Miten kerroit kissallesi että Putin on kateissa?
Kommentit (34)
Sanoin hänen ylhäisyydelleen, että Putin on nau. Alkoi taputtamaan tassuillaan, avasi ikkunan ja huusi "Putin nau jeee"
Sanoin hänen ylhäisyydelleen, että Putin on nau. Alkoi taputtamaan tassuillaan, avasi ikkunan ja huusi "Putin nau jeee"
Kissa tiesi sen kertomattakin, koska hän on kirjeenvaihdossa Tarja Halosen Meggi-kissan kanssa.
Kerroin koiralleni että Putinin 32v vaimoke ponnistaa juuri yksityissairaalassa Sveitsissä. Tyttökoirani alkoi käyttäytymään levottomasti. Jouksuaika ja pentukuume iski.
En ehtiny kertoa, kun kissa oli jo ite lukenu asiasta. Tossa se on kiehnänny koko päivän tabletti tassuissaan ja päivystäny uutisia. Onneks se rupee koht kattoo uutisvuotoo, huh. Rentoutuu tää ilmapiiri hetkeks. Avara luonnoski oli joku skorppari pätkä ja kissa ei pystyny sitä kattoo. Ollu sillä aika rankka lauantai. no, huomen relataan :)
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 21:19"]
Kissa tiesi sen kertomattakin, koska hän on kirjeenvaihdossa Tarja Halosen Meggi-kissan kanssa.
[/quote]
Ilmeisesti Meggi ottaa viestejä vastaan jollain häneen asennetulla laitteella suoraan Kremlistä?
-Put put miu nau.
-Put pur pur??
-Miu nau put.
-Purrrrrr!
Oli mennyt itse lukemaan, sai hirveän hepulikohtauksen, vieläkin rallia vetää, niin on innoissaan
"Kuule vanha kamu, tässä sun suosikkitonnikalaa... oi kun kiva että maistuu... Mutta sellanen vähän ikävämpi juttu vielä, että se meidän itänaapurin johtaja on paitsi Ukrainassa, nyt myös kateissa... Älä huoli, sä olet mun katti ja suhun se ei koske, siitä mä pidän huolen!"
Vein haudalle kukkia ja kerroin siinä samalla. Kissani kääntyi haudassaan.
Tarjosin kisulleni hiukan raakaa jauhelihaa ennen kuin aloin tehdä pihvejä.
Nyt sanoin hänelle, "kulta, se on nyt niin, että venäjän pressa on kateissa".
Kissani katsoi järkyttyneenä tyhjää ruokakuppiaan
Éttä putin pitää nyt isyyslomaa koska pressallakin on oikeus siihen
Ihan suoraan sanoin, turha sitä on sievistellä. Miisu köhäisi karvapallon lattialle. Ikäänkuin todistaakseen ettei se ainakaan syönyt sitä.
Tänä iltana ajattelin yllättää katkarapuaterialla ja pienellä kermatilkkasella. Ja sitten kuin kirsikaksi kakun päälle kerron tämän ilouutisen.