kiitos paljon vastauksesta :) Ihan sitä mustaa Le Pliagea etsiskelen.
Siitäkin on eri kokoja. Soita ja varaa!
Stockalla on nyt alamäki, mutta kohta on hullut päivät :)
Oisko jollain vielä viimeisintä tietoa M-kokoisen Le Pliagen hinnasta?
Vielä se hinta, niin saan rauhan :D
Äidilleni kyllä tilasivat Helsingin Stokkalta Ouluun Longchampin laukun, oletko kysynyt?
Ei nyt muisteta kaikkia hintoja ulkoa. Sun pitää huomenna soittaa ja selvittää itse. Saatko nukuttua yön yli ilman tietoa?:)
Viimeksi syksyllä ostin henkilökohtaisesti Longchampin laukun Oulun Stockmannilta, ihan oli hyllyssä useita erilaisia. Onko tosiaan jäänyt pois Oulun valikoimasta?
On jäänyt Longchamp pois Oulun Stokkan valikoimista
Ei tarvitsekaan kaikkia hintoja muistaa, mutta jos jokin tuntuma jollain olisi Le Pliagen hinnasta, niin kiitollisena otan vastaan :)
Jos sinne soittaa,lähettääkö ne postissa? Lähin stockmann 200km päässä...
Ja myös Tampereen stokkalla longchampia myydään :)
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 23:47"]
Ei tarvitsekaan kaikkia hintoja muistaa, mutta jos jokin tuntuma jollain olisi Le Pliagen hinnasta, niin kiitollisena otan vastaan :)
[/quote]
Luulen että puhutaan n. 70-100 euron hintahaarukasta