Mitä ihmettä Lidl?
Kävin tänään Lidlissä ja piti ostaa mainiota ja huippusuosittua Lidlin pussimuusia. Ihmettelin, kun ei sitä löytynytkään sen normipaikalta kassojen läheisyydestä pastojen vierestä. Aikani pyörittyäni ja muusia etsittyäni kysyin myyjältä, että mistäs se muusi oikein löytyy, niin myyjä kertoi, että ei enää mistään, vaan on poistunut valikoimasta???
Syytä ei osannut myyjä sanoa, mutta ihmetellä täytyy, koska tuote on ollut erittäin suosittu ja on kuulemma lähi Lidlissänikin ollut kyseisellä tuotteella erittäin hyvä menekki.
Kommentit (18)
Jos valmistaja on joku muu kuin Lidl niin kysy sieltä.
Täällä Turussa etsiskelin Litkusta Oivariinia ja myyjä kertoi, että kaikki Valion tuotteet poistuvat kokonaan. Miksi, tietääkö joku? En ole viime aikoina keskittynyt uutisiin, niin on jäänyt huomaamatta, jos on jossain ollut juttua. Ja mä myös kaipaan tota muusijauhetta!
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 22:56"]Täällä Turussa etsiskelin Litkusta Oivariinia ja myyjä kertoi, että kaikki Valion tuotteet poistuvat kokonaan. Miksi, tietääkö joku? En ole viime aikoina keskittynyt uutisiin, niin on jäänyt huomaamatta, jos on jossain ollut juttua. Ja mä myös kaipaan tota muusijauhetta!
[/quote]
Lidl ja Valio ei päässy yhteisymmärrykseen, ja siksi Valion tuotteita ei saa (ainakaan toistaiseksi) Lidlistä.
Muusi varmaan tulee takaisin tauon jälkeen uudessa paketissa. Niin on käynyt monta kertaa Lidl-tuotteille.
Itse etsin huuhtelukirkastetta ja putkenavaajaa, toivottavasti tulee takaisin.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 22:58"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 22:56"]Täällä Turussa etsiskelin Litkusta Oivariinia ja myyjä kertoi, että kaikki Valion tuotteet poistuvat kokonaan. Miksi, tietääkö joku? En ole viime aikoina keskittynyt uutisiin, niin on jäänyt huomaamatta, jos on jossain ollut juttua. Ja mä myös kaipaan tota muusijauhetta! [/quote] Lidl ja Valio ei päässy yhteisymmärrykseen, ja siksi Valion tuotteita ei saa (ainakaan toistaiseksi) Lidlistä.
[/quote]
Jaahas, jotain tällaista uumoilinkin :/ kiitos :)
Se on Av-mammojen korkea aika opetella tekemään perunamuusia.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 22:59"]Muusi varmaan tulee takaisin tauon jälkeen uudessa paketissa. Niin on käynyt monta kertaa Lidl-tuotteille.
[/quote]
Näin on käynyt monille lidlin tuotteille, samalla hinta nousee vaikka selvästi sama tuote.
Osta perunoita ja tee itse muussisi, uus-avunton löyhäke. Kuka vittu tekee muussin jostain jauhoista ?
Korvaava tuote löytyy muiden kuin lidlin pakastealtaasta:http://www.oolannin.fi/fi/tuotteet/erikoisperunat/perunasoseaines_400_g/
.
Helppo, hyvä, nopea. Saatavilla myös luomu ja isompi pakkauskoko.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 23:05"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 22:59"]Muusi varmaan tulee takaisin tauon jälkeen uudessa paketissa. Niin on käynyt monta kertaa Lidl-tuotteille. [/quote] Näin on käynyt monille lidlin tuotteille, samalla hinta nousee vaikka selvästi sama tuote.
[/quote]
Ensin suuri ja näyttävä tuotteiden hintojen alentaminen, sitten em. tuotteiden "katoaminen" valikoimista ja paluu kalliimpina "uusina tuotteina." Kätevää. Jotenkinhan se mainoskampanjana toiminut hinta-ale on kustannettava.
No voihan köntti :(
On ollut oiva apu ruuanlaitossa, kun on pitänyt saada nopsaan ruoka tehtyä. Mainion makuinen muusi, jota ei ole turhaan ylistetty nettipalstoila. Hyvyyshän johtuu pääosin siitä, että se on tehty pelkästään aidoista perunoista.
Kuinka tästä jatketaan? Mitä nyt tapahtuu?
Se on liddin vittuilua asiakkaille.
Kantsisko soittaa hans välimäelle?
Kysyitkö, tuleeko vastaava tuote tilalle? Olen kerran ostanut sitä jauhetta ja käytin johonkin piirakkaan, johon tuli perunamuusia.
Mä huomasin että monet tuotteet oli vaihtaneen valmistajaa, esim kaurapuuro ja pullet pork. Joku uudistus varmaan menossa.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 21:28"]
Kysyitkö, tuleeko vastaava tuote tilalle? Olen kerran ostanut sitä jauhetta ja käytin johonkin piirakkaan, johon tuli perunamuusia.
[/quote]
Toki kysyin, mutta kuten arvata saattaa, eihän myyjällä ollut asiasta mitään tietoa, ne asiat kun päätetään pääkonttorissa, eikä yksittäisissä kaupoissa. Pelko vaan on, että jos tulee korvaava tuote, niin se ei ole enää yhtä mainio tuote, kuin tuo nyt poistettu. Pahimmillaanhan se voi olla jotain felixien ja mummonmuusien kaltaista kuraa, joita ei syö erkkikään.