Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvomeikin oikea sävy

Vierailija
14.03.2015 |

Kasvot ja kaula ovat ihan eriparia keskenään, miten valita parhaan sävyinen kasvomeikki?

Valitsisitko mieluummin kaulan sävyyn sopivan vaalean värin vaikka se olisi kasvoihin ja rintakehään nähden liian vaalea vai koittaisitko levittää kasvojen ja rintakehän sävyisen tuotteen jotenkin myös kaulan alueelle?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän samantapainen ongelma. Olen ihan vitivalkoinen, mutta käytän säännöllisesti itseruskettavaa kaikkialla muualla kuin kasvoissani. Kasvoihini en voi laittaa itseruskettavaa koska saan siitä finnejä. Olen siis päätynyt käyttämään tummaa meikkivoidetta. Niinä päivinä kun itseruskettava irtoaa tai en ole ehtinyt levittää uutta kerrosta olen sitten vain laittanut aurinkopuuteria kaulalle ja yleensä vielä huivin kaulaan.

Vierailija
2/12 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kokemuksia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 16:48"]

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 16:46"]

Mahdollisimman tumma. Ei voi mennä vikaan.

[/quote]Tumma mahonki on paras. 

[/quote]

Musta ebenpuu on luonnollisempi!

Vierailija
4/12 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
5/12 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/12 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä valitsen siitä puolivälistä sävyn. Leukaperissä kasvojen ja kaulan ihon välillä on usein sellainen sopiva sävy, jollainne kannattaa valita meikkivoiteeseen niin ettei tule häiritsevää eroa kasvojen ja kaulan välille.

Arkisin käytän myös toista keinoa eli laitan meikkivoidetta vain kasvojen keskiosaan, jossa on punoitusta. Muu osa saa olla täysin meikitön. Luonnollisen ihon kanssa kasvojen ja kaulan väriero ei jostain syystä näytä koskaan pahalta tai luonnottomalta, koska ihossa on enemmän värieroja kasvoillakin, toisin kuin jos sen ihon peittää tietynvärisellä meikkivoiteella tasaväriseksi.

Vierailija
7/12 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
8/12 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaulan värisen

Vierailija
9/12 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/12 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 16:46"]

[/quote]Tumma mahonki on paras. 

Vierailija
11/12 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin silloin, jos olet pukeutunut avokaulaiseen puseroon (niin että rintakehä näkyy) lienee paras valita sellainen sävy, joka mätsää rintakehän ja kasvojen kanssa, ja siis feikata kaula tummemmaksi.

Mulla on kans vähän samantapainen ongelma, tai siis niin, että kasvot ovat vähintään 2 astetta vaaleammat kuin kaula ja rintakehä! Kun olen valinnut aina kasvojeni ihoon sointuvan meikkivoiteen, olen huomannut myöhemmin mm. valokuvista, että näytän ihan hassulta, kaikki luulevat lisäksi että käytän vaan "liian vaaleaa" meikkivoidetta kun eivät ole uskoneet, että kasvoni oikeasti vaan ovat paljon vaaleammat kuin kaulan ja rintakehän (ja muun kropan) iho. Ovat sitten uskoneet, kun olen näyttäytynyt meikittä. Mä olen ratkaissut tän niin, että käytän kasvoilla nykyään muuhun kroppaan sointuvaa, tummempaa meikkivoidetta. Näin näytän "tasaväriseltä".

(ja joo, kesäisin aina olen koittanut saada aurinkoa naamaani, mutta naamani ei vaan rusketu!?!)

Vierailija
12/12 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 16:52"]

No ainakin silloin, jos olet pukeutunut avokaulaiseen puseroon (niin että rintakehä näkyy) lienee paras valita sellainen sävy, joka mätsää rintakehän ja kasvojen kanssa, ja siis feikata kaula tummemmaksi.

Mulla on kans vähän samantapainen ongelma, tai siis niin, että kasvot ovat vähintään 2 astetta vaaleammat kuin kaula ja rintakehä! Kun olen valinnut aina kasvojeni ihoon sointuvan meikkivoiteen, olen huomannut myöhemmin mm. valokuvista, että näytän ihan hassulta, kaikki luulevat lisäksi että käytän vaan "liian vaaleaa" meikkivoidetta kun eivät ole uskoneet, että kasvoni oikeasti vaan ovat paljon vaaleammat kuin kaulan ja rintakehän (ja muun kropan) iho. Ovat sitten uskoneet, kun olen näyttäytynyt meikittä. Mä olen ratkaissut tän niin, että käytän kasvoilla nykyään muuhun kroppaan sointuvaa, tummempaa meikkivoidetta. Näin näytän "tasaväriseltä".

(ja joo, kesäisin aina olen koittanut saada aurinkoa naamaani, mutta naamani ei vaan rusketu!?!)

[/quote]

Ei ole kyllä erisävyparisen elämä helppoa! Itse käytän aika usein huiveja, joten toisaalta pieni sävy ero kaulalla jää ainakin vähän piiloon vaikka sävyn valitsisikin kasvojen ja rintakehän mukaan.

Jokin sävyttävä tuote voisi sunkin ongelmaan auttaa, mutta toisaalta niiden kanssa pelaaminen on kyllä hankalaa kun lopputulos on helposti liian oranssi tai tumma tai muuten epäluonnollinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi