Kissani on rasvainen
Kun rapsuttaa niin sormet tahmaantuu ja alkaa haista pölyltä ja hiekalta. Sisäkissa.
Kommentit (18)
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 21:14"]Entä jos sillä on matoja? T.ap
[/quote]
Madota
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:15"]
se on kipee, jos se turkki on muuttunut yhtäkkiä rasvaiseksi niin se on merkki siitä että joku huonosti..
[/quote]
Toisaalta jos kissaa ei ole ikinä pesty, se voi normaaliakin, että rasvoittuu. Se on kyllä outoa, jos se on yhtäkkiä muuttunut vuosien jälkeen rasvaisemmaksi. Minkähän ikäinen kissa on? Voisiko olla jotain hormonimuutoksia. Ja onko kissalla ollut stressiä? Onko hän itse putsannut turkkiaan normaalisti viime aikoina?
Ei mirriä saa kylvettää. Miten ois kemiallinen pesu tai kärscher-höyrypesurilla puhdistus?
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:01"]
Ei mirriä saa kylvettää. Miten ois kemiallinen pesu tai kärscher-höyrypesurilla puhdistus?
[/quote]
Kyllä mun mirriä saa kylvettää, varsinkin miehet.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:03"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:01"]
[/quote]
Kyllä mun mirriä saa kylvettää, varsinkin miehet.
[/quote]
pimpulapesu ala edgar hih
Kyllä se kissa ois hyvä pestä välillä. Mulla alkaa olla 10v vanha tuo katti, niin on käynyt jo laiskaksi pesemään omaa selkäänsä. Välillä aina pesen pojun, vaikka aika älinähän siitä aina syntyykin.
Voiko käyttää linna-shampoota? T.ap
koiran tai kissan pesuainetta. Kai se Linnakin on parempi kun jättää likaiseksi.....
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:08"]
Voiko käyttää linna-shampoota? T.ap
[/quote]
Kooklaa: kissan pesu ohje, esimerkiksi. Vettä ei saa päästää korviin.
Siinä linna-shampoosa ei ole silikonia niin ei karvatupet tukkeennu. Ja ei kuulemma kirvele silmissä.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:04"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:03"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:01"] Ei mirriä saa kylvettää. Miten ois kemiallinen pesu tai kärscher-höyrypesurilla puhdistus? [/quote] Kyllä mun mirriä saa kylvettää, varsinkin miehet. [/quote] pimpulapesu ala edgar hih
[/quote]
Ala edgar. XDD Eii. En ole pitkään aikaan oikeasti nauranut yksin näin paljon.
se on kipee, jos se turkki on muuttunut yhtäkkiä rasvaiseksi niin se on merkki siitä että joku huonosti..
Se on pyöriny vaan kakassa. Mää pesin sen ja puhadta tuli. Laihalta näyttää. Reppana.