Mies kumpi tuntuu paremmalta...
Naisen kanssa sängyssä, runkata omin käsin naisen päälle / suuhun vai naida (tai rakastella) pilluun? Ihan rehellisesti.
Kommentit (26)
Vierailija wrote:
No on tässä naisena siinä mielessä tilanne päällä ollut jo jonkin aikaa, että ärsyttää kun nykyinen mies ei tunnu olevan pillun perään ollenkaan, oon kai sitten kädelle kateellinen... kun se tuntuu paremmalta kuin minä?
Mihin peppupano unohtui? Kakkonen on aina ykkönen.
Yleisenä vastauksena että se joka juuri sillä hetkellä kiihottaa tuntuu aina parhaalta. Tänään se on tämä, huomenna tuo ja ylihuomenna se.
Viimeksi sain oikean tärinäorkun niin että vaimo ei oikein edes runkannut esileikin aikana kun suudeltiin ja hyväiltiin vaan liikutteli vain hitaasti esinahkaa sormilla terskan päällä.
Jostain syystä tämä alkoi tuntua aivan epätavallisen hyvältä niin että oli pakko työnnellä lantiolla kalua kunnolla vaimon käteen jonka se tajusi puristaa tekopimpiksi. Sain muutamassa minuutissa ihan tolkuttoman hyvän orgasmin ja ruiskin kyljittäin vaimon vatsalle ja pillulle.
Yleensä seisokki lähinnä lerpahtaa kun se ei kiihota eikä vaimo jaksa tai viitsi tehdä sitä niin että minä alkaisin nauttia.
Runkkarimiehelle parhaat kyydit tarjoaa vain oma käsi, näin se valitettavasti on kun mikään muu ei tunnu miltään sen nyrkkikyllikin voimapuristuksen jälkeen.
Mikä siinä peppupanossakin viehättää, likaista ja haisevaa touhua ellei sitten ensin käytä varttia jotain puutarhaletkua siellä ja huuhdo kunnolla.
Rhdottomasti lasti suoraan naisen sisuksiin.
Mutta osaavan naisen käsi on mahtava kokemus.
Erillaisella nopeudella ja puristuksella tehtynä ei kauaa kestä kun lasti lentää