Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ei tunne niin voimakkaasti minua kohtaan. Apua!

Vierailija
14.03.2015 |

Niin. Mieheni kertoi, että ei tunne niin voimakkaasti minua kohtaan. Kuulemma välittää kovasti ja pitää seurastani. Miten tämmöisestä selviää? Ero ei ole ensisijainen vaihtoehto. Tuntuu, että ollaan jotenkin ajauduttu erillemme ja vaan lillutaan tässä epämääräisessä suhteessa. Pääasiassa meidän suhde on hyvä. Keskusteluyhteys on välillä hukassa. Olemme seurustelleet vain 2 vuotta. Nytkö se ensihuuma loppuu ja arki astuu esiin? En tiedä miten lähtisin kohentamaan meidän suhdetta, apuja?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä lukiessani en enää yhtään ihmettele kun niin moni pari eroaa. Olen järkyttynyt....

Ensinnäkin: on ihan tutkittu juttu että suhteen ensihuuma (rakastumisen tunne) häviää suhteen 2:n ensimmäisten vuoden aikana. Eikä sitä ensihuumaa saa takaisin. Sinä aikana rakastuminen muuttuu rakastamiseksi TAI tulee ero koska huomataan ettei toinen oikeasti kiinnostakaan.

AP ja miehensä on nyt tilanteessa jossa mietitään onko tuo toinen ihminen jonka kanssa haluaa viettää elämänsä. AP ilmeisesti haluaa? Mitähän se mies tahtoo? Sun pitäisi selvittää mitä mies tarkoittaa kun sanoo että välittää ja pitää seurastasi. Tarkoittaako sitä ettei voi kuvitellakaan elämää ilman sinua ja olisi vaikea paikka jos lähtisit kävelemään? Vai tarkoittaako sitä että olet kuin juustohöylä = kiva ja kätevä kapistus, mutta pärjää ilmankin koska kaupasta saa valmiita juustosiivuja? 

Tuon kun saat selville, tiedät mitä tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi