Laura Malmivaara,48, raskaana!
Kommentit (732)
Milloin gilf ikä alkaa? Onko se plus 60v?
Eikö se Malmivaaran exä eli Aku Louhimiehen nykyinen vaimokin ole raskaana ja Louhimies 53v. jo.
Ei kiva lapselle,että vanhemmat kuolleita kun kolmekymppinen ja joo,eihän kukaan tiedä kauanko elää,mutta silti.
Moni äijähän on kolmannella kiekalla päälle 5 kymppisenä, ite en enää jaksaisi silloin yöheräämisiä.
M40(kolmen lapsen isä)
Gilffi on mun mielestä sit 60 ylöspäin tai no 55plus.
N49
Haluaisin tavata sinut, lähdetkö treffeille?
M40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyaikana harvinaista, mutta ennen ehkäisyn yleistymistä saatiin lapsia niin kauan kuin se mahdollista oli. Sikäli ihan luonnollista.
Onnea heille! Ja onnekas lapsi, kun toivottuna syntyy!Se on tämä sairas nuoruuden ja kauneuden ihannointi. Seksikin pitää lopettaa varmaan kolmekymppisenä, ettei tarvitse "hampaat irvessä" vetää ;D
Miltä tuntuu karu totuus, kun nämä joskus itse kiikkuvat vanhainkodin keinutuoleissa ja tajuavat, että vielä on montakymmentä vuotta kenties elettävänä? Naama on ryppyinen ja saattaa tehdä seksiäkin mieli.
Naama ryppyisenä vanhainkodissa tuskin on ensimmäisenä seksi mielessä, vaan joku oikeasti mukava asia, esim herkkuruoka tai tv-ohjelma, ulos pääseminen, vessaan pääseminen. Jne.
Mikä sinunkaltaisia seksiriippuvaisia oikein vaivaa. Seksi on epämukavaa ja typerää jos sitä harrastaa keski-ikäinen saati vanhus, mieluummin kävisin lääkärintarkastuksessa näin keski-ikäisenä kuin antaisin jonkun tunkeutua vartalooni "huvikseen".
Mutta minähän olenkin ketjun mukaan vain trolli, koska en ymmärrä keski-ikäisten ja seniorien seksin tarvetta. Nauretaan yhdessä kun olen niin tyhmä ja kuulemma kärsin myös kuivuudesta (en ole sitäkään tiennyt).n49
Voihan se olla keinohedelmöitys, siirretty munasolu tms. Mutta onko sillä väliä? Onnea heille!
Vierailija kirjoitti:
Kade oon, mulla kuukautiset reistailleet jo vuoden verran olen kohta 49v :(
No jee, ketä kiinnostaa?
Aika käsittämöntä puida toisten tulevaa lapsen tuloa, olkoonkin se tässä tapauksessa 48 v Laura.
Eikö pitäis keskittyä siihen lapsen tuloon, kun tulee ulos terveenä.
Hirvee polemiikki tämmönen, Joulu tulossa ja rauhan odotus ⛄🙏🏽🎅🏽🤶🏽
Kivaa, mullakin hyvän aikaa miettiä tulisiko se iltatähti sittenkin, ainakin teoriassa. N42
No kun minä sain lapseni 25- ja 28-vuotiaana, niin on väärin hankkia vauvaa enää yli 40-vuotiaana. Pitäisi elää kuten MINÄ.
Vierailija kirjoitti:
No kun minä sain lapseni 25- ja 28-vuotiaana, niin on väärin hankkia vauvaa enää yli 40-vuotiaana. Pitäisi elää kuten MINÄ.
Juuri näin. Kiinnitin huomiota, että ketjussa omista kokemuksistaan kirjoitelleet yli 4-kymppisenä lapsen saaneet eivät yhdessäkään kommentissa dissaile nuoria äitejä. Miksi toisin päin ei tunneta samaa armollisuutta muiden perhetilanteita ja elämää kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Aika käsittämöntä puida toisten tulevaa lapsen tuloa, olkoonkin se tässä tapauksessa 48 v Laura.
Aiheen vierestä...tuo kädet yhteen emoji ei tarkoita rukousta vaan ylävitosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaa kyllä kiitollisuutta tai rukousta. Katso vaikka täältä:
https://emojipedia.org/folded-hands/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raskaus on toki ihana asia.
Rehellisesti mua kuitenkin järkyttää äidin korkea ikä. Toki ei se minulle kuulu..Mutta vääntää sitten teinin kanssa melkein 70-vuotiaana, huh.No mielummin 70-vuotiaana kuin 25-vuotiaana. Vai väännätkö sä teiniäsi ihan fyysisesti? Siihen joo varmasti ”liian vanha”.
Iso osa 70 on jo menehtyneet. Ne jotka ei ole niin ovat jo heikossa hapessa.
70 vuotias on todella vanha.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan kun 40 vuotias on liian vanha hankkimaan lapsia.
Vaikka 40 vuotias lasketaan keski-iäksi niin todellisuudessa se on yli sen. Varsinkin kun mitataan toiminnallista keski-ikää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://emojipedia.org/folded-hands/
https://kotiliesi.fi/ihmiset-ja-ilmiot/ilmiot/10-emojia-jotka-olet-tode…
Vierailija kirjoitti:
Eikö se Malmivaaran exä eli Aku Louhimiehen nykyinen vaimokin ole raskaana ja Louhimies 53v. jo.
Ei kiva lapselle,että vanhemmat kuolleita kun kolmekymppinen ja joo,eihän kukaan tiedä kauanko elää,mutta silti.
Järjetöntä touhua.
Vanhempien pitäisi pystyä tukemaan lastaan vielä nuorena aikuisenakin ja olla auttamassa sitä kun hän saa lapsen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://emojipedia.org/folded-hands/https://kotiliesi.fi/ihmiset-ja-ilmiot/ilmiot/10-emojia-jotka-olet-tode…
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c5c01f86-a727-42fb-ba65-dae755…
Vierailija kirjoitti:
Noin juuri ajattelee suurin osa mammoista. Kun minä tein niin se on ainoa oikea. Oikein yksisilmäisiä porukkaa täällä on ja negatiivista.
Mitä tulee vanhempien terveysennusteisiin niin kukaan ei voi ennustaa, ei nuorenkaan kohdalla.
Olen sen nähnyt käytännössä sairaalassa pitkän ajan kokemuksella.
Lapsen saanti on yksinomaan pariskunnan asia, joten ei kuulu muille. Heille se on ainutlaatuinen ja iloinen asia. Varmasti tuossa iässä tarkoin harkittu ja otettu huomioon monet seikat.
Muistan erään äidin, joka oli paljon yli 40v ja vauva tulossa yllätyksenä uudessa suhteessa. Aiemmasta suhteesta oli kaksi aikuista tyttöä. Tytöt olivat innoissaan uudesta sisaruksesta ja olivat sopineet, että jos äidin kunto ei kestä, menehtyy ym niin tytöt ottavat hoitovastuun sisaruksesta.
Joku aika sitten sain tietää, että äiti on erittäin hyvässä kunnossa ( aikaa yli 20v) ja uusi sisarus myös ja on aikuinen.
Niin, mitä sitten? Lapsi on 20 kun äiti on 68. Oma äitini oli viellä töissä tuon ikäisenä, samoin anoppini.