Hahahaa :D sainpa elämäni ensimmäisen bannin!
Olen ollut av:lla jotain 14 vuotta ja nyt tuli eka banni enkä edes tiedä mistä. Ainoa ketju johon olen tänään vastannut on "mistä kotikaupunkisi tunnetaan" tms. No eipähän siinä, täällä ollaan silti :D
Kommentit (23)
bannit ilmoitetaan kyllä sillä ilmoituksella 404-sivua ei löytynyt. Voi katsella viestejä ja aloituksia muttei itse kirjoittaa.
Voisko joku kertoa sen proxy jutun? Miten se sitten lopetetaan kun ei enää tarvi?
Mä oon saanu ihan vitun monta kertaa. Tuun tänne palstalle vaan aina ärsyttään teitä huora pellejä :D ja hankkiin bannit
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 21:19"]Noissa kännykkäliittymissä kai voi olla niin, että samaa iptä jakaa useampi käyttäjä. Jos on tarpeeksi huono tuuri joku muu on oikeasti saanut sen bannin.
[/quote]
Näin se menee. Itselläni on muka ollut bannit eräälle keskustelupalstalle, jonne olin menossa ensimmäistä kertaa.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:49"]
Yritin vastata johonkin ketjuun niin tuli se kuva missä vauvalla on sormi suussa ja teksti "ip-osoitteesi on blokattu" -ap
[/quote]Mullekin on tullu kaksi kertaa se kuva, mutta siinä on lukenut jotai, ettei aihetta ole löytynyt, tai sellaista. Seuraavana päivänä taas löytyy.
Mä oon ollu avlla nyt kohta kuukauden ja jo 4 bannia saanu!?!
Ootteko nyt ihan varmoja että kyseessä on bannit?
Mistä tiedät että on nimenomaan bannit eikä vaan noita postauksen estäviä bugeja joista niin moni kärsii?
Minä saan bannin melkein aina kun tulen tänne :D
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:43"]Ootteko nyt ihan varmoja että kyseessä on bannit?
[/quote]
No joku jäähy varmaa yhen päivän kestää.
Yritin vastata johonkin ketjuun niin tuli se kuva missä vauvalla on sormi suussa ja teksti "ip-osoitteesi on blokattu" -ap
Mäkin sain bannit vaikka vastasin vaan johonkin raskausaiheiseen normaaliin juttuun :D
En ole varma pitääkö paikkaansa mutta kännyköissä ilmeisesti ip-osoite vaihtuu aina kun käytät luurin kiinni. Kannattaa ainakin kokeilla, sillä banneja on luvassa jatkossakin. Vai luuletteko, että joukkoraiskaukset ja latoonpolttamiset tähän jäävät.
mä en ole ollut koko päivänä täällä ja nyt tulin ja luki että ip psoitteesi on blokattu xD vaihdoin sitten sen.
Noissa kännykkäliittymissä kai voi olla niin, että samaa iptä jakaa useampi käyttäjä. Jos on tarpeeksi huono tuuri joku muu on oikeasti saanut sen bannin.
Minäkin ihmettelin eilen samaa. Eihän tästä enää mitään tule!
Mikshän ei välillä saa yläpeukutettua jotain, tulee vaan, että virhe. Alapeukutettua kyllä sais... ??
Bannia tuli läppärillä mut onneks on tää puhelin. Vähän hidasta mut onhan tässä aikaa :)